Tahtoisin vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja Foxy lady
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Mutta tuo haaveilu vieraasta miehestä voi olla se kiehtovin osuus.

Toteuttamisen jälkeen se voi tuntua paljon huonommalta.

Hyödyntäkää haaveilusta syntynyt kiihko miehenne kanssa ihanaan seksiin.

Kyllä siihen pystyy.
Haenhan minäkin mielessäni virikkeitä muualta, mutta siitä syntyneen halun kohdistan vaimooni.
 
Kikka 19
Minuakin kaksikymppisenä eräs huoltomies työpaikalla yli 50 v. yritti saada mökilleen juhlimaan, hyvää ruokaa ja juomaa, hän houkutteli. Sen takia varmaan, että olen huumorinaisia. Huoltomies oli sinkku. En muuten mennyt, koska minulla ollut komeat poikaystävät aina, joiden tyydyttämisessä täysi työ ettei enää jaksanut ihan ventovieraisiin asti.
Pääsin töihin ja viiskyppinen pomo järkkäs mulle ylitöitä. Tuli äkkiä selväksi mitä ylityöt olivat, olin nuori ja halukas että vanhempikin kiinnosti. Siirä tuli tapa 3-4 kertaa viikossa pelkkää naimista tunti pari, miten jakso. (sain hyvät tipit).Pari vuotta vierasta mistä ei kekaan tiennyt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Litlecok
jänkäjoonas1943
Pääsin töihin ja viiskyppinen pomo järkkäs mulle ylitöitä. Tuli äkkiä selväksi mitä ylityöt olivat, olin nuori ja halukas että vanhempikin kiinnosti. Siirä tuli tapa 3-4 kertaa viikossa pelkkää naimista tunti pari, miten jakso. (sain hyvät tipit).Pari vuotta vierasta mistä ei kekaan tiennyt.

Paniko pomo "kunnolla?"
 
Viimeksi muokattu:
ARska VAan
Siis keski-ikäinen nainen(?) eikä tajua pyytää omalta ukolta erilaista seksiä kuin silloin viimeksi? Ja mieluummin vieraissa sen takia?

Outoa. Ehkä jo vähän tyhmääkin, mut nainenhan ei useinkaan paljon puhua pukahdakaan toiveistaan.

Itsellä ihan ok avioliitto, pari lasta, seksiä säännöllisesti pari kertaa viikossa. Mutta mies on vaan liian "hellä" sängyssä. Nuorempana se oli juuri sitä mitä halusin, nyt keski-ikäisenä ajatukset ja mieltymykset ovat muuttuneet ja haluaisin vähän rajumpaa meininkiä. Kunnon kiihotusta, sormi- tai leluleikkejä ja kyytiä päälle joka asennossa ja paikassa. Kyllä ollaan jopa peppupanoa jonkun kerran harrastettu, mutta se on sitten sellaista kylmiltään liukkaria ja yritti sisään puoliväkisin. Kun ei tajua, ettei sinne huitaista samalla tavalla kun pimpsaan. Kerran olisin halunnut niin, että takaapäin naidessa mieheni työntää kalun pimpsaan ja dildon peppuuni, mutta ei se onnistunut kun miehellä järki jätti kun alkoi tuntumaan hyvältä. Ei pystynyt molempiin samaan aikaan.
No, siitä sitten asiaan, eli minulla on sitten nuorempi isokaluinen fuck buddy joka hoitelee minut, samanhenkisenä tietää ja ymmärtää mitä haluan. Hänen temppujen jälkeen tiedän saaneeni seksiä.

