V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Risella:Mikäpäs siinä, jos jaksat. Itse olin 29v. kun neljäs lapseni syntyi ja olin selästäni koko raskauden ihan romuna...mutta ei mitään...onnea vaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Jos tuo on ikäähaarukka, tekisin 38 mieluummin kuin yli 40v
Itse sain esikoiseni 33 vuotiaana ja toisen n.36v. Tämä nuorimmainen on nyt 3,5v ja mulla ikää 39. Vauvakuume vaivaa, mutta en halua tehdä kolmatta ihan heti tähän perään ja yli 40v en enää jaksa rumbaa alusta...
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:No itsekin oon tehnyt kolmannen 36-vuotiaana ja neljännen 38-vuotiaana. Että siitä vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Minkä ikäinen tämä sinun ensimmäinen lapsesi on ja vanhako itse olet nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:En tekisi.On kiinni lapsessa kauan.Omaa aikaa ja vapauttakin tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:En tekisi.On kiinni lapsessa kauan.Omaa aikaa ja vapauttakin tarvitaan.
Mulla on olllut sitä paljon aina.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:En tekisi.On kiinni lapsessa kauan.Omaa aikaa ja vapauttakin tarvitaan.
Mulla on olllut sitä paljon aina.
Mitä tarkoitat?