Tätä ellit eivät tiedä yhteissaunomisesta...

  • Viestiketjun aloittaja Yhteissaunoja
  • Ensimmäinen viesti
Nainen 45
Katinkullasta tuli siis tavallinen ja samanlainen kylpylä kuin muistakin. Olemme perheen kanssa käyneet 20 vuoden aikana kylpylässä 5-6 kertaa ja tykänneet paikasta. Saunamaailma on ollut aina se kohokohta. Minä sinne olen halunnut ja mies on tullut mukana, kun ei ole "uskaltanut" minua sinne yksin päästää. Nyt kun yhteissaunoja ei enää ole niin me voidaan aivan hyvin säästää 600 km edestakainen ajo ja käydä jossain muussa ja lähellä olevassa kylpylässä. Tullaan taas, jos saunamaailma palautetaan entiselleen.

Ja hei kaikille minä olen ihan oikeasti nainen 48v.
Saunamaailman muutokselle oli hyvä perustelu: Ajattele lapsia ja teinejä. Samat näkymät lapsilla ja teineillä on vanhempiensakkin seurassa saunamaailmassa. Minä en ainakaan veisi lapsiani katsomaan sukukalleudet tanassa olevia miehiä. Lisäksi hyvin pieni vähemmistö suomalaisista on nudisteja. Varmasti Katinkulta menetti muutamia kanta asiakkaita ja sai paljon uusia tilalle. Kyllä Katinkulta porskuttaa nyt myötätuulessa!
 
Viimeksi muokattu:
Näin on
Minä hyväksyn saunamaailman palauttamisen entiselleen vain jos sielä ei tartte olla alasti. Saimaalla käytetään sarongia josta toki on annettu palautetta, kun kaikki ei sitä ole käyttäneet. Sama pakollinen saronki voisi olla Katinkullan saunamaailmassakin - minä ainakin vaadin sitä!!!
 
Ha ha!
Katinkullasta tuli siis tavallinen ja samanlainen kylpylä kuin muistakin. Olemme perheen kanssa käyneet 20 vuoden aikana kylpylässä 5-6 kertaa ja tykänneet paikasta. Saunamaailma on ollut aina se kohokohta. Minä sinne olen halunnut ja mies on tullut mukana, kun ei ole "uskaltanut" minua sinne yksin päästää. Nyt kun yhteissaunoja ei enää ole niin me voidaan aivan hyvin säästää 600 km edestakainen ajo ja käydä jossain muussa ja lähellä olevassa kylpylässä. Tullaan taas, jos saunamaailma palautetaan entiselleen.

Ja hei kaikille minä olen ihan oikeasti nainen 48v.
Pitäisikö uskoa, jotta 48v nainen on niin paljon alastomien miesten perään, jottei Katinkulta enää kelpaa? Jo on aikoihin eletty!
 
Viimeksi muokattu:
Heini
Vanhaa saunamaailma on lupailtu tulevan takaisin. Uudessa systeemissä olisi saronki/pyyheliina pakko ja se on hyvä. Tällä pyritään samalla estämää vääristä syistä tulemista saunamaailmaan.
 
Kävin lokakuun alulla
Vanhaa saunamaailma on lupailtu tulevan takaisin. Uudessa systeemissä olisi saronki/pyyheliina pakko ja se on hyvä. Tällä pyritään samalla estämää vääristä syistä tulemista saunamaailmaan.

Hei Heini tai nimimerkki!
Vierailin lokakuun alulla Katinkullassa ja tosiaan oli "Saunamaailma" jaettu, porealtaat jätetty naisten puolelle. Vai on lupailtu takaisin hiukan uudessa muodossa. Mutta mitä tarkoitat viestisi lopulla "Tällä pyritään samalla estämää vääristä syistä tulemista saunamaailmaan"?
 
Viimeksi muokattu:
Heini
[QUOTE="Tällä pyritään samalla estämää vääristä syistä tulemista saunamaailmaan"?[/QUOTE]
Saamani tiedon mukaan valituksia on tullut häirikkö miehistä ja niiden mielenkiintoa saunamaailmaan on samalla tarkoitus latistaa. Minä en ole heihin vuosien varrella törmännyt, eikä alastomuus ole minulle mikään ongelma. Mieluummin kuitenkin pyyheliinassa kuin jaetussa saunamaailmassa jos on pakko valita.
 
