H
Hertta
Vieras
Täällä kaivattiin! Olin siis työmatkalla Brysselissä ma-ti. Oli hyvä matka työn puolesta, huvin puolesta ei, kun en ehtinyt shoppailemaan tms. yhtään. No, yhteen kauppaan ehdin 2 min ennen kuin se meni kiinni ja ostin kivan topin. Kaupat menee kiinni jo klo 18.30! Ihan hölmöö. Illalla käytiin syömässä vietnamilaisessa ja sen päälle kirsikkaoluella kivassa kapakassa.
En ehtinyt kaikkia viestejä vielä lukea, mutta Julian tilannetta mietin matkallakin. Lämpöiset onnittelut vielä kertaalleen!!
Mä luin Rakkaustestin siltä seisomalta eilen. Aloitin illalla ja pakko oli lukea loppuun asti joten nukkumaanmeno venyi kahteen asti. Tuli ihan itku kun luki sitä, en halua että meillä tulee olemaan noin rankkaa. Huh.
Onnea Sandelle asioiden etenemisestä! Hyvä-hyvä!
).( kp 15. Ovistesti näytti plussaa ma, joten ehkäpä ovis oli eilen. Onko se niin, että kun tasavahvat viivat tulevat, niin ovis on 24-36 tunnin päästä vai sisällä?? Kastis?
Yritystä on ollut jälleen jtp. Ja taas odotellaan...
PQ:t jännäilijöille!
En ehtinyt kaikkia viestejä vielä lukea, mutta Julian tilannetta mietin matkallakin. Lämpöiset onnittelut vielä kertaalleen!!
Mä luin Rakkaustestin siltä seisomalta eilen. Aloitin illalla ja pakko oli lukea loppuun asti joten nukkumaanmeno venyi kahteen asti. Tuli ihan itku kun luki sitä, en halua että meillä tulee olemaan noin rankkaa. Huh.
Onnea Sandelle asioiden etenemisestä! Hyvä-hyvä!
).( kp 15. Ovistesti näytti plussaa ma, joten ehkäpä ovis oli eilen. Onko se niin, että kun tasavahvat viivat tulevat, niin ovis on 24-36 tunnin päästä vai sisällä?? Kastis?
Yritystä on ollut jälleen jtp. Ja taas odotellaan...
PQ:t jännäilijöille!