Tahdon koulutusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
En malttaisi odottaa huomiseenkaan miten voit kuvitella sen jälkeen voisin odottaa.Kävin suihkussa ja pestessäni pillua minun oli pakko lisätä vedenpainetta ja antaa pillulleni vesihierontaa.Tuntui ihanalta kun lämmin vesi syöksyi pilluuni ja paine vain kasvoi työnsin myös sormen pyllyyn ja runkkasin lopulta ohjasin suihkun klitorikselle ja sain valtavan orkun.Olen pahoillani taidan todellakin olla kurituksen tarpeessa.

Jonte luulempa että olet aivan liian kiltti minulle.Kuten jo varmaan ensimmäisestä viestistä ymmärrät ""setä kouluttaa"" eikä kysele mitä haluaisin.

Aivan oikein pikku pillu.Ensin setä antaa piiskaa niin että jäljet näkyvät viikon.Tämän jälkeen saat rasvata pyllysi ja sedän kyrvän saat ehkä imeäkkin jos olet kiltisti sen jälkeen käyt kontillesi laitat dildon pilluusi ja setä upottaa kovan kyrpänsä pyllynreikään jolloin huudat kiimasta ja setä nussii mia lujaa anelet jo lopettamaan mutta setä ei lopeta ei ennenkuin täriset jo orkuista jolloin lopulta ammun lastini sinun kireään reikääsi.Tämän jälkeen menemme suihkuun saat pestä sedän ja itsesi lopuksi nussin sinua takaapäin pilluun.Olet ihana pikku huorani.

Kuriton pikku pillu!Sitä ei sormeile kuin setä ja setäkin vain silloin kun olet kiltisti.Pikku pilluni sinun tulee oppia ottamaan kyrpää joka reikääsi dildoa saat työntää lisäksi mutta vain jos käyttäydyt kiltisti.Rangaistukseksi setä sitoo sinut sänkyyn pylly pystyyn laitan sinulle nännin-nipistimet ja piiskaan pyllyn kiusaan aukkojasi dildolla olet niin märkänä ja kiimassa lopulta nussin sinut dildolla orkuun ja lopuksi työnnän kyrpäni orkun kiristämään pilluusi ja heitän lastini.

seksuaalinen paineensieto kykysi tuntuu olevan lähes nolla! Jatkuvasti on sormet hiplaamas tussulla. et ole tainnut saada hetkeen kyrpää... Tästä koulutuksesta tulee arvioitua hankalempaa. NYT JUMALAUTA SORMET POIS PILLUSTA!!!!!

Kävin ruokatunnilla ostamassa paksun vaalean pimppisauvan se on ihanan näköinen suuri terska nam.Lisäksi ostin pitemmän dildon pyllyäni varten sekä ihanan tuoksuista liukuvoidetta.Loppu päivä oli tuskaa olla palaverissa kun ajatukset eksyivät toimistossa olevaan kassiin tai huomasin miettivä millainen kyrpä viereisellä miehellä on ja kuinka hyvää se tekisi.Pääsin lopulta kotiin ja jo autossa odottava kosteus alkoi pöksyissäni.Vapisevin sormin asetin patterit sauvoihin istuin tuolilla ja nostin hametta ohjasin suurta sauvaa klitorikselle ja välittömästi pöksyni kastuivat läpi.Riisuin ne kävin makaamaan pöydälle yritin työtää sauvaa sisääni mutta olin aivan liian kireä.Otin runsaasti liukuvoidetta ja voitelin sauvan.Menin pöydälle ja aloitin työntämään uudelleen valtavaa kumiterskaa pilluuni.Yhtäkkiä terska lipsahti sisääni ja se tuntui pilluni joka sopukassa.Varovasti työnsin sauvaa syvemmälle olin aivan hikinen kiimasta ja odotuksesta.Lopulta sain sauvan pohjaan..

Ja laitoin vibraa päälle ensin aivan vähän..Sitten lisää tunsin todellakin olevani täynä tätä ihanaa sauvaa.Sain valtavan orkun tärisin ja huusin,pyllyreikäni supisteli rajusti..Sammutin sauvan mutta annoin tämän ihanuuden olla pillussani ja makarin saanneenna pöydällä.Kymmenen minuutin kuluttua vedin sauvan pois ja menin suihkuun.Pilluni oli ihanan turvoksissa niin naidun näköinen.Kiitos setä olit aivan oikeassa tarvitsin isompaa.Saisinko kokeilla tänään myös pyllysauvaa?