Tapaamisia on satunnaisesti. Muutaman kerran olen ollut hänen asunnollaan (asuu toisella paikkakunnalla), joskus hotellissa päivällä, joskus ihan luonnossa.
Esimerkiksi mieheni ei ikipäivinä antaisi imeä kalua samalla kun hän ajaa autoa. Tämä toinen kyllä pitää siitäkin : P
 
Viimeksi muokattu:
saikku30
Kotona on kaikki hyvin mutta välillä haluttaa. Olen kakskymminen nainen ja välillä halut hyrrää. Töissä yli 50v ukko vei jatkoille kämpilleen, rupes riisumaan ja antauduin vaikka ei ollut komea mies. Kyllä oli paksu kyrpä kun pari tuntia nai. Käyn salaa sen luona kun haluttaa vierasta pika panoa Se on vaan kiva antautua vanhan ukon haluille.
Mulla on aviomies 4 vuotta nuorempi (26 v.). Joskus ärsyttää sekstaillessa kun sen toiminta on niin hätäistä, ihan niin kuin se pelkäis että muutan mieleni ja ja vedän pikkarit takas jalkaan. Naapurissa on viiskymppinen muusikko jolle satuin kerran siitereissäni kertomaan asiasta. No arvatte kai missä nyt käyn siidereillä ja saan kunnolla myös ihanan taitavan kielihoidon kera. Kyllä kannatti kertoa :) naapurille ja aviomiehen hätäileminen ei ärsytä enää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nuorimieshelsinki
Pika pika
Kotona on kaikki hyvin mutta välillä haluttaa. Olen kakskymminen nainen ja välillä halut hyrrää. Töissä yli 50v ukko vei jatkoille kämpilleen, rupes riisumaan ja antauduin vaikka ei ollut komea mies. Kyllä oli paksu kyrpä kun pari tuntia nai. Käyn salaa sen luona kun haluttaa vierasta pika panoa Se on vaan kiva antautua vanhan ukon haluille.
j

Olen jäänyt koukkuun tuntemattomista vieraista miehistä. Olen 19v ja kun vanhemmatkin miehet ehdottelee pikapanoja tulee mentyä. Kyllä on tullut pikasia annettua vessassa/talon seinää vasten takaa/auton päällä/häissä(sulhanen)/kesäsin puskassa/nakkikioskin takana, onneksi on toisia mitkä vie hotelliin ja hoitelevat kunnolla pitempään(välillä kimppakivaa) et tuntuu..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Litlecok
N 47
j

Olen jäänyt koukkuun tuntemattomista vieraista miehistä. Olen 19v ja kun vanhemmatkin miehet ehdottelee pikapanoja tulee mentyä. Kyllä on tullut pikasia annettua vessassa/talon seinää vasten takaa/auton päällä/häissä(sulhanen)/kesäsin puskassa/nakkikioskin takana, onneksi on toisia mitkä vie hotelliin ja hoitelevat kunnolla pitempään(välillä kimppakivaa) et tuntuu..

Käyn kun rupee haluttaa sellaisessa nuorten suosimassa paikassa jossa on bupi ja ruokapuoli. Istun yleensä yksin nurkassa, joskus tulee joku nuori ehdotteleemaan naintia. Jos on kiva niin sanon että näyttää toimiiko kulli. Jos on kivan kokonen ja kova, eikuin salaa inva vessaan missä ei käy kun minä joskus naitattamassa itseäni. Joskus tekis mieli huutaa kunnolla kun saa nuorta mutta ei voi kun on kapakan veskissä. On tullut vakkareita eri viikonpäiville.
 
Viimeksi muokattu:
Topi 8
Tämä kyseinen mies kenet tapasin ravintolassa on nyt saanut aikaan aikamoisia tunteita...en ole rakastunut,enkä varmaan ihastunutkaan,mutta jokin nyt hänessä vetää puoleensa. Haluaisin tavata pian uudelleen,mutten voi mennä itsestäni takuuseen mitä tulee vielä tapahtumaan..Mitä ihmettä teen ja miten tästä jatkaa? Kun en tiedä olisinko valmis seksiin hänen kanssaan.Kerrankos täällä eletään niin miksei voisi antaa mennä..:)
Vaikka olen uskollisuuden kannattaja, asiat muuttuvat vuosien myötä.
Iän myötä yhdyntävuodet vähenevät. En usko sen olevan keneltäkään pois,
jos heppiä tai pimppaa lainaa. Astutaan sitten hautaan virneämpi ilme kasvoilla.
Rakkaus on laajempi juttu; vanhemman ihmisen elämää pikavierailu
vain piristää! Topi 8
 
Viimeksi muokattu:
Nelli
On poikakaveri ja kiinnostaa muuutkin, olen 17v ja kokeillut parin vanhemman miehen kanssa. Kesäduunissa on viiskyppinen ukko mikä sai mun halut heräämään. Laitoin minihameen päällee ja keikistelin kiimassa, sain sen harrastamaan työpaikkaseksiä. Kun vie kotiinsa niin panee monta tuntia putkeen. Joskus on kiva kun joku "ukko" nai vaan kunnolla ja lähtee.
 
