Täysin oireeton alkuraskaus

  • Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti
epätoivo
Kun noita odotuspuolen viestejä lukee, tosi moni sanoo, että ei ole mitään oireita. Mitä nyt vähän rintoja aristaa ja lievää kuvotusta on ja menkkamaista jomotusta, mutta muuten ei mitään. Eli onhan niillä niitä oireita sitten kuitenkin.

Entäs jos todella alkuraskaus on todellakin TÄYSIN oireeton? Voiko siitä oikeasti seurata mitään hyvää??
 
vieras
mulla oli alkuraskaus TÄYSIN oireeton, yhdet tiputtelumenkatkin tuli vaikka olin raskaana. En siis mistään tiennyt että olisin raskaana. Tuossa tuo tulos kuitenkin ähisee sängyssään, eli hyvin meni kaikki.:) Nauti ihmeessä jos helpolla pääset!!
 
juu juu
Mulla oli oireeton alkuraskaus ja olin oireeton lähes koko raskauden. Alussa mulla oli vain menkkamaista jomotusta. Tuolla sängyssä uinuu nyt 1 v 5 kk terve tyttö :)
Ei hätää vaikka oireita ei ole!!
tsemiä odotukselle!
 
vieras
Luulisin, että voi olla kaikki silti ihan hyvin! millä viikoilla olet? itsekin olen vähän ihmetellyt, kun tässä tokassa raskaudessa ei ole juuri mitään oireita ainakaan vielä ollut, joskus IHAN millin kuvotusta mutta ei mitään muuta!
 
juu
Mulla on 3 lasta ja jokaisesta lähes oireeton alkuraskaus...vähäiset oireenikin varmaan kuvittelun tuotosta...

Vatsa ei kasvanut pitkään aikaan jne. Vasta kun liikkeet alko tuntua niin aloin tuntea olevani raskaana :)
 
ap
Kiitos näistä =) Ultran varasin parin viikon päähän, joten sitten tiedän taas enemmän. Mulla on viikkoja vasta 6. Esikoisesta vaan oireita oli jo ennen plussaa niin vähän ihmetyttää ja hermostuttaa...
 
vieras
Minullakin oli tämän kolmannen lapsen kohdalla täysin oireeton raskaus ja ajattelinkin että kaikki ei ole kunnossa kun aikaisemmissa raskauksissa on ollut hirveät oireet. Noh, masussa olikin kaikki hyvin ja vauva syntyy huhtikuussa :) Ole ihan hyvillä mielin ja nauti :)
 

Yhteistyössä