taidan olla piilomasentunut..

Kukun yöt ja nukun alle 5 tuntia, päivällä väsyttää, mutta illalla ei vain uni tule. Mies yrittää saada minut kyllä nukkumaan, mutta useimmiten vain pyörin pedissä ja nousen sitten muutaman tunnin kuluessa ylös :headwall:
Aamulla sitten saatetaan pienen kanssa lojua puolillepäivin ennenkuin saan edes aamukahvit keitettyä. Toisina aamuina olen jo ennen lehdenjakajaa ylhäällä ja maanisesti siivoan, pesen pyykkiä yms.

Koen ärtymyksen ja riittämättömyyden tunteita, joskus, kylläkin harvoin itken ilman "hyvää" syytä.

Olen myös haluton vaikka en pihtaamista olekaan ryhtynyt harrastamaan.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.. Meillä on neuvola parinviikon kuluttua ja ajattelin siellä kertoa uniongelmistani yms. jos osaisivat auttaa.

pieni kyllä tulee hoidettua, vaikka mikään muu ei hoituisikaan, mieluiten vain "pesisinkin" makkarissa pienen kanssa kaikki päivät :heart:

Vaavi on nyt siis 5 viikkoinen ja minun ongelmani alkoivat noin kuukausi sitten, kun oltiin oltu noin viikonverran kotosalla.

Kertokaa minulle oletteko olleet samassa tilanteessa ja miten saitte apua?
 
Non compos mentis
Hei!

Suosittelen hakeutumaan lääkäriin. Sulla on varmasti jonkinlainen epätasapaino hormoneissa synnytyksen jäljiltä. Tuo maanisuuden ja masennuksen vaihtelu kuulostaa huolestuttavalta. Koska synnytyksen jälkeen esim. psykoosin vaara on suurempi kuin normaalitilassa, lähtisin sinuna heti hakemaan apua.

Ja hei, on ihan normaalia olla seksuaalisesti haluton 5 viikkoa synnytyksestä! Ei kai mies pakota sinua mihinkään?
 

Yhteistyössä