Tahkoojat 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kaivattiin! Olin siis työmatkalla Brysselissä ma-ti. Oli hyvä matka työn puolesta, huvin puolesta ei, kun en ehtinyt shoppailemaan tms. yhtään. No, yhteen kauppaan ehdin 2 min ennen kuin se meni kiinni ja ostin kivan topin. Kaupat menee kiinni jo klo 18.30! Ihan hölmöö. Illalla käytiin syömässä vietnamilaisessa ja sen päälle kirsikkaoluella kivassa kapakassa.

En ehtinyt kaikkia viestejä vielä lukea, mutta Julian tilannetta mietin matkallakin. Lämpöiset onnittelut vielä kertaalleen!!

Mä luin Rakkaustestin siltä seisomalta eilen. Aloitin illalla ja pakko oli lukea loppuun asti joten nukkumaanmeno venyi kahteen asti. Tuli ihan itku kun luki sitä, en halua että meillä tulee olemaan noin rankkaa. Huh.

Onnea Sandelle asioiden etenemisestä! Hyvä-hyvä!

).( kp 15. Ovistesti näytti plussaa ma, joten ehkäpä ovis oli eilen. Onko se niin, että kun tasavahvat viivat tulevat, niin ovis on 24-36 tunnin päästä vai sisällä?? Kastis?
Yritystä on ollut jälleen jtp. Ja taas odotellaan...

PQ:t jännäilijöille!

Tervetuloa työmatkalta Hertta! Oudon aikaisin tosiaan menee kaupat kiinni siellä.
Hih, itse maistelin lauantaina Belgialaista kirsikkaolutta, ihan Alkosta peräisin tosin. Oli mieltsin hyvää eikä oikein maistunut oluelle (kun en muuten pidä oluesta, mutta kirsikoista kyllä :-)

Päiviä! Atshii ja argh! Täällä siis kunnon räkätaudin kourissa, ei ollut töihin menemistä. Kuumeinen yö takana, välillä olin ihan jäässä ja välillä hiessä. Lisäks mies oli herännyt yöllä siihen, että minä istun sängyssä ja painan häntä nenästä:D Mitä lie kuumehorkkaa, itse en muista tapauksesta mitään.

Hertalle teretulemast taas kotimaan kamaralle. Olen myös käynyt Brysselissä muutama vuosi sitten, kun sisko oli siellä opiskelijavaihdossa. Tykkäsin kyllä.

G: Tykkään myös, että rintsikat ja pikkuhousut ovat samaa paria. Mulla on oikeestaan pelkästään stringejä, ovat mun mielestä parhaat. Olen pari kertaa kuolannut jo niitä hipstersejä, joten varmaan jossain vaiheessa tulee kokeiltua.

Tänään ollaankin sitten näköjään hiljaisempia? Liekö keli vaikuttanut, kun alkaa olla syksyisen harmaata.

Tosiaan, asiat etenee, mutta olisivat edenneet jo tänään jos ei Sööperi olisi joutunut äksidenttiin:-(. Kaippa tässä voi vielä pari viikkoa odotella, kun tilanne ei siitä kai hirveästi muutu. Toivon että tuo Heikinheimo ottaa tilanteen vakavasti ja uskoo mun kipuihin ja laittaa lähetteen lapaan.

Tarttee varmaan lähteä lounaalle ja kauppaan lisäämään meidän olematonta leluvalikoimaa. Ajattelin ostaa palapelin tms kun kummityttö tulee yökylään viikonloppuna, josko viihtyisi sen kanssa?

Siis ketkä on seuraavat jännättävät?

Juu, hiljaiselta tuntuu. Siis eipä muuta kuin joristaan itse, vaikkei mitään asiaa olekaan.

Kohti uutta parempaa(?) elämää. Kävin äsken lounaalla ja poikkesin matkalla kaupassa hakemassa tyydytystä jatkuvaan napostelutarpeeseen (sama tauti kuin Keijukaisellakin). Mutta, sen perinteisen karkin sijaan ostinkin 1,2 kg ihania kivettömiä viinirypäleitä. No, onhan niissäkin tietysti sokeria, mutta jotenkin uskon että ne on parempi vaihtoehto kuin karkkipussi.

