V
vieras
Vieras
Ei voi olla noin vaikeaa! Etkö sä poistu lasten kanssa ikinä kämpästäs? JOS poistut, niin samalla otat roskia mukaan ja viet roskikseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Miten sä viet tavalliset roskat jos et pääse viemään jätesäkkiä seuraavan viikon sisällä?
Vie vaikka yks tavara kerrallaan tavallisen roskapussin heittoreissulla.
Jotkun kierrätyskeskukset ym. tulee kotoota hakeen tavaraa, vissiin Fida ainakin ja Pelastusarmeija.
Alkuperäinen kirjoittaja no:mä en ymmärrä tuota, mikset voi viedä roskia silloin kun nukkuvat. Mutta hautaudu sit paskaan.
Sitä paitsi, kyllä niitä vaatteita tms. rojua voi pois kuljettaa tavallisessa roskapussissakin. Kun vielä jätät siististi roskakatoksessa päällimäiseksi, voi olla, että joku muu asukki tekee löydön.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä en ymmärrä tuota, mikset voi viedä roskia silloin kun nukkuvat. Mutta hautaudu sit paskaan.
Sitä paitsi, kyllä niitä vaatteita tms. rojua voi pois kuljettaa tavallisessa roskapussissakin. Kun vielä jätät siististi roskakatoksessa päällimäiseksi, voi olla, että joku muu asukki tekee löydön.
No kun kaikenlaista voi sattua. Mä voin kaatua, tiputtaa avaimeni viemäriin, joku voi käydä kimppuun jne. Lapset saattaa herätä ja peloissaan keksiä mitä vaan. Tai vaikka tuo keskimmäinen voi oksentaa ja tukehtua siihen. Taitaitai... Mitä vaan voi tapahtua.
Voi kuljettaa tavan pussissa, tietty. Mutta jos mä haluan raivata, niin sitä tavaraa lähtee silloin pois hiukan enemmän kuin yksi pikku pussi! Ei ole mitään mieltä kuljettaa tavara kerrallaan noita pois, eihän se ole raivaamista....
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä en ymmärrä tuota, mikset voi viedä roskia silloin kun nukkuvat. Mutta hautaudu sit paskaan.
No kun kaikenlaista voi sattua. Mä voin kaatua, tiputtaa avaimeni viemäriin, joku voi käydä kimppuun jne. Lapset saattaa herätä ja peloissaan keksiä mitä vaan. Tai vaikka tuo keskimmäinen voi oksentaa ja tukehtua siihen. Taitaitai... Mitä vaan voi tapahtua.
Voi kuljettaa tavan pussissa, tietty. Mutta jos mä haluan raivata, niin sitä tavaraa lähtee silloin pois hiukan enemmän kuin yksi pikku pussi! Ei ole mitään mieltä kuljettaa tavara kerrallaan noita pois, eihän se ole raivaamista....
Alkuperäinen kirjoittaja no:säilö vaikka siellä olohuoneessa. eivätpähän jää pitkäksi aikaa sinne, kun ovat tiellä. Ensi viikko on jo huomenna...
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja no:säilö vaikka siellä olohuoneessa. eivätpähän jää pitkäksi aikaa sinne, kun ovat tiellä. Ensi viikko on jo huomenna...
No joo, tänne ei mahdu ku tääl on puhtaat vaatteet odottamassa et kaappin tulis tilaa...
Meillä on oikeesti ihan liikaa tavaraa, ja joka paikka pursuaa ja tursuaa. Täällä ei mahdu edes siioomaan, eikä voi laittaa tavaroita kaappeihin kun ne on täynnä. Mä olen kauhea hamsteri, joka on hillonnut joka kolon täyteen turhakkeita, eikä meinaa raaskia luopua niistä. Ja sit kun tulee se hetki että luopuis jostain, niin aina on jotain mikä vastustaa. (edellisellä kerralla oli jätesäkit loppu...)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä en ymmärrä tuota, mikset voi viedä roskia silloin kun nukkuvat. Mutta hautaudu sit paskaan.
Kuinka pieni asunto sulla on? Kyllä mahtuu jätesäkit olemaan vierekkäin jossain nurkissa, siirtelee niitä pois edestä tarpeen tullen. Kuulostaa kovin tekosyiltä nuo sun esteet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Tää on itseasiassa aika iso asunto. Mutta tavaraa on liikaa. Kaikki nurkat on täynnä ikeakasseja, joissa puhtaita vaatteita. Paitsi parveke, se on täynnä likasia mattoja ja polkupyöriä...
No, älkää tuhlatko enempää aikaa mun asioidn pohtimiseen. Kyllä mä jotain keksin. Kunhan valitin aikani kuluks.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja no:säilö vaikka siellä olohuoneessa. eivätpähän jää pitkäksi aikaa sinne, kun ovat tiellä. Ensi viikko on jo huomenna...
No joo, tänne ei mahdu ku tääl on puhtaat vaatteet odottamassa et kaappin tulis tilaa...
Meillä on oikeesti ihan liikaa tavaraa, ja joka paikka pursuaa ja tursuaa. Täällä ei mahdu edes siioomaan, eikä voi laittaa tavaroita kaappeihin kun ne on täynnä. Mä olen kauhea hamsteri, joka on hillonnut joka kolon täyteen turhakkeita, eikä meinaa raaskia luopua niistä. Ja sit kun tulee se hetki että luopuis jostain, niin aina on jotain mikä vastustaa. (edellisellä kerralla oli jätesäkit loppu...)
Siis ootko tosissas enää?Vie ne parvekkeelle? Tai aloita siivoaminen niin, että yhden jätesäkin täytyttä viet sen pihalle jne. Miten voitkin tehdä elämästäs noin vaikeaa?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Tää on itseasiassa aika iso asunto. Mutta tavaraa on liikaa. Kaikki nurkat on täynnä ikeakasseja, joissa puhtaita vaatteita. Paitsi parveke, se on täynnä likasia mattoja ja polkupyöriä...
No, älkää tuhlatko enempää aikaa mun asioidn pohtimiseen. Kyllä mä jotain keksin. Kunhan valitin aikani kuluks.
Mihin ne puhtaat vaatteet on menossa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:No jos ne puhtaat vaatteet oottaa kaappiin menoa niin pistä ne siihen kaappiin jota oot raivannu muovipussissa odottaan.
Mä en pysty kuvitteleen kämppää jossa asuu äiti ja useempi laps jossa ei löydy lattiatilaa jätesäkille muutamaks päiväks. Ja jos tilanne on tosiaan niin paha niin kyllä, säilytä sitä pussia /säkkejä päivisin sun sängyllä siihen asti että saat vietyä. Tee JOTAIN. Toi kuulostaa kamalalta.
Alkuperäinen kirjoittaja no:mutta tuollaisessa kaaoksessahan se tavallinen muovipussillinenkin jo näkyy! Mä tilaisin sinuna uffin auton käymään ja hakemaan ylimääräiset pois.
Mutta mun piti pysyä poissa. sori..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Täytyy sanoa, että kyllä teet hankalaa yhdestä siivouksesta. Jos lapset päikyillä, niin kai sä nyt voit roskat viedä?![]()
Mä vien vaikka nuo on hereillä ja kuopus myös 3vKipasen myös autollakin ihan ilman turhia huolia ja lapset kotona keskenään. Joskus jumittunut naapurinkin kanssa juttusille.
Ihan oikeasti, ei ne lapset siitä rikki mene![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Täytyy sanoa, että kyllä teet hankalaa yhdestä siivouksesta. Jos lapset päikyillä, niin kai sä nyt voit roskat viedä?![]()
Mä vien vaikka nuo on hereillä ja kuopus myös 3vKipasen myös autollakin ihan ilman turhia huolia ja lapset kotona keskenään. Joskus jumittunut naapurinkin kanssa juttusille.
Viimeks kun käänsin selkäni, laitto 3vee ruuvin pistorasiaan... Ei tee mieli jättää noita ilman valvontaa...
Tavallinen siivous ei tuota ongelmaa, vaan raivaus. Se, kun pitäis koluta kaapit ja heittää kaikki turha pois.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Voi jessus että kuulostaa vaikeelta, ei voi muuta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Täytyy sanoa, että kyllä teet hankalaa yhdestä siivouksesta. Jos lapset päikyillä, niin kai sä nyt voit roskat viedä?![]()
Viimeks kun käänsin selkäni, laitto 3vee ruuvin pistorasiaan... Ei tee mieli jättää noita ilman valvontaa...
Tavallinen siivous ei tuota ongelmaa, vaan raivaus. Se, kun pitäis koluta kaapit ja heittää kaikki turha pois.