TÄIASIAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Meidän tytöltä löytyi täitä. Tehtiin shampoopesu Nix-nimisellä shampoolla. kaikki täit kuoli, mutta nyt joka tarkistus kerralla on löytynyt 2-5 saivareitta. Olen ihan käsin nyppässy nuo pois kun tuntuu ettei ne edes kammalla irtoa.

Miten on tuon hoitoon menon kanssa. Eli tarttuuko nuo saivareet, vai pitääkö olla eläviä täitä että voisi tarttua muihin? Vai pitääkö meidän olla kotona niin kauan ettei edes yhtä saivaretta löydy?

Pliis ei hoitoon! Me ei ainakaan haluta täitä!!! vaikka eihän sitä tietty tiedä vaikka ne ois hoidosta tulleetkin, mutta ääh- Täitä..ne levii kohta kaikkiin. Hoitakaa kuntoon ensiksi. JOoko`?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Pliis ei hoitoon! Me ei ainakaan haluta täitä!!! vaikka eihän sitä tietty tiedä vaikka ne ois hoidosta tulleetkin, mutta ääh- Täitä..ne levii kohta kaikkiin. Hoitakaa kuntoon ensiksi. JOoko`?

Siis me ollaankin hoidettu, eli eläviä täitä ei enää ole. Mä haluankin nyt varmaa tietoa että tarttuuko noi munat vai tarvitaanko tartuntaan eläviä täitä?
Joku puhu että nuo saattas olla niitä munankuoria jotka on vielä hiuksissa kiinni eikä saivareita, mistäs hitosta mä nyt tiedän kummasta kyse? Ne on siis pitun tiukassa hiuksessa kiini olevia helmen harmaita kuin pienen pieniä pisaroita.

Meidän päiväkodissa oli todettu täitä ja tiedotus oli vain maininta pihalla kun mies oli hakenut pojan. Ei sen kummempaa tiedottamista tai ohjeita miten toimia eli ilmeisesti ne täipäät siellä ovat hoidossa ja voi vain toivoa ettei meidän lapseen tartu. Yleistä kuulemma nykyään että täitä on päiväkodeissa ja kouluissa.
Itseä kyllä ärsyttää, kun lähes joka päivä on jonkun toisen lapsen vaatteita meidän lapsen vaatteiden seassa, se ei ainakaan estä leviämistä.

Yhteistyössä