(.) Meikäläinen ei ainakaan kuulu seuraaviin jännättäviin. Täällä kp 6. Vielä huomenna Clomit ja sitten aletaan ihmetellä oviksen ajankohtaa. Saas nähdä löytyykö tikuilla tässäkään kierrossa. Vielä ei ainakaan ole mitään tuntemuksia munasarjojen tienoilla :(

Täytynee kuitenkin varmistaa tilanne kohtaamalla peiton alla... Se ei tuota ongelmia. Intoa riittää molemmilla osapuolilla.

Pyöriikö muuten teidän suunnissa radiossa Lähivakuutuksen mainos, jossa kehoitetaan hakemaan ""ihania vauvauutisia kortteja"". Voi että voi yksi mainos ärsyttää tässä tilanteessa. Miksi ihmeessä. Eihän mua ärsytä muutkaan mainokset, jotka ei ole mulle ajankohtaisia. Säälittävää, mutta totta.

Päivää. Olen ollut ahkerana työn kimpussa. Keli on ankea,mutta kyllä se nyt on yksinkertaisesti hommat, jotka vievät naisen mukanaan.

Mua ei sinänsä harmita se Sööperin ajan peruutuminen, ei ole yhtään intoa mennä revittelemään mihinkään. Mutta hyvähän se olisi jossain vaiheessa hoitaa alta pois.

Mieskin on sitten kotona kipeänä, joten kohtaamiset peiton alla ovat olemattomissa. Ovis on tuloillaan, mutta eipä silti - tulee se toivottavasti vielä joskus toistekin elämässä :)

Hertta, kyllä sen oviksen pitäisi olla n. 24 h kuluessa siitä ovistestin plussasta (vaihteluväli 12-36 h). Lähistöllä kuitenkin.

Alusvaatteista.. Arkena ei niin väliä. Suurin osa mustaa, niinkuin mulla lähes kaikki muukin. Juhliin sitten vähintään samaa settiä. Pitsi ja kaikki materiaalit käyvät. Liivien pitää olla tukevat (D). Mies ei ole niistä niin innostunut, paras on kuulemma ilman mitään.

Hiljaista on, mulla suht vilkas aamu töissä, nyt rauhoittui. Ehtii surffatakin ;)

Minäkin mietin, että ketä seuraavaks jännätään?

Sanelma, mulla oli muistaakseni neljä clomikiertoa ja niistä vain ensimmäisessä oli mielettömiä alavatsaoireita. Kontrolliultraa mulla ei silloin ollut, mutta en usko, että vain kovat oireet ovat munisten kasvamisen merkki. Ekassa inssissä mulla oli clomit, sekä ultra, joten tiedän ""munineeni"", eikä silloinkaan sanottavia oireita ollut. Lähinnä hikoilua ja mielen herkkyyttä.
Oliko niin, ettei sulla ole kontrolliultraa?

Muakin vähän ketutti toi ""ihania vauvauutisia"" -mainos. Ei se vieläkään tunnu kivalta, vaikka itellä säkä kävikin. Ties kuinka monta ""elliä"" kiristelee hampaitaan sen kuullessaan, meitä lapsettomuusongelmasta kärsiviä kun on paljon.

Nytkä ne sateet ja kylmyys sitten alkaa ja kaunis syksy on muisto vain? Masentavaa...
Väsyttää ihan pirusti ja iltaan saakka pitäisi jaksaa.

Kastehelmi, sähän voit antaa miehellesi ""hellää hoitoa"" peiton alla :) Vai kärsiikös ne simpatkin flunssasta? No, ei varmaan ihan noin nopeasti!

Niin, mulla menee jännäykset vasta ensi viikolle kun kierto on ollut pari edellistä kertaa 34 pv ja nyt siis vasta kp26. Mutta Liinahan taisi mennä mua päivän edellä ja on varmaan lyhyempi kiertokin?
Mites Suvi??

Just mietin että enää 1 kk siihen ensikäyntiaikaan! Nopeasti aika (onneksi) menee. Voipi olla että silloin on ihan alkukierto joten heti pääsisi sitten seuraavasta kierrosta katsomaan että tapahtuuko ovista. Vähän kyllä ahdistaa nyt se NKL kun on tottunut yksityiseen ja siihen että saa itse valita lääkärin...no, ei pidä valittaa kun rahaa säästyy huimasti!

Keijukainen, mies on ihan taju pois. Ei siinä paljon hoidot innosta. Tuli eilen illalla 14 h päivän jälkeen himaan, oli kylmän hien peitossa ja pyörtymäisillään. Jospa mä annan hänen levätä :) Eikä muakaan niin hirveästi hotsita kuksia potilaan kanssa..

