TAHTOO TEININSÄ TAKAISIN!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Hemmetti :snotty: :snotty: Junnu siis systerin porukan kanssa mökillä. Tänään tulossa kotiin. Mä olen vetelehtinyt ja laiskotellut. Syljeskellyt kattoon. Mutta nyt alkaa jo kaivata seuraa. Kaipaan sitä "mutsi hei, et viitsis...." B)

mä oon ollu ilman teiniä jo torstaista asti..mulla kyllä tätä muuta porukkaa pitämässä täällä seuraa, mut täytyy myöntää et ihan outoa ku ei Sälli oo kotona, ku yleensä se on täällä aina :D

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
käviskö,jos mä laitan 8 v:n sinne pariks tunniks :saint: :D

Niiden patojen ääreen kun sen päästät niin et enää neitiäs nää
;)

(en mä tosin tiedä vaikka sinäkin olisit hyvä kokki :whistle: )

no,mäpä pistän tytön sinne päin :D tyttö tykkää koiristakin =)
Pistäpä tulemaan. Ja Kotikissa voi laittaa sen vuosikkaansakin. Meillä on hiljaista kuin haudassa. Virittelin fiksuna digiboxia ja nyt ei näy kanavan kanavaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pistäpä tulemaan. Ja Kotikissa voi laittaa sen vuosikkaansakin. Meillä on hiljaista kuin haudassa. Virittelin fiksuna digiboxia ja nyt ei näy kanavan kanavaa |O

Palautatko neidin sitten sunnuntaiksi rippijuhliin?, jos laitan pikkuisen sinne tulemaan :D Kuopus kun lähtee sitten maanantaina kahden sisarensa kanssa miehen siskon luo Virroille.Ovat siellä vajaan viikon.Mulla silloin ihan omaa aikaa.Mitähän sitä tekis?No joo, on täällä tuo 17v nuorimies kotosalla( kun palaa tyttöystävänsä luota ) ja 15v neitikin on kotosalla, mutta pärjäävät ilman mua :D

Mäkin voin lähettää omani, vaatii paljon juttuseuraa, tykkää leipoa, vois innostua ruuanlaitosta. Syö hyvin, menee itsestään nukkumaan, on välillä hukassa (ei omasta mielestän mutta muitten ). Laulaa ja tanssii, ja yhtäkkiä kaikki on päin hanuria, käden käänteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Palautatko neidin sitten sunnuntaiksi rippijuhliin?, jos laitan pikkuisen sinne tulemaan :D Kuopus kun lähtee sitten maanantaina kahden sisarensa kanssa miehen siskon luo Virroille.Ovat siellä vajaan viikon.Mulla silloin ihan omaa aikaa.Mitähän sitä tekis?No joo, on täällä tuo 17v nuorimies kotosalla( kun palaa tyttöystävänsä luota ) ja 15v neitikin on kotosalla, mutta pärjäävät ilman mua :D
Joo, palautan. Mun oli oikeesti pakko laittaa junnun tietsikasta Youtube mölyämään, muuten täällä kuolee äänettömyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mäkin voin lähettää omani, vaatii paljon juttuseuraa, tykkää leipoa, vois innostua ruuanlaitosta. Syö hyvin, menee itsestään nukkumaan, on välillä hukassa (ei omasta mielestän mutta muitten ). Laulaa ja tanssii, ja yhtäkkiä kaikki on päin hanuria, käden käänteessä.
Tänne vain =) MUtta nyt mä taidan mennä ronkkiman tota digiboxia. En kestä nähdä sitä säälivää ilmettä "voi äiti sun kanssas" kun juniori tulee kotiin ja näkee mut peukalo keskellä kämmentä telkkarin kanssa,

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Joo, palautan. Mun oli oikeesti pakko laittaa junnun tietsikasta Youtube mölyämään, muuten täällä kuolee äänettömyyteen.

:D :hug:

Meiltä löytyisi samanikäinen teinipoju kuin sulla, sit löytyisi 13 wee murkku ja 9 wee tytteli. Voisin laittaa sulle kaikki kolme. Vanhin nukkuu melkein klo 14 asti ja valvoo öisin. Tyttö pitää eläimistä, joten teidän koirallekin löytyisi seuraa. Viikoksi voisin lahjoittaa sulle.

Yhteistyössä