kyllähän se tylsää meilläkin välillä on ja tuntuu,että ihan arkista touhua on. puuttuu se jännitys kait mitä niistä yhden illan jutuista saa tai joku. olen siis 30v mies. mutta vielä en ole pettänyt. vaikka vieraat on mielessä pyörinyt. ollaan sovittu että pidetään peli rehtinä ja jos toisen alkaa tekee mieli vierasta niin mainitsee toiselle siitä,siten molemmat saavat nauttia,tai kokeilla.
on myös hyvä puhua toiselle niistä haluistaan,tai mitä haluaa toteuttaa,ennenkuin vieraisiin lähtee,jos toinen osapuoli ei sitten siihen kommunikoi tai toimi on aika alkaa eroamaan,tai sanomaan suoraan,että haen vieraalta sen mitä en sinulta saa. ehkä kaikkein helpoin on erota,ihan molempien mielenrauhan vuoksi! tämä tilanne oli meillä hyvin lähellä kerran,sitten päästiin kompromissiin pitkällisten keskuteluiden ja ryyppäys kertojen(minun puoleltani) jälkeen. tämän jälkeen muut naiset on mulle ilmaa vaan,ainakin 2vuoden jälkeen tästä tapahtuneesta ja vieläkin.
siis oikeesti,miten ette jää kiinni ? naapurin panemisesta,tai jatkuvista yöreissuista ? kyllähän siinä nyt jo toinen väkisinkin tajuaa mitä toinen tekee. tai sit sitä toista ei kiinnosta pätkääkään. ja ennenkaikkea eikö pettäjällä itsellään ala jo se mielenrauha menemään ? se on minulle ainakin kaikkein arvokkain asia maanpäällä, sekun menee niin on sama jo narun jatkoks vetää ittesä.