Se mainos.. Mua ei haittaa se oman tilanteeni takia, muuten se on musta vain limainen. Mä kun kestä mitään siirappisia juttuja muutenkaan.

Revittely ei muakaan kiinnosta, ainoastaan se että endo tekee tuhojaan sillä aikaa kun minä odotan:-((. Nopeampaakaan keinoa en oikein keksinyt, kun Fredrikalle en halua mennä. Femedassa on kuitenkin kaikki tiedot valmiina joten H-heimo oli helppo ratkaisu. Ja kun joku oli sitä tuolla endo-keskusteluissa kehunut.

Harmi että päästiin Kastis taas näin lähelle tapaamista in-real-world, tällä kertaa Sööperin vastaanotolla, milloinkas sun aikasi olisi ollut? Mulla 15.15.:-)).

Ostin muistipelin kummitytölle:-). Puisia paloja jossa eläintenkuvia. Voi sitten ihailla ja tunnistaa eläimiä jos ei osaa pelata:-). Jee, odotan kauhunsekaisin ja ihastunein tuntein viikonloppua 2,5 vee kanssa:-) Pysynköhän mä sen vauhdissa? Ajattelin tehdä lihakeittoa, toivottavasti maistuu. Ankara, olisko sulla ehdotuksia tuon ikäisen menuulle? :-))

Mä oon nyt ihan pudonnut kelkasta ton mainoksen suhteen. En oo kuullut...? No, onneksi, ehkä! Tosin en mä kauheesti kiinnitä huomiota vastaaviin mainoksiin, jotenkin ajattelen että koskee sitten niitä jotka on siinä elämäntilanteessa. En tiedä miksi...? Tietysti tulee niitä epätoivoisempiakin päiviä
:-)

Jostain ketjusta taas luin että jos kierrot on aina yli 30 pv niin joku lääkäri oli sanonut että todennäköisesti ei ovuloi luomusti. Jaahas, ei kai pitäisi lukea noita juttuja.
Mullahan on varmaan joku 1-2 alle 30pv kiertoa elämässäni...lohduttavaa!
Ei kai se voi olla noin jyrkkää? Itse ainakin tiedän pitkilläkin kierroilla plussanneita!

Sandeman, ei oltaisi sitten törmätty, sillä mulla olisi ollut vasta reilusti duunin jälkeen se aika. Ja siis totta kai se olisi hyvä saada pois päiväjärjestyksestä toikin homma. Mulla kun ei ole mitään diagnosoitu toistaiseksi, eikä suurempia vaivoja, niin mikäs tässä odotellessa. Mietin nyt sitten vielä, että varaanko sille H.Heimolle vai odotanko Sööperiä. Tai siis en mieti, katselen mitä tuleman pitää :)

Keijukainen, kyllä se gynen lausunto kuulosti oudolta. Onhan yli 35 vrk:n kiertokin periaatteessa ok, jos ovulaatio tapahtuu. Jotain niin pitkissä kierroissa on kuitenkin vialla, sillä kaikki hormonitasot eivät ole kohdillaan, jos alkukierto on niin pitkä. Mutta jos ovis tapahtuu viim. kp20 maissa, pitäisi kaikkien hormonitasojenkin olla riittävät. No worries siis :)

Kastehelmi, niin mustakin se kuullosti oudolta ja kauheen ""yleistävältä"". Mullahan on esim koko ikäni nuoresta saakka ollut tosi pitkä kierto ja luulis että joskus olen sentään ollut hedelmällisempi (20v.!) vaikken enää sitä niin olisikaan :)
Voi kai se vaihdella ihan ihmiskohtaisesti. Oviksen oon aina tikuttanut viimeistään tuolloin kp20 ja kierto on ollut silloin 34pv.

No, jos vaikka tuo vyöhyketerapia saisi mun kiertoja vähän kohdilleen, joskus olen kuullut että on auttanut siihenkin endon lisäksi. Jos Kastehelmi ihan innostut näistä vaihtoehtohoidosta niin se vyöhyketerapeutti neuvoi vielä tosi hyvän homeopaatin... ;-)

Siinä vaiheessa jos mä innostun noista vaihtoehto-hoidoista ihan urakalla, niin veikkaan, että kaverit ohjaa mut hoitoon :) Eihän tällainen pessimisti-realisti-skeptikko voi noin vain muuttua.. Kunhan nyt saisin edes sen vyöhyketerapia-ajan varattua.. No, ensi kiertoon sitten :)

Muistit Julia oikein. Tässä kierrossa mulla ei ole kontrolliultraa. Viime kierrossa oli ja seuraavassa taas olis tarkoitus mennä. Olisin toki voinut mennä tässäkin kierrossa, mutta gyne oli sitä mieltä, että ei ole tarpeen. Ajatteliko sitten mun rahapussia vai mitä, en tiedä.
Mikäli tulosta ei ala tulla, siirrytään varmaan julkiselle puolelle. Meillä se olis sitten varmaan se TAYS.

