Tahkoojat 199

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Torstaita!
Töitä on pakerrettu jo niin ettei meinaa ehtiä koneelle. Sen verran nyt uutisia, että soittelin tosiaan sinne tayssiin sitä lapa-aikaa ja sieltä sanottiin että no korkeintaan syyskuussa. Mä olin jo ihan hermoraunio ja aattelin etten enää jaksa odottaa ja sit päätin tänään soittaa vielä uudestaan. No, sieltä yks kaks löytyikin mulle aika ens tiistaiksi. Eli meen nyt maanantaina ensin käymään siellä ja tiistaina on sitten operaatio. Huh, tää kaikki tuli nyt niin äkkiä että on ihan pää pyörällä.
Mulla on nyt tosi suuret odotukset ja toisaalta pelotkin tän operaation suhteen. Tuun sit viimeistään ens viikolla kertoileen kuulumisia. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Annulle tsempit lapaan, mulla se auttoi, tai ainakin itse uskon niin. Lapa tehtiin helmikuussa ja elokuussa olin raskaana. Toki välissä oli kamalia odotuskuukausia, clomeja ja epätoivoa, mutta tuolla se aarre nyt nukkuu.

Tsempit Annulle lapaan!! Hienoa, että sait ajan noin nopeasti. Hyvä se vaan on, et kerkiä paljon jännittelemään. Olihan se jännittävä operaatio nukutuksineen ja jälkikivuilta ei voi välttyä, mutta toivottavasti tuo avun. Peukut!

Tervehdys! Hinoa Annu että lapa-aika järjestyi! Hyvä kun olit sinnikäs :-) Toimenpidettä ei kannata pelätä, ymmärrän että pelkäät ehkä sitä mitä sieltä löytyy mutta usein tilanne paranee huisisti kun sieltä saadaan ylimääräinen pois. Tsemppiä!

Mollyn tilanne tässä on tietty mielessä..huominen jännittää muakin aivan tajuttomasti!! Isot halit ja tsempit sinne.

Vippe, joko sä palaat maanantaina töihin vai jatkuuko loma vielä?

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Kaksi viivaa tikussa :) Ne ilmestyi molemmat samantien vierekkäin, toinen vaan jäi paljon haaleammaksi, mikä vähän huolestuttaa... Mutta on kai se uskottava, että plussa se on. Toivottavasti pysyy!

Ei tässä nyt pysty oikein sulattamaan fiiliksiä, ei pysty uskomaan todeksi, ja pelko on tietysti, että onni otetaan taas meiltä pois. Täytyy yrittää kaikin keinoin pysyä positiivisena ja luottavaisena. Huh!!

Mitä mitä, vauvauvau, onnittelut Molly! Aivan mahtavaa!!!! Käsittääkseni raskaustestissä ei viivan vahvuudella ole merkitystä, plussa on plussa. Mieletöntä, olen ihan fiiliksissä täällä. Nyt sitten jännäillään seuraavaksi, onko tuplat tulossa;)

En tiedä kummalle puolelle hehkuttaa, mutta päädyin tänne :) ONNEA HIRMUISESTI MOLLY!!!!!! Ei vitsit, miten mahtavaa!!! Ihan itkettää ilosta teidän puolesta. Koko aamun olin tulisilla hiilillä, ennen kuin pääsin katsomaan tilanteen. Mieskin jännitti mukana :)

Hui, miten on sitten jänskää, onko teillä yksi vai kaksi kyytiläistä matkassa. Aiotko muuten jatkaa akupunktiota nyt alkuraskaudessa? Olisi varmasti hyvä juttu, mutta ammattilaiset tietysti osaa sanoa sen parhaiten.

Miten iloinen sitä voikaan olla, en pysty olemaan hymyilemättä :) Onnea vielä ja rutistushalaus!

Täällä roikun :) Hyvä pointti Nasuppi, täytyykin kysellä mitä mieltä lääkäri on akupunktiosta. Se kyllä sattui niin maanpirullisesti jonain kertoina, että en välttämättä hingu takaisin. Se akupunktiota suorittanut nainen onkin muuten itse nyt raskaana, maha näkyy jo hyvin.

Mua nauratti kun Nasupin mieskin on jännittänyt mukana :))) Ihanaa, hih. Tiedän yhden toisenkin tahkoojan miehen joka ehkä on tilanteessa mukana, heheh...

Kiitos onnitteluista reitikallekin :)

Molly; JEEEE!!! Se on siis totta minkä jo arvasin (tiesin ;-) noi oireet oli niiin lupaavat. Voi että, ihanaa! Ja vielä se että onko siellä kumpikin alkio kiinnittynyt..iso halaus täältä, aivan ihana juttu!!!!!!!!!!!!!En edes löydä sanoja. Tervetuloa toiselle puolelle :-)

Ihanaa Molly! Tiesin että plussa tulee!! :) :) Helppo se on jälkeen päin huudella, mutta oikeasti mua ei ees jännittänyt, oli ihan sellainen seesteinen olo, heh! Peukut on pystyssä, että hyvin menee loppuun asti. Luja onnen rutistus!!!!! :)

Huomenna töihin, plääh. Mutta näissä fiiliksissä ei voi muuta kuin olla onnellinen. :)

Onnea Molly!
Olen ollut auttamattoman pihalla kaikesta mutta nyt oli pakko tulla kurkkaamaan!
Jee!

Ja Annulle tsemppiä lapaan, hyvin se menee! Mulla oli molemmilla kerroilla n. 1,5 - 2 vkoa saikkua, tosin viime kertainen oli aika paljon isompi operaatiokin.

Onnea onnea Mollylle! Piti tulla vielä lukemaan fiiliksiä täältä! Olen (olemme;) sanomattoman onnellisia tästä onnistumisesta ja riemuitaan täysillä mukana!! Ihanaa!!!Halauksia ja rutistuksia!Ihan huippista:)
(Mulla on nyt "luova" tauko täältä, koska on valitettavasti niin paljon muuta meneillään, mutta palaan, kun aika on taas sopiva)
Annulle paljon tsemppiä lapaan. Uskon, että se auttaa teitä tässä yrittämisen taipaleella ja menee varmasti hyvin. Peukut on ojossa teillekin:)

Noh, Molly.. Tuntemuksia, kuulumisia?! Ootko palannu saikulta töihin jo? Mitkä on päivän fiilikset? Ootko tehny uusia testejä? :)

Täällä palattu töihin. Ankeeta on, mutta kyllä se tästä. Oli ihan kiva loma kyllä, ja aika hauska, ku tuntu siltä, että olis ollu iäisyyden täältä (töistä) pois. :)

Kiiiitoskiitoskiitoskiitos :) Nyt pitäkää vaan peukkuja ettei haalea viiva tarkoittanut mitään huonoa. Pysyispä, pysyispä. Miehen kanssa todettiin, että tosi varovainen sitä on iloitessaan tästä asiasta, kun tietää kokemuksesta että ilo voi olla lyhyt. Ei oikein uskalleta hehkuttaa, tuntuu että täytyy pitää jalat maassa. Mutta yritän koko ajan prepata itseäni ajattelemaan positiivisesti.

Käväisin klinikalla, sain lisää crinonea ja yhtä tabua. Ne jatkuu. Ja varhaisultra on kahden viikon päästä. Multa kysyttiin kyllä haluanko hailakan tuloksen takia verikokeeseen mutta en halunnut. Mä en edes halua tietää mikä hCG on tällä hetkellä ja/tai esim. loppuviikosta vaikka sitä oltaisi kyllä voitu seurata. Tunnen itseni ja alan vaan huolehtimaan ja ajattelemaan liikaa, joten parempi kun ei tiedä. Näin mennään ja niin kauan kuin ei tule vuotoa yritän pysyä toiveikkaana ja luottavaisena, että kaikki on niin kuin pitää.

