Tahtoisin nyt kysyä miehiltä mielipiteen,saatte te naisetkin vastata jos olette tietoisia miesten aivoituksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30+ ja lapseton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaalia nykyaikaa. Ei ole joko oikeaa miestä vielä löytynyt lapsentekoon, on keskittynyt uraan tai odottaa vakivirkaa, ei halua lapsia ollenkaan tai haluaa vielä odotella. Jos on mies löytynyt ja lapsirakas tämä henkilö, voisin kuvitella, että saattaa olla lapsettomuustaustaa tai yritystä raskautua.

Mun mies ei ajatellut mitään. Olin 31 kun minut bongas, lapsettoman ja vastikään pitkästä suhteesta eronneen. Otti helluksi ja lapsikin tuli ensimmäinen, kun olin 33. :)

[QUOTE="äitiliini";24805743]Mun mies ei ajatellut mitään. Olin 31 kun minut bongas, lapsettoman ja vastikään pitkästä suhteesta eronneen. Otti helluksi ja lapsikin tuli ensimmäinen, kun olin 33. :)[/QUOTE]

Niin siis ei ajatellut mitään kummempia tuosta iästä. :D itse oli silloin 32 ja lapseton, juuri myös eronnut pitkästä suhteesta.

[QUOTE="vieras";24805625]Nykyäänhän ensisynnyttäjien keski-ikä on melkein 30v. Useimmat miehet varmaan ois innoissaan :D.[/QUOTE]
Näin. Mukavampi lähteä tuoreelta pohjalta ilman entisen elämän "rasitteita". Ei tulevaisuus ydinperheestä hassummalta kuulosta.

Mulle on vaan tullu hirveä paniikki kun juuri tuli mittariin 31 ja mieskin lähti ja ei meille ehtinyt perhettä tulla ja nyt mulla kai joku kriisi kun jos olen yksin ties montako vuotta ja sitten tapaisin jonkun niin mietin vaan että mitä miehet mahtaa ajatella.Ja minä olen aina halunnut lapsia,yksikin riittää.

No eikö se ole parempi, että mahdollinen tuleva lapsi on sen miehen kanssa, jonka rinnalla viettää koko loppuelämän. Eikä sen, jonka kanssa lähditte jo hiihtämään eri latuja.

[QUOTE="mä";24805922]No eikö se ole parempi, että mahdollinen tuleva lapsi on sen miehen kanssa, jonka rinnalla viettää koko loppuelämän. Eikä sen, jonka kanssa lähditte jo hiihtämään eri latuja.[/QUOTE]

No on tietysti:) mutta mulla vaan joku ihme ajatus tästä,kuvittelen jotenkin et se (tuleva) mies ajattelee mussa olevan jotain vikaa kun en ole lappsiakaan saanut vielä maailmaan pykättyä. Mä tuskin saan niitä lapsia ihan lähivuosina kun pitkä erokin just takana ja kai tässä jokunen vuosi menee vielä.Hyvä jos 3vitosena vielä yhtäkään on.

Yhteistyössä