Olen muuten mittaillut aamulämpöjäkin säännöllisesti tässä kierrossa ekaa kertaa. Tuskin siitä apua on, mutta tuleepahan sekin kokeiltua, ei se niin iso vaiva ole.

Keijukainen, ohita se kommentti pitkästä kierrosta ja täydestä ovuloimattomuudesta....
Mulla on aina ilman pillereitä ollut kierto 30-33, useimmiten tuo 33 ja todistetusti ovuloin. Ovis mulla on useesti ajoittunut kp17, tai siis silloin ovat tikut näyttäneet plussan, eli ovis luultavasti kp18. Luomukierrossa viime vuonna munikset oli otollisen näköisiä ja kokoisia kp17 (kävin gynellä ja pyysin ultraamaan) ja ennusti oviksen olevan kp18.

Hihii! Mulla on kans tietty skeptisyys joitain asioita kohtaan mutta joitain taas ei. Esim. mun ei ei-listalla taitaa olla energia- ja reikihoidot sekä kukkaterapiat. Miksei, en tuomitse ketään joka haluaa käydä mutta jotenkin...
Vyöhyketerapia, akupunktio jne. on ihan jees, uskon aasialaisten viisauteen näissä asioissa. Ja ne perustuu kuitenkin johonkin ""kehollisiin"" tosiasioihin...(jaahas, olipas kummallisesti sanottu!).

Julia, thankx, oli lohdullista kuulla että sulla on noin ja tärpännythän on kuitenkin 3 kertaa eli olet ovuloinut. Itsekin mietin että ei se voi olla vaan niin että se tasan 28 on ainoa oviksen tae!

Tsau!
Täydellinen nuhanenä ilmoittautuu...jaiks sentään. Ja Tiitukin samassa jamassa =(( Tää on tosiaan aika tuskaa, koko ajan jotain valuu rööreistä ja sellainen nuhjakka olo. Onneksi kuume oli vain sen yhden illan ja eilen porskutin jo töissä. Mä olen tosi huono jäämään kotiin, varsinkin jos tiedän, että duunia on paljon, eikä niitä kukaan mun puolesta tee. Eri asia, jos oisin vaikka as. palvelussa tai vastaavassa töissä, jossa hommat jakaantuu eri tavalla.

Hitto tullut meiliäkin koko pvän, eikä yksikään duuni ole edistynyt (nooh, vähän omakin vika..järkkäilin lippuja teatteriin...) Tänään olen menossa katsomaan kollegan tyttövauvaa, ja eihän se estellyt, vaikka ilmoitin, että olen aika nuhainen. Mun pitäisi kyllä itse järkiintyä ja olla menemättä, mutta ois niin kiva treffata molemmat :)

Sande, jihuu, mahtava käännös miehen mielessä. Upeaaaaa! Todellakin iloinen teidän puolesta!

En oikein ole ehtinyt juttuihin mukaan, joten en osaa mitään oikein kommentoida...alusvaatteista olitte puhuneet (tämäkin aihe vissiin joskus koluttu, hih =)) Mä diggaan myös hipstereistä, ne valtaa yhä enemmän ja enemmän tilaa alusvaatelaatikossa. Just hain Stokkalta ihania uusia :) Stringejä pidän myös aikas paljon, ylipäätään matskuna satiini tai mikrokuitu, joka on ihan huippumatsku. Eri paria tuppaa kyllä olemaan, kun en kitsaana raaski ostaa aina koko settiä...juhliin sit samaa maata. Hitto naiset, miten me ajatellaankin kaikesta niin samoin!

Sari, toivottavasti asiat lähtee rullaamaan teillä pian. Lisätutkimuksista on varmasti apua.

Ääh, nyt pitää niistää...

Iltoja!
Suruuuu mikä tilanne? Ja Liina, Keijukainen ja Aniliini taitavat olla ne seuraavat jännärit mun laskujen mukaan! PQ kaikille!

