Täysin oireeton raskaus=keskenmeno??

  • Viestiketjun aloittaja hysteerinen
  • Ensimmäinen viesti
ex-hysteerinen
Kiitos onnitteluista! Tuntuu ihanalta saada onnitteluja, kun ei vielä pysty kellekään kertomaan ja saada niitä live-onnitteluja!!!

Viiva35, älä hemmetti! Saako sellaisen ostaa kotiin??? Arvaappa vaan tuleeko meille sellainen, vaikka nyt sanoisin ajatukselle kuinka ei... Mitä se maksaa? Onko mahdollisuutta vuokrata vai pitääkö ostaa? Millä viikoilla siinä alkaa näkymään? Onko se sama kuin neuvoloiden dopplerit siis, eli ei alkuviikoilla vielä näy mitään? Kiitos vinkistä.
 
viiva35
Minä ajattelin joskus noista dopplereista että täysin turha tuote:). Niin se mieli muuttuu. Sillä voi kuunnella (ei nähdä) vauvan sydänääniä, käsittääkseni ne kuuluu 12 vkosta alkaen. Itselläni kuului kyllä 10 viikolla (olen, eiku olin silloin aika hoikka, silläkin voi olla vaikutusta). Ostin huutonetistä käytettynä 45 euroa. Niitä myy tai vuokraa www.kuuntelevauvaa.fi. Mutta niitä on tosi paljon käytettynäkin myynnissä. Mulla se on kyllä jo hintansa haukkunut, olen aina "hermoilun" tullessa kuunnellut sillä:)
 
saanaäll
sirkkikselle tsemiä!

itsellä ajatukset pyörii myös oireettomuuden ympärillä, nyt on menossa rv 8 eikä oireita ole :(
tulepa sitten kertomaan mitä ultrassa selvisi.
itse en ole aikaa vielä tilannut.
 
ex-hysteerinen
Sirkki! Täällä ketjun aloittaja. Ei edelleenkään mitään oireita! Mutta alan olla siitä jo onnellinen. Housut ei purista, väsymystä ei ole ja voin kaikin puolin mahtavasti. Viime viikolla olin neuvolassa ja hoitaja sai doplerilla sydämen sykkeet kuuluviin, sydänäänet jumputtivat niin että huone raikasi. Kohtu on kuulemma kasvanut ihanteellisesti ja kaikki on hyvin.

Tsemppiä ultraan, tiedän jännityksen. 'Tule sitten kertomaan miten meni. Siis hyvin se menee!
 
N27
Ex-hysteerinen, pakko vaan kirjottaa, että tässä ihan nousi ihokarvat pystyyn kun luin juttuasi ja "odotin" ultran tulosta ja liikutuin ihan sun hyvistä uutisista :> Snif. Hienoa!
...Ja mitä minä tällä palstalla teen, eka kertaa eksyin ihan vahingossa vaan *öhöm* Ilmassa siis ehkä jotain joka vähän hermostuttaa o:)

Mukavaa odotusta kaikille teille ihanille tuleville mammoille!
 
ex-hysteerinen
On tämä aikamoista, odottajan aika on pitkä. Varsinkin kun haluaisi itse saada kaikesta selvän heti, eikä auta muu kuin nojata taaksepäin ja antaa luonnon hoitaa hommansa omaan tahtiinsa. On tullut laskettua tuhanteen aika monta kertaa. Edelleenkään ei oireen oiretta!
N27, kuulostaa siltä että sinullekin maistuisi tämä olotila, kaikista jännitysmomenteista huolimatta, eli: Tervetuloa joukkoon mukaan vaan! Minäkin "eksyin" palstalle ekaa kertaa ennen kuin tiesin mitä vauvakuume on. Ei mennyt kuin muutama kuukausi niin olin oviksia laskemassa ja tikuttamassa. Ja nyt sitten onnellisesti raskaana.
 

Yhteistyössä