TÄH :O onk se emmerdale jäänyt jo kesätauolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on! Voin kertoa, että veetutti, kun maanantaina istuin kuuen aikaan sohvalle kahvikupposeni kanssa... Ei Emmerdalea!

Kesällä ei tule MITÄÄN hyvää telkkarista, kohta ei edes aamuteeveetä.

Vähän joo laski fiilikset kun tosissaan maanantaina oli lapset ja koti hoidettu siihen malliin että äiti nyt istuu soffalle suklaalevyn kanssa ja pitää pikku tauoan katselemalla Emmerdalea ja sitten alkaakin joku suurin pudottaja. Teki mieli käydä pudottamassa telkkari ikkunasta alas.

Nyt ei ole taas mitään rentoutushetkeä koko päivässä, tyhmä kesätauko ja tyhmät joka kesäiset uusinnat.

Vähän joo laski fiilikset kun tosissaan maanantaina oli lapset ja koti hoidettu siihen malliin että äiti nyt istuu soffalle suklaalevyn kanssa ja pitää pikku tauoan katselemalla Emmerdalea ja sitten alkaakin joku suurin pudottaja. Teki mieli käydä pudottamassa telkkari ikkunasta alas.

Nyt ei ole taas mitään rentoutushetkeä koko päivässä, tyhmä kesätauko ja tyhmät joka kesäiset uusinnat.

no jaa..kyllä mä katon suurinta pudottajaa. luulen aina saavani siitä kipinää omaan laihikseen. eilen söin keksejä samaan aikaan. :ashamed:

vasta 3.9 eih, miksi meiltä viedään kaikki ilo päivistä :D

mä en koskaan iltasin sitä kerkee kattoo, muta päivisin näihin aikoihin ku saa pienimmät unille ja isommat touhuu omiaan niin tää äippä on aina juonu kupposen teetä ja katellu katsomosta emmetaalit :D

Yhteistyössä