Täällä ovistikussa haalea viiva tänään. Kp 11/28. Ei siis ollut vielä eilen mitään? Outoa, kun ovat nuo testitkin alkaneet kenkkuilla. No, eilen on kuitenkin kylvöhommat aloitettu, joten eiköhän se tästä. Kunhan vain tikut riittäisi...

AlusvaateG: Eri paria minullakin usein. Eikös joku tutkimus joskus kertonut, että suomalainen nainen ostaa vuodessa olikos se vain yhdet rintsikat. Mä taidan kuulua niihin! :) Mulla ei yleensä ole kuin parit ritsikat, jotka ovat käytössä joten eivät mene aina yksiin alushousujen kanssa. Alushousuja nyt sitten on vähän useammat. ;) Mies ostaa usein ainakin joululahjaksi rintsikat ja housut. Osaa muuten ostaa yleensä paremmat kuin minä itse. Ilmeisesti käsikopelolla tietää koot hyvin! ;)

No, eipä tässä kai tänään sitten kummempia.

Ihanaa positiivisuutta huokui sun viestistäsi Suvi! Niin se vaan on, että alkukierto on ihan p**kelettä ja sitten ovista kohti mieliala kohoaa!

Kiitti Keijukainen, kun infosit syksyn olevan päällä, luin kaikki tämän päiväiset viestit putkeen ja sun syysilmojen kohdalla ampaisin pihalle ja juuri ja juuri ennen kuin sade alkoi ropisemaan, ehdin kantamaan kolme koneellista kuivaa pyykkiä sisälle! Thanks! =)

Mullakin on pitkät kierrot, keskimäärin 34 ja todistetusti ainakin yhden kerran olen ovuloinut, vaikka oli pitkä kierto silloinkin. :) Nythän multa otettiin aamulla proge, eli muutaman viikon päästä kuulen tuloksen, kun menen lapan jälkitarkastukseen.

) . ( Meneillään kp24/31(38) ja puolitoista viikkoa menee vielä mun jännäilyihin. PQ muille!!!

Iltaa vielä Aniliinille! Juu kyllä tästä taas pikku hiljaa piristyttiin. :) Ai, sinä menet vielä jälkitarkastukseen? Minä vähän kyllä ihmettelen, kun minulle sanottiin vain että jos on tarvetta. Sentään kuitenkin operoitiin myös. En ole sitten mihinkään mennyt, koska vatsa parani pikku hiljaa, eikä mitään sen jälkeen kyllä ole ollut. Paitsi nyt tuo kumma tuhruilu.. No, kai siinä sitten on erilaisia käytäntöjä. Pelottaa vain hiukan, kun mun kohdalla on vähän kaikki mennyt päin p:tä näiden alapääasioiden kanssa, et taas kohta rysähtää jotakin.

Iltaa ystävät! Työt häiritsee huveja, älytön kiire päivisin. Olen pikalukenut viestit, ahkeraa toimintaa tytöt. Nyt cabernet sauvignonin kera linjoilla...

Mistä sujuvasti viiveellä viiniG: Punkku eritoten maistuu, valkoinen erityisesti kuplien kera eli kuohuvana ja rutisevan kuivana. Punkuista vähiten maistuu merlot ja valkkareista melkeinpä ainoastaan chardonnay. Tosin tiukan paikan tullen olen melko kaikkijanoinen.

Pirittalle ja Tiitulle pikaista paranemista! Flunssa vetää veteläksi. Yöks.

Sandelle täällä tuulettelen! Ihanaa, että miehesi on osoittanut olevansa täysillä mukana projektissa. Miehet voi joskus olla vähän hitaita. Hinoa kerrassaan!

Niin se tosiaan on, että alkukierto on itsesäälissä piehtarointia, josta on suunta vain ylöspäin. Ja onneksi niin, koska huh, onhan se ihan karmeeta. (Nimim. pahimmasta suosta taas noussut)

AlusvaateG: Mä ihmettelen samaa kuin Piritta, että on se kumma, kun näissäkin menee niin yksiin mielipiteet. No, great minds think alike. Ongelmakokoisena (D70) rintsikat aina hyvät (=lue prkl:n kalliit!) ja niihin 1-2 stringit, mikä siis tarkoittaa, että alaosa ei aina ole samaa settiä. Mutta juhliin sitten koreasti. Muista tosin poiketen mulle käy pitsisetkin. Ja mies pitää parhaana ilman mitään. Se käy muuten kuumana stay uppeihin. Entäs teitin uroot? Hei, mä oon pihalla; onks hipstersit ne sellaiset ns. lahkeelliset? Niitäkin on muutamat ja ne on mukavia. Mutta stringit on musta kaikista mukavimpia.