Mc cormik
On poikakaveri ja kiinnostaa muuutkin, olen 17v ja kokeillut parin vanhemman miehen kanssa. Kesäduunissa on viiskyppinen ukko mikä sai mun halut heräämään. Laitoin minihameen päällee ja keikistelin kiimassa, sain sen harrastamaan työpaikkaseksiä. Kun vie kotiinsa niin panee monta tuntia putkeen. Joskus on kiva kun joku "ukko" nai vaan kunnolla ja lähtee.
> Ha lol DD ei kukaa viis kybänen ukko pane 17v muijaa ei niit kiinnosta mitkkää vitun lissut..DD
 
Viimeksi muokattu:
Jukkis
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen 28;10018861:
niin ketään ei loukata eikä välit rikkoudu, päinvastoin ainakin meillä mieheni kanssa seksi sujuu ja parisuhde kukoistaa vaikka yhteisestä sopimuksesta aina joskus olenkin vieraan miehen pantavana.
Olen samaa mieltä sun kanssa !
Jos harrastaa vierasta seksiä välillä , niin kotonakin seksi piristyy sit !
 
Mikko
Tapaa mettässä ka nussin siellä. Perkele,noi hyttyset.

Se on aina selaista ,että autossa on niitä auton etupenkkejä jonka saa helposti laskettua alas kyllä siinä olen nainnut.Nuori nainen on sen verran liukas että muna painuu sisään vaivatta.Ja onhan peitoja olemassa toinen peite alle toinen peite päälle käytäkää mielikuvitustanne.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
873
 
Viimeksi muokattu:
wetpantiesblog
Vieraaseen jää todella helposti koukkuun ja se on sen jälkeen menoa... :O
Pettämisestä tulee äkkiä kierre, sitä jännityksen sekaista tunnetta kun ei parisuhteessa enää alkuhuuman jälkeen voi kokea. Hävettää myöntää mutta näin sinkkunakin ajatus kiihoittaa aivan tajuttoman paljon, saada vanhempaa varattua miestä salaa... Nyt ollut pidempään nollatoleranssi näiden juttujen suhteen vaikka mielessä viikottain pyöriikin nämä perverssiot.
 
