Tätä olen ihmetellyt, miksei se tuhkapilvi tee synkäksi säätä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kyse ei ole paksusta tuhkapilvestä vana ilmassa leijuvista hiukkaista, joita on anakin helsingin sanomien mukaan ihan maanpinnasta 16km korkeuteen saakka. On siis niin ohuena, ettei peitä auringonvaloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Jos uutisia ihan oikeasti lukee tai kuuntelee niin mun mielestä siellä on kyllä ihan kattavasti kerrottu tästä ilmiöstä hiukkasineen kaikkineen. =)
on se näinkin, mutta uutisoinnissa käytetään kuvaa tulivuoren "vierestä" jossa sauhua on vähän enemmänkin ja vieressä teksti että tuhkapilvi leviää eurooppaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Jos uutisia ihan oikeasti lukee tai kuuntelee niin mun mielestä siellä on kyllä ihan kattavasti kerrottu tästä ilmiöstä hiukkasineen kaikkineen. =)
on se näinkin, mutta uutisoinnissa käytetään kuvaa tulivuoren "vierestä" jossa sauhua on vähän enemmänkin ja vieressä teksti että tuhkapilvi leviää eurooppaan..
Harhaanjohtavaa mainontaa. :D Ihmiset lukee vaan kuvatekstit eikä sitä uutista siinä vieressä. :whistle:
 
H
Ettekö te ihmiset oikeesti oo perillä asioista kun jotain tämmöstä sattuu. Jotain seiskaako te vaan luette? Tai siis onhan tässä moni tienny, mutta järkyttävää että joku on noin ulalla.
 

Yhteistyössä