Tähän aikaan päivästä palstalla "mies" tauko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on ;)

Vieras
Tääl on aamulla,päivällä ja myöhään illalla hulinaa, tähän aikaan ei paljon ketää. Hoivataanko töistä palannutta miestä parhaillaan ruualla ja löpistää päivän tapahtumat?? Sit illalla voi taas karata tänne ku mies nukkuu, aamuhan täällä on siis jo vietetty....

Tääl on aamulla,päivällä ja myöhään illalla hulinaa, tähän aikaan ei paljon ketää. Hoivataanko töistä palannutta miestä parhaillaan ruualla ja löpistää päivän tapahtumat?? Sit illalla voi taas karata tänne ku mies nukkuu, aamuhan täällä on siis jo vietetty....

taitaa olla ruuanlaitot käynnissä monissa perheissä tähän aikaan. on lasten läksyjä, harrastuksiin kuskaamista ym ym. ite tulin just duunista ja rojahdin tähän, oikeesti pitäisi olla laittaa ruokaa.

Tuleeko teidän miehet tähän aikaan kotiin?

Mun mies vain, jos on jotenkin erikseen järkännyt eli ei se mahdotonta ole, mutta yleensä vasta siinä 17.30 tai sen jälkeen, 18.30 ei ole lainkaan poikkeavaa sekään. Ja menee kasiin töihin aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja niin muuten:
Tuleeko teidän miehet tähän aikaan kotiin?

Mun mies vain, jos on jotenkin erikseen järkännyt eli ei se mahdotonta ole, mutta yleensä vasta siinä 17.30 tai sen jälkeen, 18.30 ei ole lainkaan poikkeavaa sekään. Ja menee kasiin töihin aamulla.

mun ukko lähtee puoli 7 aikaan aamulla ja tulee puoli kuuden-kuuden aikaan illalla. joskus harvoin on viiden aikaan kotona. ja joskus jää ylitöihin jolloin tulee joskus seiskan pintaan.

mä meen töihin ysiin ja pääsen jo kolmelta. hoidan siis ruuat ym kotiintulo rumban.

Yhteistyössä