Eli en tosiaan ole!! |O Miksi ton neidin pitää tehdä näistä illoista niin pirun hankalia taas, suurimmaksi osaksi menee hienosti nukkumaan. Mutta sitten on näitä kausia: mä teen kaiken joka ilta samalla tavalla, iltapalat, pesut, yöpuku, unille, ja sen jälkeen nukuttamaan vauvaa, ja tuo tietää että silloin ei enää huudella. Mutta nyt taas tällä viikolla: äitiiiiiiiiiii. äitiiiiiiiiiiii. Äitiiiiiiiiiiiiiii!!!! Äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! ÄITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! ÄITI!!ÄITI!! Hemmetti että meinas hermo revetä, vauva oli just silmiään kiinni laittamassa ja naps, auki, uusi kierros!! Tiedättekö että kiristyi vanne päässä kyllä äärimmilleen. Ja mikä olikaan neitin asia: unilelu on väärä. Tänään pitäisi olla nalle, ei hamsteri, vaikka siitäkin on sen tuhannen kertaa sovittu että se valitaan su iltana viikoksi, juuri siitä syystä että muuten menee illat ihan täysin huuteluksi.
Mä tarvin loman. Hemmetti, nyt!! Onneksi neiti lähtee isälleen huomenna, mä en jaksa enää sekuntiakaan sitä. Just ja just ehkä huomisen. Ja sunnuntaina illalla mamma tulee lasten kanssa, kun me lähdetään ulos miehen kanssa. Tai sitten karkaan Pariisiin, tai jonnekin viikoksi tai kahdeksi.
Kiitos, hei. :snotty:
Mä tarvin loman. Hemmetti, nyt!! Onneksi neiti lähtee isälleen huomenna, mä en jaksa enää sekuntiakaan sitä. Just ja just ehkä huomisen. Ja sunnuntaina illalla mamma tulee lasten kanssa, kun me lähdetään ulos miehen kanssa. Tai sitten karkaan Pariisiin, tai jonnekin viikoksi tai kahdeksi.
Kiitos, hei. :snotty: