Mitä tämä miesten elekieli tarkoittaa? Arvailuita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksikolmeseitsemän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksikolmeseitsemän

Vieras
Mitä teidän kokemuksenne mukaan merkitsee jos tuntemattomat miehet tekevät näin kun näkevät sinut ensimmäisen kerran? Kysyinkin jo toiselta foorumilta mutta ei oikein tullut vastauksia.

Ensin siis miesten kasvoille nousee välitön mairea hymy.

Sitten mies nro. 1. tönäisee mies nro 2:ta kyynärpäällä saaden toisen miehen huomion, miehet vilkaisevat toisiinsa, sitten sinua samalla naureskellen ja armoton virnuilu jatkuu.

Yhtäkkiä vakavoidutaan ja koetetaan keskustella kanssasi normaalisti mutta kun miehet luulevat ettet näe, ilmeily, katseiden vaihto ja virnuilu jatkuu vielä hetken aikaa selkäsi takana ja sinä olet selkeästi koko shown syy.

Voiko tämä olla jotain "kuuma nainen, öhö-öhö, kato mikä muija!!"-käytöstä?

Tuota kuvattua käytöstä kun on nyt tapahtunut minulle ainakin kolmisen kertaa, sanotaan nyt puolen vuoden sisään ja se noudattaa aina niin samaa kaavaa että ajattelin kysyä mitä mieltä.

Omassa mielessä tuo käytös herättää nimittäin vain koulukiusaustraumoja, samanlaista naureskelua, katseiden vaihtoa selän takana jne. nimittäin tuli kiusaajatyttöjengilta yläasteaikoina mutta ei tuollaista ole koskaan ollut miesten kanssa.

Tuollaisessa tilanteessa ajattelen heti että onko paita väärinpäin päällä, joku hintalappu tarttunut otsaan tai jotain outoa ulkoasussa. Mutta ei, en edes meikkaa, en pukeudu paljastavasti, en ihan oikeasti eikä pitäisi olla mitään ns. pilkattavaa. Olen pitkä vaalea nainen, pituuden takia aika huomiotaherättävä ja näin mutta jos tuo on jotain flirttikäytöstä niin en ole ennen sellaiseen törmännyt.

Ja noiden miesten iästä. Ensimmäisessä tapauksessa kyse oli siitä että menin uuteen työpaikkaan jossa tutustuin kollegoihin. Tämä eka miespari joka noin teki, oli ikäluokkaa 40-v. miehet eikä teinipojat.

Tuo kuvailemani käytös tapahtui siis kun he ensimmäisen kerran iskivät silmänsä minuun. Ajan kanssa paljastuivat tosi kivoiksi perheellisiksi miehiksi joista ei pahaa sanottavaa.

Sattumoisin muistan mitä minulla oli päällä koska oli eka päivä töissä eli mustat syyssaappaat joissa hillitty korko, polvipituinen musta hame, vihreä paita jonka päällä musta tyköistuva jakku ja kaulassa vihreä huivi. Paljasta pintaa näkyi korkeintaan käsissä ja naamassa enkä mitään blondin vaikutelmaakaan käsittääkseni antanut.

Toinen kerta tapahtui näin kaupassa jossa kysyin kahdelta parikymppiseltä vartijapojalta tietävätkö he missä sijaitsee eras myymälä. No, nämä olivat nuoria miehiä.

Kolmas kerta tapahtui kun kävin sisareni luona ja hain heidän autotallistaan erään esineen. Autotallin ulkopuolella oli sisaren nelikymppinen mies ja tämän jalkapalloporukkaa jostain ikämiesliigasta ja pari noista, taas nelikymppisistä miehistä aloitti tuon kuvaamani käytöksen

Aika noloa käytöstä. Tulee mieleen keskenkasvuiset pojat, jotka näkee ensimmäisen hyvännäköisen aikuisen naisen ja fantasiat näkyy ilman kontrollia käytöksestä.

Olen 175cm pitkä mutta syyskenkien koroilla ehkä 178 tms.

Ehkä ne on noi mun hiukset sitten? Yltävät ristiselkään ja kihartuvat latvoista. Kiinnittävätkö miehet hiuksiin huomiota? Luulisi että enemmän naisten juttu.

[QUOTE="vieras";29157180]Aika noloa käytöstä. Tulee mieleen keskenkasvuiset pojat, jotka näkee ensimmäisen hyvännäköisen aikuisen naisen ja fantasiat näkyy ilman kontrollia käytöksestä.[/QUOTE]

No just tollasia useimmat miehet on. Sen takia niistä vähistä fiksuista miehistä on kamala kilpailu ja useimmille niistäkin nousee lopulta k-i päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksikolmeseitsemän;29157184:
Olen 175cm pitkä mutta syyskenkien koroilla ehkä 178 tms.

Ehkä ne on noi mun hiukset sitten? Yltävät ristiselkään ja kihartuvat latvoista. Kiinnittävätkö miehet hiuksiin huomiota? Luulisi että enemmän naisten juttu.

Kyl ne sun hiukset sit on, jos kerran kihartuvat latvoistakin.

Ei toi millään tavalla kohteliasta käytöstä ole. Jos sulle tulee tunne, että onko paita väärinpäin tai naamassa hammastahnaa niin yleensä se vaivaantunut tunne pitää paikkaansa eli ei ole missään nimessä flirttiä vaan kiusaa sun kustannuksella.

Muistatko millainen sää oli? Erityisen terhakkaasti jöpöttävät nännit nimittäin laukaisevat miehille helposti primitiivistä habahaba-käytöstä.
Kuvailisitko nännejäsi tarkemmin. tirsk.

Veikkaan myös että pitävät vain vetävänä. Et nyt kuitenkaan mikään hirveä hujoppi ole, enkä usko että ulkonäössäsi on mitään niin kummallista on että se ihan naurattaisi.