).( Tänään oli ultra, näytti aika hyvältä ja ovis on tuloillaan 5 päivän sisään. Verikoe sitten edessä varmistukseksi ja clomi-annos pidetään ennallaan. Jesh!

Turhuuksien rovio, flikat, mä laittaa täräytin tänään ne rakennekynnet! En oikeesti tiedä mitään turhempaa rahanmenoa! Mutta, mutta kun en kerran nyt saanutkaan vaihtaa kakkavaippaa, voin sitten edes näyttää huolitellulta. On nää kyllä aika kivat. :-)

TurhamaisuusG: Mitkä on teidän turhaimaiset esim. ulkonäköjuttunne? Mulla kiilasi kirkkaaseen kärkeen nää kynnet. Kakkosena ehkä värilliset piilarit ja kolmantena hammaskoru.

Olette hauskoja. Kiitos!

Chileläistä chardonnayta siemaillen täällä viihdytän itseäni jutuillanne! Löytyi kaapista vanha tuliaispullo ja pitihän tuota maistaa näin vapaapäivän kunniaksi, vaikkakin keskellä viikkoa... Kyllä se näköjään suuressa janossa punaisen ystävälle vinkkukin uppoaa...

Täällähän on nuhaneniä liikkeellä :( Taitaa olla taas nettiflunssa leviämässä... Mulla oli jo viime viikolla röhänpoikasta, mutta selvisin isommitta oireitta. Tuolla sairaalapöpöjen maailmassa vastuskyky kasvaa aikasta hyväksi. Mulla on yleensä yksi flunssa siinä kun mies sairastaa kolme.

Tuossa keskustelitte aiemmin etäisyyksistä ja hoitojonoista, niin tässä läänissä voi olla synnyttämään matkaa yli 400 kilsaa (ei mullla)! Se siitä alueellisesta tasa-arvosta.

Tervetuloa Keijulle pohjoiseen! Niin ja PQ edelleen, samoin Liinalle!

Joo, Vivienne hiljeni saman tien kun sai äänensä auki. Harmi. Tulehan sieltä takaisin kirjoittelemaan! Kyllä täällä voi vähän harvemminkin vierailla ihan hyvällä omalla tunnolla, mäkään en pääse/ehdi päivittäin linjoille.

Tosi hinoa, että olet Sandeman saanut miehestäsi irti Suuren Lupauksen! Kyllä se siitä, ilman Sööperiäkin. Kyllähän ne toisetkin lääkärit osaavat lähetteitä kirjoittaa.

AlusvaateG: Mä olen sitten tämän porukan sporttisin; arkena (=töissä+raksalla=lähes aina) mulla on aina sporttiliivit ja puuvillahousut - tylsää!!! Mutta, ah, niin suloisen tuntoista; ei kiristä, ei purista, ei hierrä, ei kutita... Ja mikä tärkeintä, liivien hakaset eivät aukea itsestään kun on hanskat kädessä luomassa lantaa (=bodaamassa puhdasta potilaan alle kakkavaipan tilalle)! Juhlatamineet on sitten samaa paria ja fiinit. Ei sellaiset päällä sovi vieraita miehiä katetroida, sillon ollaan oman kullan kanssa ;)

).( Kp 31 ja eilen jo luulin, että menkat alkaa, kun meinasi muuttua melkein punaiseksi. Tänään on sitten ollut taas ihan lievä tuhrupäivä. Lämmöt on vielä ylhäällä, joten taitaa ainakin 34 päiväistä kiertoa pukata taas. Optimistijolla on haaksirikoutunut täysin, joten tätiä ja seuraavan kierron ultraa odotellessa...

Sorppa nyt tytöt, mä meinaan lopettaa tämän ketjun hiukan ennenaikaisesti. SYY: en ole IKINÄ aloittanut uutta ketjua! Pakkohan sekin on kokea ennen mahdollista plussaa... *naureskelee yksinään, tällä tytöllä ei ole plussaa kuin veriryhmässä :D *

Otin Innon illalla nauhalle (oltiin raksalla...), joten taidanpa hiipiä vielä katsomaan Markon uusimmat viritykset. Sen jälkeen, öitä!