Tahdon koulutusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

Mia

Vieras
Olen kauan haaveillut kuinka joku kiltti setä kouluttaisi minua.Luulen että tarvitsen paljon piiskaa jotta oppisin antamaan pillua ja pyllyä kuten tälläisen pikku-huoran kuuluisi eikä saa unohtaa kunnon imemisen opettamista ja spermannielemistä.Kastun pelkästä ajatuksestakin tänään joudun käyttämään isoa sauvaa jota huoran pilluni rauhoittuisi.

Mistäs olet noin rumaa kielenkäyttöä opetellut? Tällä saralla ainakin kirjallinen ja teoreettinen puoli on kunnossa... Kun nyt sit oot ne mällit nielly, muista pestä saippualla suusi!

Setä antaa mialle piiskaa pyllylle ja nai kunnolla kiimaiseen pilluun ja pakoittaa mian nielemään ison lastin spermaa!Käykö sulle pikku huora?

Mia muru. Olethan kuitenkin 18v tai lähellä?
Setä opettaa.
1. Riisuuntuminen
2. Sedän riisuminen
3 pillun pesu ja karvojen ajelu
4.Setä sitoo pylly pystyssä sänkyyn ja antaa piiskaa.
5. Sedän ison kyrvän imemimen samalla setä työntelee isoa takokullia pienessä märässä pillussasi ja nuolee klitoristasi.
6 Kun pillusi supistelee orkusta työntää setä ison kyrpänsä hellään pilluusi ja alkaa työnnellä ensin hiljaa sitten lujempaa ja lujempaa .Kun sedältä on tulossa saat kullini suuhusi ja joudut ottamaan kaikki suuhusi ja naamallesi.
7. Setä kutsuu myös kaverinsa mukaan. joudut ottamaan suuhun ja olemaan takapäin naitavana kauan.
Lopuksi saat silittelyä hyvänäpitoa ja hyvää ruokaa ja juomaa.ja kutsun jatkokoulutukseen.

En ole kiltti setä,vaan ISO PAHA...Olen valmis opettamaan pikku pillullesi mitä tarkoittaa sana nussia!..jos uskallat ottaa haasteen vastaan?. Tehdään pillustasi VITTU..

Ensin noin niinkuin vinkkinä,ensiviikon aerobik vuorostasi ei kannata kovin varmaksi sopia ystävättäresi kanssa. Tuollainen karkea,asioista tietämätön kielenkäyttö voi kostautua kävely ongelmina(että oppisit..)

Sedille tiedoksi olen 24 v 164 cm 58 kg kup 75 c vaalea.Herkullisia ehdotuksi hmm. Niin kiihottavia että pilluni alkaa taas tykyttämään kunnon piiskaus ehkä auttaisi nyt ihan niin että punaiset raidat näkyisivät muutaman päivän jotta näkisin ne peilistä ja voisin niitä ihailla.

Sedille tiedoksi olen 24 v 164 cm 58 kg kup 75 c vaalea.Herkullisia ehdotuksi hmm. Niin kiihottavia että pilluni alkaa taas tykyttämään kunnon piiskaus ehkä auttaisi nyt ihan niin että punaiset raidat näkyisivät muutaman päivän jotta näkisin ne peilistä ja voisin niitä ihailla.

Mia muru! ikäsi ja painosi on nam nam!Ajeltu posliini NAM NAM NAM! Nyt kokeneella sedällä tuli vesikielelle ja touhutippa kyrvänpäähän.

Ihanaa.Pilluni on vielä turvoksissa edellisestä runkkauksesta mutta alkaa uudelleen kostumaan auttaisiko kunnon selkäsauna ja pillulle ihan oma piiskaus.

Voin kyllä tulla antamaan risua jonka aikana saisit imeä isoa kyrpääni työntäisin sen jälkeen kyrpäni sinun tiukkaan pyllyyn ja sauvan laittaisin pilluusi ja nussisin niin että kiima hellittäisi.Kuulostat ihanalta pikku pillulta kireältä ja kiimaiselta

Mia muru. Piiskaa saat varmasti menit ajamaan pillusi ilman lupaa setä rakastaa ajella naisten pilluja!Setä haluaa aina jättää hieman karvoitustaja muotoilla mieleisekseen.Ja ottaa kuvan muistoksi.
Nyt setä kuitenkin joutuu lähtemään kotikäynnille yhden tosi tuhman nuoren miehen kotiin.Jättänyt nuoren kiinteävartaloisen
herkkupeppu vaimonsa yksin ja lähtenyt kavereitten kanssa kapakkaan.
Nyt setä menee ja ajelee pikku vaimon pikku pillun ja laskee useamman lastin pilluun.Mies kun aamuyöstä kömpii kotiin on todella märkä pillu odottamassa sillä pillua ei pestä.
Ehkäisyä ei ole.

Mia oo-oo-oo, ota meidät kyytiin oo-oo-oo, sun sukkanauhat myytiin... Eihän pillua piiskata jos sitä painetaan pohjassa juhlitaan voittajapoikaamme Teuvoa. Panomieheksi pääsystä toiveita elätän...

Sain kyllä eilen penistä mutta se setä ei suostunut antamaan pyllylle kyytiä.Kyseessä aivan liian kiltti setä tälläiselle tuhmalle kiimaiselle pillulle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä