Tahtoisin raivata kaappeja yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kolua ny vaikka keittiön pöydän päälle se jätesäkillinen ja viet sen kun pystyt. Pakko sun on saada teille tilaa sinne.

Ja älä yhtään sure sitä että et raatsi heittää pois, sun on PAKKO. Ei tosta tuu mitään ettet pysty kohta käyttään asuntoa asumiseen kun se on varastona. Jätä se kierrättäminen muille ja vie jokaista roskapussia viedessäs ainakin 5 tavaraa roskiin. Alkaa se kohta jossain näkyä. Eikä yhtäkään uutta sisään ellei samalla lähe kaks vanhaa ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
No kun kaikenlaista voi sattua. Mä voin kaatua, tiputtaa avaimeni viemäriin, joku voi käydä kimppuun jne. Lapset saattaa herätä ja peloissaan keksiä mitä vaan. Tai vaikka tuo keskimmäinen voi oksentaa ja tukehtua siihen. Taitaitai... Mitä vaan voi tapahtua.

Voi kuljettaa tavan pussissa, tietty. Mutta jos mä haluan raivata, niin sitä tavaraa lähtee silloin pois hiukan enemmän kuin yksi pikku pussi! Ei ole mitään mieltä kuljettaa tavara kerrallaan noita pois, eihän se ole raivaamista....

:o:o:o

Anteeksi.

Minut saisi kai ampua. Haen postin kymmenen metrin päästä laatikolta lasten ollessa sisällä...Tai vien roskat.

Herrajesta nainen hei!!! SÄ OLET YLIHYSTEERINEN!!

Voit sä kotonakin kompastua matonkulmaan ja kalauttaa itseltäsi tajun pois...Taikka liukastua banaaninkuoreen tai jäädä niiden vaatekaapista vyöryvien tavaroiden alle ja hautuatua sinne. Kuka sen lapsiasi silloin auttaa? :xmas:

Joku raja nyt. Oikeesti. Maailmaa ei voi suunnitella.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täytyy sanoa, että kyllä teet hankalaa yhdestä siivouksesta. Jos lapset päikyillä, niin kai sä nyt voit roskat viedä? :o

Mä vien vaikka nuo on hereillä ja kuopus myös 3v :D Kipasen myös autollakin ihan ilman turhia huolia ja lapset kotona keskenään. Joskus jumittunut naapurinkin kanssa juttusille.
Ihan oikeasti, ei ne lapset siitä rikki mene ;)

Viimeks kun käänsin selkäni, laitto 3vee ruuvin pistorasiaan... Ei tee mieli jättää noita ilman valvontaa...
Tavallinen siivous ei tuota ongelmaa, vaan raivaus. Se, kun pitäis koluta kaapit ja heittää kaikki turha pois.

No jos noi kerkiäväinen, niin sitten silloin kun nukkuvat :)

Ei ap voi viedä silloin roskia, tullut moneen kertaan selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun kaikenlaista voi sattua. Mä voin kaatua, tiputtaa avaimeni viemäriin, joku voi käydä kimppuun jne. Lapset saattaa herätä ja peloissaan keksiä mitä vaan. Tai vaikka tuo keskimmäinen voi oksentaa ja tukehtua siihen. Taitaitai... Mitä vaan voi tapahtua.

Voi kuljettaa tavan pussissa, tietty. Mutta jos mä haluan raivata, niin sitä tavaraa lähtee silloin pois hiukan enemmän kuin yksi pikku pussi! Ei ole mitään mieltä kuljettaa tavara kerrallaan noita pois, eihän se ole raivaamista....

Anteeksi.

Minut saisi kai ampua. Haen postin kymmenen metrin päästä laatikolta lasten ollessa sisällä...Tai vien roskat.

Voit sä kotonakin kompastua matonkulmaan ja kalauttaa itseltäsi tajun pois...Taikka liukastua banaaninkuoreen tai jäädä niiden vaatekaapista vyöryvien tavaroiden alle ja hautuatua sinne. Kuka sen lapsiasi silloin auttaa? :xmas:

Tätä mun on ihan pakko peesiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Voi jessus että kuulostaa vaikeelta, ei voi muuta sanoa.

Peesi :D

Mä olen vaikea :D

No, jos lakkais provoilun, tekis lapsille ruokaa, raivais jonkun hyllyn ja heittäis roskat ulos samalla kun lähetään ulkoilee. Vois illemmalla soittaa sille broidille, jos se tulis apuun niin sais useemman säkillisen viel tänään vietyy. Jos ei niin huomen sitten kun lapset on tarhassa.

No, jos lakkais provoilun, tekis lapsille ruokaa, raivais jonkun hyllyn ja heittäis roskat ulos samalla kun lähetään ulkoilee. Vois illemmalla soittaa sille broidille, jos se tulis apuun niin sais useemman säkillisen viel tänään vietyy. Jos ei niin huomen sitten kun lapset on tarhassa.

No niin, tämä kuulostaa paremmalle :D

*painuu kanssa siivoamaan*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Anteeksi.

Tätä mun on ihan pakko peesiä.

No joo, en oikeesti halua jättää lapsia silloin kun nukkuvat. Mutta kykenen tekemään asiat silloin kun ovat hereillä.
Toi on oikeesti muuten mahdollista, hautautua noiden vaatteiden alle. Enhän mä nyt voikkaan siivota vaatekaappeja :laugh: Kiitos, taas yksi tekosyy listalle lisää... :whistle:

No niin, tämä kuulostaa paremmalle :D

*painuu kanssa siivoamaan*

Joskus on vaan pakko ärsyttää ihmisiä... Anteeks :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hyödynnä inspiraatio, ainakin jos tiedät että seuraavaa joutuu odottamaan :D

Eivät ne jätesäkit eteisestä karkaa, vie ne sitten illalla kun lapset nukkuu.

No en tod. jätä lapsia yksin kun vien roskat! Vaikka kuinka nukkuisivat, mitä vaan voi sattua.

Juu, ei eteisestä karkaa, vaikka veis vasta viikon päästä, mutta kun ei mahdu! Eikä parvekkeellekaan mahdu! Joka paikka on niin täynnänsä tavaraa ettei mihinkään voi jättää säkkiä odottamaan parempaa hetkeä, pitäis heti saada vietyä pois.

Tässä on kyllä tekosyitä kerrakseen miksi ei vois siivota! Täytyy melkeen bookmarkata että muistaa sit kun itse ei meinaa kehdata.

Yhteistyössä