Tahtoo aikaa miehen kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
ahdistunut
Oliskos nyt tuleva viikonloppu OIKEESTI NYT se millon viettettäs ihan vaan kahdenkeskistä aikaa? Muuten minä heitän puhelimet jorpakkoon jos aina pitää kavereiden pillin mukaan tanssia. Koko loma mennyt kohta "hukkaan". :( Ei mulle riitä se että käydään kaupassa ja syödään yhdessä. Haluan rentoa ja kivaa aikaa, seikkailua! Hemmetin kaverit, eikö ne oikeesti jo vois tajuta pysyä poissa yhtä viikonloppua? Mies ei kehtaa kieltäytyä näkemästä vaikka joskus sanookin ettei jaksa itsekään just nyt. Mutta eikö, eikö ne millään voi tajuta????? :(
 
ahdistunut
Alkuperäinen kirjoittaja KuukerinNelliTekiLasiKukon:
Helvetin nynneröt, eikö teistä ole sanomaan niille kavereille? Jos ei, niin kannattaa jättää valittaminen vähemmälle.
Mä jään omiin hommiin, ne ei oo mun kavereita. Mitä ne ajattelis jos akka tulis niille huutaan että miestä ette kutu enää? Oikeesti tuo ei osaa sanoa ei. Vittu menee hermo oikeesti. Sais kyllä isona miehenä sanoa siihen puhelimeesa että on muuta puuhaa, tai jättää vastaamatta kokonaan. Ei oo nääs mun vastuulla miehen sanomiset.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KuukerinNelliTekiLasiKukon:
Helvetin nynneröt, eikö teistä ole sanomaan niille kavereille? Jos ei, niin kannattaa jättää valittaminen vähemmälle.
Alotuksessa olis kyllä pitäny mainita että MIEHEN kaverit. Omat on kaukana=näen monen kuukauden viiveillä. Ja kun nyt palaa käämit.
 
ap
Siis oikeesti, jos nyt luette tätä (oikein minimaalinen todennäköisyys) niin hemmetti me tarvitaan JUST NYT tää vkl, minä varsinkin! Tehkää jotain muuta muualla muitten kanssa ennen ku oikeesti kihahan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Ei kaikilla oikeasti vaan ole sitä käsitystä, kuinka paljon voi roikkua toisten nurkissa. :/
No hitto soikoon, aika tyhmää porukkaa; kun yleensä liikutaan miehen kanssa yhdessä, niin eivät huomaa kun jään kotiin, eivät kysy syytä miksi en ole mukana taaskaan (mukana miehiä ja heidän puolisoitaan) Siinä vaiheessa kellojen pitäs jos soida.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Pitäisi, mutta kun aina ei...

Tällä hetkellä meidän ovi käy kyllä turhankin harvakseltaan. mutta oli mullakin pinna kireällä jossain välissä. Joku osuus omasta miehestä sentään pitäisi saada.
Meillä taas se on se mies joka on aina menossa. Ja pakkohan sinne on joskus raahautua mukaan kun ei aina yksin viitsi viikonloppuja ja vapaitaan viettää. Surettaa niin kamalasti, kohta on loma ohi. Tehtiin yksi reissukin-tietenkin kaverit oli sielläkin. Ja nyt kun tultiin sieltä kotiin, niin oletin että jes, nyt saa huilia ja olla ar
 
ap
Sanoin miehelle tästä ja se vaan hymisee. Eli kaverit tärkeämpiä kuin minun henkinen jaksaminen? Hyvin meillä menee kun sais sitä aikaa muuallakin kun sängyssä ja ruokapöydässä. :( Sille vaan riittää se että ollaan kotona, mut kun minä haluan edes yhden reissun ilman kavereita.
 
Pari viikkoa sitten oltiin vaimon kanssa ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen ihan kahdestaan kotona. Lapset oli hoidossa huimat kolme päivää.
Lilluttiin uima-altaassa ja juotiin siideriä, ei vastattu puheluihin (muihin kuin anopin jossa lapset oli hoidossa), käytiin shoppailemassa ja ostettiin mitä haluttiin ja tuhlattiin paljon rahaa pelkästän omiin juttuihin. No, aina sitä joka paikasta tarttuu mukaan myös kaikkea lasten kamaa =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Pari viikkoa sitten oltiin vaimon kanssa ensimmäisen kerran seitsemään vuoteen ihan kahdestaan kotona. Lapset oli hoidossa huimat kolme päivää.
Lilluttiin uima-altaassa ja juotiin siideriä, ei vastattu puheluihin (muihin kuin anopin jossa lapset oli hoidossa), käytiin shoppailemassa ja ostettiin mitä haluttiin ja tuhlattiin paljon rahaa pelkästän omiin juttuihin. No, aina sitä joka paikasta tarttuu mukaan myös kaikkea lasten kamaa =)
Olen iloinen teidän puolesta, saisitte kyllä vähän useemmin viettää tollaisa hetkiä, ainaki vuosipäivinä? :) Muutaman kuukauden päästä vuosipäivä on meilläkin, ja sillon ainaki lupas laittaa puhelinsa kiinni. :heart: Sen verran tolkkua löytyy kuitenkin...
 
ap
Tuntuu minun huoleni todella pieneltä monen vuoden rinnalla. Oikeastaan alan rakastaa niitä hiivatin aikasia herätyksiä, ja sitä kun pitkän päivän jälkeen pääsee kotiin miehen luo, ihan vaikka vaan olemaan. Sen sijaan inhoan viikonloppuja, kun usein saa ollakin juuri yksin.
 

Yhteistyössä