Ilmoittelin tekstarilla Sanelmalle ja hän vastasikin reissulta, heillä kaikki hyvin.

Yhyy, Vippe on takaisin töissä lyhyen loman jälkeen. Toisaalta, etpä kyllä ole missannut mitään kauhean nättejä lomasäitä tänä kesänä, eiks oo joka puolella aika huonoa ollut?

No, inspaako työ ja mitä kaikkea puuhailit lomalla?

Mannan luova tauko on harmi meille :/ Mutta tekee varmaan ihan hyvääkin. Ja kun on paljon kaikkea muuta ajateltavaa. Laitetaan vertaistukipostia emaililla välillä. Teillähän hoito lähestyy, ehkä se vähän ahdistaakin (?) mutta häntä pystyyn murusemme, nyt on teidän vuoro ja koitetaan olla positiivisia! Hyvä tästä tulee!

Annulle tsemppiä lapaan! Oliko se huomenna? Tule kertomaan sitten kun jaksat.

Eipäs nyt ihan vielä kuopata tätä ketjua, eihän tytöt? Linjoille vaan, teidän kaikkien kuulumisia on kiva lukea pitkin päivää.

Hih, yhtä aikaa linjoilla :)

Mulle tuli kahden viikon saikku sen sairaalareissun jälkeen, joten torstaihin asti virallisesti. Aion olla aamupäivät töissä tämän viikon jos tuntuu hyvältä. Ainakin tänään tuntuu ihan ok:lta! La-su hyperin oireet helpotti ja nyt voi sanoa, että on peräti ihan hyvä olo. Ihanaa. Tietty on turvotusta, mutta ei niin järkyttävää kuin aikaisemmin, eikä vaikuta hengittämiseen jne. Paljon "helpompi" olla.

En tiedä viitsiskö tehdä uutta testiä loppuviikosta... Ehkä en jaksa piinata itseäni ja päätäni tosiaan. En mä ainakaan liian aikaisin testannut eilen, koska siirtohan oli yli kaksi viikkoa sitten perjantaina.

Mun lomaa edeltävällä viikollahan oli hienoa ja lämmintä säätä, mutta eipä se loma säästä kiinni ole. :) Lomalla näin kavereita, kävin kampaajalla, oltiin appivanhempien luona ja sitten käytiin myös mun vanhempien luona. Eipä mitään ihmeempiä siis tullut puuhailtua.. Onneks mieskin meni tänään töihin, ei tuntunu niin pahalta. Ja toisaalta oli kyllä kivakin tulla töihin, kerkiää taas surffaileen.. :D Täällä on nyt aika hiljaista, ei oo paljon töitä, joten mikäs tässä työkavereiden kanssa juorutessa ja surffaillessa.

Molly, hyvä että hyperin oireet on helpottanu ja töissä kestää olla. Mukavan löysää, kun oot vaan aamupäivät töissä. Eniveis, varmaan aika turhaahan se testailu olisikin. Niinku sit se veriarvojen pohtiminen. Tulee mitä tulee, se on hyvä asenne. Kaksi viikkoa saadaan siis vielä jännätä.. Kestopeukutukset.. :)

Ei kai ketjua mihinkään olla kuoppaamassa?

Sitä minä vaan, kun täällä on nykyään niin hiljaista... Mun puolesta ei mitään kuopata :) Mutta mä jaksankin vääntää tikusta asiaa päivittäin, hih. Ja kivaa kun Vippe oot takaisin koneen ääressä ja on juttukaveri.

Mua nauratti kun luettelit hirveän liudan lomatekemisiä ja sitten perään, että eipä mitään ihmeempiä siis tullut puuhailtua :D Kaikenlaista kivaa ohjelmaahan teillä oli, milloin missäkin. Tuo kuulosti oikein hyvältä lomalta.

