tähtitaivas kaulakoru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Taika";22196812]Kaunis koru, ainakin kuvan mukaan, mutta miten sen arvo voi olla tuollainen, jos sen saa 35-euron lehti-tilauksella, tänään sain upean kakkulapion, joku jekku näissä tilauksissa on, muukin, kuin se, että pitää muistaa peruuttaa sitten tilaus....[/QUOTE]

Lehtitilausten kylkiäisinä tulee nykyään aika arvokkaitakin juttuja usein. Ja jos ei muista perua kestotilausta niin sen voi perua kyllä siiän kohtaa, kun seuraavasta jaksosta tulee lasku.

Mulle tuli tuo tarjous kanssa kesällä.

Ihmettelin, että jopas on keksitty zirkoneille ja pikkupätkälle hopeaa hintaa... ei sitä myydä missään kaupassa, sitä saa vain tuon tilauksen kautta. Eli ei sillä oikeesti ole tommosta hintaa (materiaalit ja valmistus ei tasan maksa tuota). Tuohon hintaan ois saanu korussa olla jotain muuta kuin lasikiviä..

No onhan Tapio Wirkkalalla nimeä suunnittelijana esim. monet lasi tuotteet jotka ko henkilön käsialaa ja joita ei enää edes saa niin niistä pyydetään huimia summia sillä ovat suomalaista T.W designia jolla on arvoa. Joten ei se hinta koostu ainoastaan siitä että koru itsessään olisi työltään niin kallis vaan tuo ei ole "ihan mikä tahansa" hopea koru. vaan T.W käsialaa.

[QUOTE="tietämätön";22322347]hei, mä koitan klikata tota teksitä mutta ei mene mihinkään, onko mun koneessa nyt ihan mennyt emolevy vai mistä tää johtuu?[/QUOTE]

Ei tuo teksti menekään mihinkään. Ei siinä ole linkkiä on vain se osoite.
Tuo tarjous kyllä löytyy muutenkin jos vähän viitsii vaivaa nähdä, alle minuutissa löytyy....

Yhteistyössä