lauantaina kun lähdetään karkeloihin..kamalan näköiset käsivarret...
Arkadian Ulla 08.05.2007 #2 Mulla on kanssa toisessa käsivarressa kaksi karmean näköistä mustelmaa, ja ei mitään hajua mistä ne on tulleet.
Mulla on kanssa toisessa käsivarressa kaksi karmean näköistä mustelmaa, ja ei mitään hajua mistä ne on tulleet.
Marilyn Monroe 08.05.2007 #4 \ Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:19 RIANNA kirjoitti: mistä moiset mustelmat? Click to expand... mä olen työharjoittelusta ALA-ASTEELLA...sellaisessa pienluokassa.
\ Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 15:19 RIANNA kirjoitti: mistä moiset mustelmat? Click to expand... mä olen työharjoittelusta ALA-ASTEELLA...sellaisessa pienluokassa.
taustalla 08.05.2007 #5 Me tehtiin kans kuun vaihteessa mutsin muuttoa ja sain siinä sekä jalkaan että käteen monta mustelmaa. Ja tietty seuraavalla viikolla oli tilattuna aika gynelle, niin olipa kiva riisua housut pois kun reisi ihan mustelmilla. Ei kiva!
Me tehtiin kans kuun vaihteessa mutsin muuttoa ja sain siinä sekä jalkaan että käteen monta mustelmaa. Ja tietty seuraavalla viikolla oli tilattuna aika gynelle, niin olipa kiva riisua housut pois kun reisi ihan mustelmilla. Ei kiva!