Heippa, mökiltä palattu. Pikaisesti kommentoin päällimmäiset ja huomenna lisää.
Olisin kommentoinut sähköpostissa, mutta se ei (taaskaan) toimi. Sanelma, kylläpä oli kurja uutinen, hui kamala. Voimia kaikille asianosaisille.
Sandeman, _todella_ ärsyttävää. Voin vain kuvitella tuntemuksesi.
Julian synnytyskertomus oli todella herkkä. Onnea vielä! Ja hauskaa, miten nämä nimiajatukset menevät tässä porukassa niin samoissa, kun Kaislastakin meinasi tulla Hertta ja se oli Aniliininkin listalla! Herttainen nimi ja passaa hyvin siskoksi Ilonalle

.
Mitäs sitten. Niin, hiukset. Mun mielestä myös Nekulle passaa tosi hyvin lyhyt tukka enkä osaa edes kuvitella sua pitkillä hiuksilla. Meillä myös mies tykkää pitkistä hiuksista, mutta nyt kun puhuin lyhentämisestä, oli ihan myötämielinen. Itse hän veti päänsä juuri kesän kunniaksi kaljuksi (tai no, 3 mm siiliksi). Mulla on ollut melkein aina pitkät hiukset eikä mulle sovi lyhyet. Väriksi sen sijaan omasta mielestäni käy niin vaalea kuin tumma. Mulla on ollut blondi, musta ja kaikkea siltä väliltä.
Myöhästyneet onnittelut Hertalle! Niinhän ne vuodet kuluvat kaikille, ei siitä kai parane sen kummemmin järkyttyä

.
Wau, Nekku on päässyt kuumailmapallolla. Mäkin haluaisin joskus.
Meillä muuten Leo oli jossain vaiheessa myös sellainen, että teki kakat vain pottaan, mutta nyt on alkanut taas tehdä vaippaan. Ihme _vaiheita_.
Kaisla sanoi tänään ekaa kertaa "Leo" (on sanonut tähän mennessä "äiti", "täti" ja "issssi"). Arvatkaas, oliko isoveli polleata poikaa! Leokin on alkanut puhua vähän runsaammin. Lähinnä vastailee kysymyksiin ja käyttää verbejä ("en ota", "otan", "ajaa", "kato", jne.). Hitaasti mutta varmasti...
Hauskaa, että Nekkukin pääsee taas mammailemaan. Kyllä menee aika nopeasti.
Mun pitää jo alkaa viikata Kaislan 74 koon vaatteita varastoon, etenkin bodyt alkavat käydä lyhyiksi. Iso tyttö.
Niin paljon olitte kirjoittaneet, että kommentoitavaa olisi ollut enemmänkin, mutta nyt kutsuu peti. Tuli vähän univajausta mökillä, kun ei maltettu iltaisin mennä nukkumaan ajoissa.