Ja laitoin vibraa päälle ensin aivan vähän..Sitten lisää tunsin todellakin olevani täynä tätä ihanaa sauvaa.Sain valtavan orkun tärisin ja huusin,pyllyreikäni supisteli rajusti..Sammutin sauvan mutta annoin tämän ihanuuden olla pillussani ja makarin saanneenna pöydällä.Kymmenen minuutin kuluttua vedin sauvan pois ja menin suihkuun.Pilluni oli ihanan turvoksissa niin naidun näköinen.Kiitos setä olit aivan oikeassa tarvitsin isompaa.Saisinko kokeilla tänään myös pyllysauvaa?

Pate antaisitko piiskaa,käyttäisitkö sauvojani?Tulisitko kireeseen pyllyyni?Vai haluaisitko antaa lastisi pakaroille?Antaisitko minun imeä kyrpääsi?Haluaisitko sitoa minut?

Kuulostaa siltä että ainakaa sauvan käytössä et tarvitse koulutusta,niin vakuuttava esitys. Aivan täälä mykistyi.... Tarkoitatko että teit myös muita hankintoja,hienoa itseensä panostamista! Kokeile ihmeessä, koulutuksen tässä vaiheessa se on suorastaan käsky.(opit tuntemaan itsesi)

Olin välissä muutaman päivän lomalla erään ahdasmielisen sedän kanssa jolta lähinnä herui pimppiin ja sitäkin liian vähän.Toisena iltana ehdotin hänelle että ""panisitko minua pyllyyn""johon setä sanoi sen olevan homojen hommia ja tyytyi nussimaan minua pilluun.Sen lyhyen hetken tunsin lähinnä kiimaa..Pohjatonta sellaista sinä iltana odotin sedän nukahtamista.Lopulta kaivoin ihanat sauvani laukustani ja linnottauduin kylpyhuoneeseen.Kävin kontalleni lattialle aloin hieromaan klitoristani kiimani vain nousi ja aloin haluta pyllypanoa rasvasin sauvan hengitys kiimasta kiihkeänä ja aloin työntämään sauvaa pyllyyn se tuntui ihanalta.Ensin tuntui etten saisi sauvaa sisääni mutta lopulta se liukui piukkaan pyllyyni.Himoiten katsoin pienenpää pimppi sauvaani ja halusin myös sitä.Laitoin pyllysauvani vibran päälle ja aloin kiusoitella kiimaista pilluani toisella sauvalla.En enään kestänyt vaan aloin työntämään sauvaa pilluuni olin kiimasta..

Litimärkä sauvaa liukui hitaasti sisääni..Mikä ihana täysinäisyyden tunne.Suurensin vibraa pyllyyni ja aloin runkata pilluani olin vimmoissani ainoana päämääräni oli saada tajunnan räjäyttävä orkku.Lisäsin tehoja molemppiin sauvoihin ja runkkasin eläimmen lailla itseäni kun orkku lopulta tuli huusin nautinnosta tuntui kuin pyllyni repeäisi kahtia.Lopuksi peseydyin jolloin katseeni osui suuri terskaiseen paksuun ja ihanaan sauvaani jolloin runkata itseäni vielä silläkin.Rasvasin sauvaa ja kävin polvilleni aloin työntämään sauvaa orkun kiristämään pilluuni.Oli uskomattoman kireää lopulta sain sauvan painettua pilluni uumeniin.Laitoin vibran suoraan suurimmalle ja runkkasin itseni rajusti orkkuun.Aamulla matkakaverini nussi pilluani ja totesi sen olevan ihan turvoksissa eilisen nainin jälkeen hmm..Ihan tässä taas pöksyt kostuivat tätä kirjoittaessa.Saisinko kysyä mitä setä mahtoi tarkoittaa muilla apuvälineillä?Olisiko sedällä antaa hyviä vinkkejä?Ja viestisi sitomisesta saa pilluni kostumaan nam.Nam.

Mia olet ihana.Lukiessa tätä kyrpäni alkoi seistä heti alkumetreiltä.Sain mahtavan orkun juuri kun kuvittelin sinut runkkaamassa vituasi aivan kiimasta märkänä.Kyllä mielelläni myös panisin tuollaista naista.Olet ihana kireä pilluinen kone.

Aivan mieletön nainen kiimainem,märkä,kireä ihanaa luettavaa takuu varmaa ""nostattaja"" tietää nimimerkki muutamaan kertaan jo runkannut.Suosittelen aamuin illoin runsain mielikuvin hyöstettynä.Kiihottavaa.Ilo lukea onni unelmoida.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä