Taidan tahtoa exän takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
Nyt alkaa tuntua siltä, että exä olikin aika hyvä tyyppi. Eroon oli syynsä, ja ihan hyvät, enkä olisis silloin toiminut toisin vaikka tietäisin ja tuntisin kuten nyt. Mutta nyt on uusi parisuhde, ja olen huomannut, miten hiton vaikeaa tämä on. Exä oli sentään aikuinen ihminen.

Tietysti asiaan vaikuttaa se, että meillä on kaksi lasta, ja exä on hyvä isä. On aina ilo olla koko porukalla yhdessä, se varmaan vääristää sitä, mitä itse asiassa tunnen exää kohtaan pelkästään MIEHENÄ.

Tiedän, ettei auta kuin panostaa nyt tähän uuteen juttuun ja uuteen mieheen, ja säilyttää nämä hyvät ystävyys-välit exän kanssa. Uusi mieskin on varmaan ihan ok, on vaan TODELLA lapsellinen välillä (eikä hänellä ole lapsia, sekin tekee tästä hankalampaa). En ollut huomannut, miten lapsellinen on, ennenkuin muutettiin yhteen.

Kovaa on huomata, ettei sellaista "unelma" -suhdetta taida minun kohdallani koskaan tulla...

tarviiko olla parisuhteessa sitten? mä tajusin jossain vaiheessa että oli hirvee halua olla jonkun kanssa koska en viihtynyt omassa seurassani. opin sillon olla yksin ja se tuntui hyvältä. sen jälkeen tiesin myös mitä halusin ja mitä en.

Ovatko ne eroon johtaneet syyt jo poistuneet? Onko exälläsi jo uusi kumppani?

Jos nämä eivät muodostu esteeksi, niin silloinhan sinulla on vielä mahdollisuus palata yhteen exän kanssa, siis mikäli hänelläkin on vielä tunteita sinua kohtaan.

Itse sain ensirakkauteni takaisin 7 vuoden eron jälkeen. Siinä vaiheessa meillä ei vielä ollut lapsia. Yhteenpaluumme jälkeen vasta perustimme perheen. En ole katunut yhteenpaluuta. Yhdessä on oltu jo yli 10 vuotta.