Kiitos kestopeukuista, niitä tarvitsen. Pari viikkoa saa jännätä juu, sitten tulee tuomio. Jos ei sitä ennen. Draamaa mulla on mielestäni ollut nyt ihan tarpeeksi, ja henkistä vuoristorataa, että olisi kyllä kiva kun ei tulisi yhtään enempää sellaista.

Arvaankin muuten, että tämä on suht hiljainen kuukausi sun töissä Vippe ;)

Niin no.. kaipa tämä ketju tästä pikku hiljaa kuoleentuu, kun jäljellä on kohta vain minä ja Vippe - tavoitteiden mukaisesti ;) Annulla hommat etenee, samoin Mannalla. Emmi katosi kai johonkin? Toivottavasti en nyt unohta ketään. Ja muut ovat plussien puolella.

Mullahan on ollut pitkään yrityksiä päästä täältä irti mutta huonolla menestyksellä. Ehkä ketjun hiljentyminen sitten auttaa tähänkin "vaivaan" ;)

Olen myös palannut nyt töihin, kiinnostus toistaiseksi vielä aika nolla. Hommia kyllä ois, kun vaan pääsis jyvälle. Työmatkaakin pukkaa heti tälle ja ens viikolle eli ei muuta kuin suoraan tuleen. Käyn kuitenkin mahdollisuuksien mukaan kurkkimassa. Ja peukut ovat tanassa tietysti.

Jahas, pitää avata päivä. :)

Eilen käytiin kattomassa Batman. Oli mun mielestä ihan ok viihdepläjäys, vaikka en sinänsä fani ole. Christian Balea tietty kattoo mielellään.. :) Ledger oli Jokerina ihan huippu kyllä, ei mun mielestä turhaan ole kehuttu. Vähän pitkä se kyllä oli, jossain vaiheessa kattelin kelloa, mutta loppua kohti taas mielenkiinto palasi. Aika paljon juonenkäänteitä, mutta en sinänsä huomannut mitään kritisoitavaa.. Mutta en olekaan elokuvakriitikko.. ;) Ennen leffaa tuli muuten uuden Kummeli-elokuvan (Alivuokralainen) traileri. Vaikutti aika hauskalta, joutuu senkin kyllä menee kattomaan.

Mulla on viikon päästä haastattelu siihen haluamaani paikkaan, jos en vielä muistanut mainostaa. Täällä on kova analysointi päällä siitä, kuka sen paikan saa.. :) Mun lähimmät kollegat on mun kannalla, hih! Ei siihen kyllä kovin paljoa ollut tunkua, kun se ei kovin yleisesti ollut haussa. Vain 7 hakijaa, joten koen olevani vahvoilla. MUTTA ei voi koskaan tietää, mitä ne hakee/haluaa.

Jos sitä kävis lukemassa plussienkin kuulumiset. Ei oo tullu käytyä siellä yli viikkoon.. Mutta on se hyvä, että on jotain tekemistä.. :D

Jaahas, Kastiksellekin sitten vaan työn iloa! Tuntuu, että sun loma meni nopeasti.

Mä en oo Vippe nähnyt sitä Batmania, vaikka muuten katsotaan leffoja aika paljon. Ainoastaan trailerin olen nähnyt ja siinä ne vilaukset Ledgeristä on tosiaan huh karmivan loistavia. Mutta kokonaisena parin tunnin leffana nuo Batmanit, Star warsit, Lord of the Ringsit ja sen tyyppiset elokuvat ei jotenkaan iske.

Mistäköhän muusta saisi vielä jutunjuurta :) Tiitu on muuten varmaan synnyttänyt nyt? Ei oo tainnut laittaa kellekään mitään viestiä? Tai olisiko laittanut Keijulle, mutta hänhän on skuggassa jonkin aikaa nyt kun lomailevat. Sanelma ja miehensä on varmaan pian takaisin kotona?? Toivottavasti S tulee heti linjoille laittamaan meille lomaromaania luettavaksi :) Kuka teidän hauvoja hoito reissun ajan? Niillä on varmaan ollut teitä ikävä.

Yhteistyössä