Tahdon2013 ja 14000 nimeä!

-
Ohops, kylläpä allerkirjoitusten määrä nousee kohisten, kävin itsekin juuri allekirjoittamassa :)

[QUOTE="vieras";28217393]Tuon tarkoituksena on vain kerätä kaikkien homojen nimet ylös.[/QUOTE]

Näin on, koska pelkästään homot kannattavat tasa-arvoa!
 
"jada"
[QUOTE="vieras";28217340]Suomessa 20 000 HOMOA :O[/QUOTE]

Kun tutkimusten mukaan noin 5-10 prosenttia väestöstä on jotain muuta kuin pelkkiä perusheteroja, kyllä se tekee aika paljon enemmän kuin 20 000 ihmistä ;)

Minä olen ainakin tietääkseni ihan vaan tavallinen hetero ja kävin silti allekirjoittamassa aloitteen jo aamuyhdeksältä. Kas kun aika monet muutkin kuin pelkästään ei-heterot kannattavat ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
jätin osallistumatta kun tosta ei helposti selvinnyt että velvoitetaanko tässä evlut kirkkoa johonkin mitä se ei ehkä halua
Hakusanalla kirkko aloitteesta löytyi kohta:

"Tällä esityksellä ei ole tarkoitus puuttua uskonnollisten yhdyskuntien avioliittolain 16 §:ssä säädettyyn oikeuteen määrätä kirkollisen vihkimisen ehdoista ja muodosta. Kaikilla vihkimiseen oikeutetuilla uskonnollisilla yhdyskunnilla, evankelis-luterilainen ja ortodoksinen kirkko mukaan lukien, on jatkossakin itsenäinen oikeus päättää, vihkivätkö ne samaa sukupuolta olevia pareja avioliittoon."

Kansankirkkomme joutuu siis edelleen itse päättämään siitä, haluaako se olla myös homokansan kirkko.
 

Yhteistyössä