Tähän voisi ilmoittautua ne joilla on lapsille lahjoja enemmän kuin pari kappaletta pää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikin puolin jouluihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 4 tyttöä, tällä hetkellä saaliina kaikille

-vaatteita
-dvd-elokuvia
-nintendo ds -pelejä
-pari lautapeliä
-monster high nuket
-petivaatteet
-kylpypyyhkeet
-leluja (mm. zhu zhu petz ponit, monster high barbit, sylvanian juttuja, polly pocket juttuja
-monster high laavalamppu
-top model juttuja
- prinsessa makuupussit
- prinsessa teltta
-kirjoja
-värityskirjoja
-tossut
-duploja
-vauvan babysitteri + hoitotarvikkeita
-lautaset + ruokailuvälineet

vielä muutamat lelut ostamatta :) Mä oon niin joulufriikki! Lahjat ovat parasta!

[QUOTE="vieras";27421911]Muuten ei väliä, kunhan lahjat on laadukkaita ja omat lapsemme saavat enemmän lahjoja kuin serkkunsa..

Olen ostanut jo legoja ja palapelejä. Ajattelin vielä ostaa ainakin barbeja.

Lelujen lisäksi lapset saavat vaatteita ja esim.taskulamppu on ollut toiveena.[/QUOTE]

Miksi pitää saada enemmän kuin serkut? Vietättekö joulua heidän kanssa?

Meillä lapset tulee taas saamaan tuhottomasti lahjoja.
Anoppini on joka joulu antanut lapselle väh.30lahjaa(lapsi nyt 2v3kk), suurin osa leluja ja sitten jokunen vaate. Viime jouluna 2vkon ikäinen vauvakin sai yli 20 lahjaa anopilta. Anoppi rakastaa joulua ja ostella lahjoja ja kaikki lahjat ovatkin aina todella kivoja. Mutta vähempikin riittäisi. Lasten pakettien lisäksi mulle ja miehellekin tulee aina useampi paketti.
Appiukko ja miehen isovanhemmatkin antavat kaikki useamman lahjan lapsille, noistakin tulee helposti 20lahjaa.
Mun äiti antaa muutamat lahjat, isä ei yhtään. Sitten kummeilta tulee jokaiselta yhdet ja ns.varamummolta useampi paketti molemmille.

Että eiköhän nuo taas lahjoihin huku.

Ostan nimenomaan pari lahjaa per lapsi, koska saavat kuitenkin kummeilta ja isovanhemmilta isot läjät lisää.

Rakastan kyllä joulua, lahjojen antamista ja saamista, kohtuudella.
Panostetaan herkutteluun ja yhdessäoloon.

Mulla on taktiikkana kaksi lahjaa per aikuinen ja lapsille sitten maksimissaan viisi pakettia. Kaikki lahjat mietin huolella, pyrin välttämään tuikitarpeellisia lahjoja (esim. lakanat, pyyhkeet, keittiövälineet) ellei niitä erityisesti toivota. Haluan ostaa jotain sellaista, mitä itse ei välttämättä osta, vaikka haluaisikin :)

Lahjottavia on tänä vuonna 16 aikuista ja 10 lasta :)

Tähän voisin sanoa että joka vuosi päätän että ostan vain kaksi lahjaa lasta kohden. Tänäkin vuonna jo päätin että tyttö saa barbitalon ja poika tekniikkalegoja. Ja ehkä pelit. Mutta totuus on, että viimeisiin päiviin asti juoksen tukka putkella etsimässä vielä sitä jotain. En osaa lopettaa!!! Mies sanoo että tuossahan on jo aivan liikaa mutta kun en tajua. Joka kerta sama juttu se muutama lahja vaihtuu paniikissa ostetuiksi leluröykkiöiksi.

Kuulostat ihan minulta. :D Toisaalta, mitä sen väliä, vaikka on paljon lahjoja, jos ei muusta ole pois/velaksi ostele.

Meillä kanssa lapset saa aika paljon lahjoja. Me ostetaan miehen kanssa yleensä yhdet kalliimmat lahjat lapsille just hinta 50e-100e ja lapsia 2. Muut lahjat tulee sitten kummeilta ja isovahemmilta.

Mua ihan hävettää miten paljon noi lapset saa lahjoja. En kehtaa kertoa kellekkään mikä summa niihin on jo mennyt vaikka vasta ne isoimmat on ostettu...

Tänä vuonna yritän vähän hillitä itseäni, olen tehnyt listaa ja nyt pitäsi pysyä alle 10 pakettia per lapsi. Siis mitkä saa omalta perheeltä. Ja aion ostaa muutakin kuin leluja, kuten pussilakanoita/pyyhkeitä/vaatteita. Sellaisia mitkä on nyt pop eli meillä angry birds ja prinsesssa.

Joka vuosi on tullut tosiaan ostettua joku isompi lahja (100-400e) lapsi ja siihen päälle muutama toivottu juttu plus paljon kaikkea "täytettä" kuten askartelu/piirustus/muovailujuttuja yms. Ja noi lapset on tosiaan vasta alle kouluikäisiä....

Lahjoja tulee tänäkin jouluna paljon. Pistää kyllä vähän harmittamaankin, kun kaikki kiva tulee yhellä kertaa.
Itse ostelen lähinnä niitä tärkeimpiä toivomuksia.

Meillä lapset saa paljon lahjoja, lapset jo teinejä joten toiveetkin sen mukaisia yhdelle olen ostanut uuden taulutelkkarin ,yhdelle älypuhelimen , pojan toive on ainakin uusia pelejä pleikkarille ainaski uusi nhl. Ollaan ihan hyvätulosia joten lahjat ei ole laskuista/ruuista pois. 3 omaa, 3 kummi,pari muuta lasta, ostetaan myös jotain aikuisille. Joulu on meille paljon muutakin kun lahjoja vaikka niitäkin tulee reilusti, mun mielestä ne ei sulje toisiaan pois.

Pelkään että tulee vielä tehtyä hankintoja...ja molemmille lapsille on jo muutama paketti. Tarpeellista toki yritetään hankkia, mut voi olla että tulee ihan vaan lelujakin ostettua..

Juu kyllä on jo useampi lahja odottamassa meidän kahta poikaa, varmaan lisää tulee vielä hankittua. Sukulaisilta ei tule kovin montaa, mutta muutamia kyllä sieltäkin.

Olen myös ostanut paljon jouluaiheisia satukirjoja, leffoja ja askartelu juttuja varannut mitä aletaan lukemaan/katsomaan/tekemään marraskuun lopulla niin päästään joulu fiilikseen :)

Yhteistyössä