tätä päivää olen odottanut 2 vuotta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Onnea uuteen kotiin. :flower: =) Meilläkin muutto kuukauden päästä. Ihana päästä tästä kerrostalosta pois. :p
näin meilläkin, siis pääsemme kerrostalosta pois :) ja myös sen takia oon niin innossaan ja iloinen tästä muutosta, me ei todellakaan etsitty rivariasuntoa vaan meidän piti muuttaa kerrostaloon mutta sit tuli vastaan tällanen ihana rivariasunto ja oli sit pakko ottaa se :)

vieras
onnea kovasti! :) Meillä vetämässä asuntohakemus, mutta ei ole vielään sopivaa kohdallemme tullut. Tämä nykyinen ei ole kiva, tätä ei voi edes asunnoksi sanoa. Rivitalo olisi kiva :)

tossuliini
ONNEA UUTEEN KOTIIN! :flower: Meillä ei ole onneksi muuttoa edessä. Tämä on aivan mahtava asunto jossa nyt tytön kanssa asutaan + kissa lisäksi. On lähellä keskustaa(n. puoli kilsaa), halpa vuokra neliöihin nähen (500 euroo + kiinteä vesimaksu 30 e/2hlöä/kk, neliöitä lähes 100), ihanat vuokranantajat jotka asuu tossa lähellä mutteivat ole mitään kyttääjiä vaan antavat oman rauhan niinkuin mekin heille. Mitäs vielä kehuis? Niin ja oma sauna tässä on ja pikkunen oma piha ja katettu terassi. Että tällasta ja saadaan tässä asua niin kauan kuin halutaan, ei ole kiirusta pois. Vuokraisäntä kysyi sillo vuosi sitten kun tehtiin vuokrasopimusta ettei vaan heti muutettais pois, mä sanoin että sitä on turha pelätä. Ettivät nimenomaan pitkäaikaista vuokralaista tähän asuntoon, kun kaikki edelliset on asuneet korkeintaan vuoden kuka mistäkin syystä.

Yhteistyössä