Täytetyt patongit, mitä muuta laittaisin?

Kyllä,
mä olentehnyt niin ,että halkaissut pituussuunnassa,päälle laittanut kinkkua,tomaattia,hiukan sipulia,auraa ja juustoraastetta,sitten uuniin paistumaan... ja on toosi herkkua :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
mä olentehnyt niin ,että halkaissut pituussuunnassa,päälle laittanut kinkkua,tomaattia,hiukan sipulia,auraa ja juustoraastetta,sitten uuniin paistumaan... ja on toosi herkkua :p
Hyvä idea tuokin..mä ajattelin et tekisin sillein "tuore" patonkia..joku salaatti kävis, mutten lähe kyllä kauppaan ku -35´c ...
 
"xXx"
Mä teen silleen että paistan ne patongit ensin ja laitan täytteet vasta paiston jälkeen. Esim. Voidellaan paistetut patongit valkosipulimajoneesilla, juustoa, hyvää leikkelettä (astetta parempaa, esim parmankinkkua), cheddaria, salaattia, tomaattia/paprikaa, suolakurkkua tms. Tai sitten sotken tonnikalaa tavalliseen majoneesiin ja laitan sitä juuston/kinkun tilalle.

Hitto, alkoikin tekemään mieli..
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulissa
meillä
Meillä laitetaan patongin väliin tuorejuustoa, kinkkukuutioita, juustoraastetta, paistettua sipulia (nam!), suolakurkkua kuutioina, keitettyjä kananmunia, salaattia, paprikaa ja ehkä kurkkua.
 
"vieras"
Tätä ei kyllä oikein voi täytetyks patongiks kutsua,mutta mun yks lemppari on että vielä kunnolla lämpimän (sen verran saa jäähtyä että kärsii leikata) halkaistun patongin päälle ensin "voita" (=käyttämääsi levitettä,ei tuorejuustoa) ja sit reilu kasa raejuustoa. Juusto saa lämmetä siinä sen hetken kun kaadat kahvin tms kuppiin ja..nams.
 

Yhteistyössä