  • Tykkää
Reactions: Litlecok
vierailija
Oltiin ravintolassa ja meille tuli yöks yks kaveri. Mies jäi olohuoneeseen nukkumaan, josta näki meidän makkariin. Alettiin vaimon kanssa hyväillä toisiamme ja kun kiihotuin niin ehdotin vaimolle että menisi hyväilemään olohuoneen kaveria. Vaimo kikatti ja kysyi oonko ihan tosissani, mutta kohta sanoikin, että okei. Sipsutti hiljaa vain sringit jalassa olkkariin. Sen verran oli valoa että näin suhtkoht hyvin olohuoneeseen.
Oli mahtavaa ja tosi kiihottavaa katsoa kun vaimo siirsi käden kaverin peiton alle ja hyväili vieraan miehen kalua. Peitto liikkui vaimon käden liikkeiden mukana, kunnes siirsi peiton pois ja otti suihin oikein kunnolla. Kaveri vain huohotti vaimoni käsittelyssä. Sitten vaimo meni kaverin päälle ja alotti rajun ja kiihkeen ratsastuksen miehen kullilla. Johtukan humalatilasta kun kumpikaan ei meinannut tulla, vaan naintia kesti pitkään. Lopulta vaimo ja vieras mies äänteli orkujen saattelemana.
Vaimo tuli suihkun kautta takaisin viereeni. Suukottelimme ja nukahdimme vierekkäin.
Molemmat tykättiin kun vaimo sai vierasta miestä. Mahtava kokemus :)
Hienosti kerrottu, ratsastiko vaimosi vieraan kanssa paljaalla,tuo näissä vaimojen sextailuissa aina kiinnostaa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Naapuriin muutti vanhempi nainen mikä rupes heti ehdottelemaan ja hiplaamaan takapuolesta. Kurran tuli viinojen kanssa ja siinä oltiin sängyssä aamuun asti. Tulee keskellä päivää jos oon kotona ja haluu lisää. Ei välitä äijästään kunhan saa kunnolla vierasta, tulee joskus eukkojen kanssa yöllä ryyppäämään vaikka sammuukin ensimmäisenä. Siinä joskus muutkin saa vierasta. Onko normaalia?
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Olen ollut uskollinen miehelleni aina ja naimisissa noin 10v, ajuduin kuitenkin n.3kk sitten yhdenillan juttuun. Tästä sitten jäin kiinni, jonka jälkeen lupasin itselleni ettei koskaan enää.Olen kuitenkin pitänyt suhdetta ( hölmöltähän se kuulostaa mutta) yllä tähän toiseen mieheen ja kysysinkin vastaavia kokemuksia, miten ja missä tapailette kakkosen kanssa.Tällä palstalla näyttää olevan vastaavia kokemuksia joten olisin kiitollinen vastauksista, selviäisi ehkä omakin pää.
sinusta tulee yksinhuoltaja
 
Viimeksi muokattu:
vierailija ollin 76
Meillä Rouva pisti asian toteutus asteelle ja hänen omat työkaverit ystävällisesti kertoivat minulle. Meillä on kaksi lasta ja sen jälkeen meillä on ollut seuranamme jatkuva epäilys joka kalvaa suhdetta ja ns normaali elämä on hukassa .Ollaan kyllä samassa sängyssä mutta se vähäkin fiilis on hukassa , suvussa vaan kun ei ole tapana ollut erota joten tässä vaan kärvistellään ja kellään ei ole kivaa. Kannataa miettiä seuraukset ennen niin ei tuu yllätyksiä.
Vaimo hokee aina kun ottaa hieman enemmän niin että "jos saisin asian tekemättömäksi niin en kyllä ikinä tekis"
No itse en asiaa enää 4v jälkeen jaksaisi jauhaa mutta vaimo ei saa sitä mielestään vaikka sanoi kuviteleensa että onnistuu helposti, mutta kun uskoi ettei kukaan tajua sitä töissä ja sen kumminkin tiesi kaikki ( miehet kun ei juorua muuta kuin laji tovereilleen) eli kaikki talon mies puoliset asian tiesivät ja ajattelivat sitten koittaa onneaan . Vaimo otti loparit , eli seuraukset olivat aika kovat.....
eroa
 
Viimeksi muokattu:
Poutapilvet
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
Minulla on suhde varattuun, itseäni vanhempaan naiseen ja se on toiminut molemmille henkireikänä. Hänen puolisonsa on pahasti alkoholisoitunut, eikä parisuhteesta ole paljoa jäljellä. harrastamme yhdessä kaikkea mahdollista kulttuurista liikuntaan ja remontoinnista matkailuun. Mökkeilemme yhdessä, eikä romantiikasta ole puutetta.
Emme koe syyllisyyttä, vaan nautimme vapaudesta ja loistavasta "sielujen sympatiasta"
Suosittelen kaikille huonossa parisuhteessa riutuville.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kymmenessä vuodessa avioliitostamme on vähitellen hiipunut seksi ja romantiikka. Korkeintaan kerran kuukaudessa ennen nukahtamistaan mies riisuu housuni, levittää reiteni ja työntää k*rpänsä sisääni. Lauettuaan hän nousee päältäni ja nukahtaa. Minulta jää orgasmi saamatta.

Sorruin syrjähyppyyn. Mies nuoli ja sormeili p*lluani kunnes sain orgasmin. Toisen orgasmin sain yhdynnässä. Olen alkanut kaivata vierasta miestä.
 

Yhteistyössä