N55
Heinolan Kumpelissa on yhteissaunat ja siellä täytyy pitää pyyhkeitä. Homma toimii todella upeasti ja oli kyllä ihanan rauhallinen kylpylä meidän perheen tarpeisiin!

Ei millään pahalla mutta Suomessa ei vain onnistu alastomat yhteissaunat missään päin juuri noiden oksettavien häiriköiden takia! Harmi että myös kunnolliset ihmiset kärsivät mutta alastomuutta ja yhteissaunomista kaipailevat voivat mennä euroopan saunoille, sieltä löydätte näitäkin aikamoisen paljon!
 
Kävin lokakuun alulla
Saamani tiedon mukaan valituksia on tullut häirikkö miehistä ja niiden mielenkiintoa saunamaailmaan on samalla tarkoitus latistaa. Minä en ole heihin vuosien varrella törmännyt, eikä alastomuus ole minulle mikään ongelma. Mieluummin kuitenkin pyyheliinassa kuin jaetussa saunamaailmassa jos on pakko valita.

Hei Heini,
kiitos kommentistasi. Samaa mieltä kanssasi.
 
Viimeksi muokattu:
Järjen ääni
Onko motiivisi:
Tulla nähdyksi alasti vastakkaiselle sukupuolelle?
Nähdä vastakkainen sukupuoli alasti?
Vaivaako omaatuntoasi lasten paikalla olo, näkeehän hekin kaiken?
Kuinka suhtaudut vaihtoehtoon, että kaikilla tulee olla vähintään pyyheliina ympärillä?
Eikös jäkimmäinen vaihtoehto, ole kaikkein tervehenkisin ja oikeudenmukaisin kaikkia kohtaan?
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Järjen ääni;11545974:
Onko motiivisi:
Tulla nähdyksi alasti vastakkaiselle sukupuolelle?
Nähdä vastakkainen sukupuoli alasti?
Vaivaako omaatuntoasi lasten paikalla olo, näkeehän hekin kaiken?
Kuinka suhtaudut vaihtoehtoon, että kaikilla tulee olla vähintään pyyheliina ympärillä?
Eikös jäkimmäinen vaihtoehto, ole kaikkein tervehenkisin ja oikeudenmukaisin kaikkia kohtaan?
Tulla nähdyksi puolin ja toisin ei häiritse minua, jos kyseessä on pelkkä alastomuus.
Mikään seksuaalisuuden ilmaisu ei sovi saunamaailmaan.
Tuolloin voi lapsetkin olla mukana, jos haluavat.
Tietysti alastomuus pitää kaikille osapuolille olla vapaaehtoista.
En minäkään käy tuollaisissa paikoissa, kun vaimo ei tykkää siitä.
Tietysti pyyhe olisi paikallaan, kun siihen voisi turvautua tarvittaessa.
Pyyhkeen altahan voisi näkyä jotakin.
No tietysti siitäkin jokin henkilö pahastuisi.
 
Saunoja
Alkuperäinen kirjoittaja Järjen ääni;11545974:
Onko motiivisi:
Tulla nähdyksi alasti vastakkaiselle sukupuolelle?
Nähdä vastakkainen sukupuoli alasti?
Vaivaako omaatuntoasi lasten paikalla olo, näkeehän hekin kaiken?
Kuinka suhtaudut vaihtoehtoon, että kaikilla tulee olla vähintään pyyheliina ympärillä?
Eikös jäkimmäinen vaihtoehto, ole kaikkein tervehenkisin ja oikeudenmukaisin kaikkia kohtaan?
Pari ensimmäistä vaihtoehtoa sopii nudistisaunan kannattajille. Nudistisauna ei sovi lapsille (eivät ymmärrä eikä tarvikkaan esim: miksi ainakin osalla miehistä seisoo jne.)
Pyyheliina tai vastaa on ainut järkevä ja tervehenkinen vaihtoehto nudistisaunassa. Ennen huomion puutteessa olevat naiset ottivat ensimmäisenä etelänuimarannalla bikinin yläosan pois. Nyt naisten seksi elämä on vapaampaa, eikä moista tapaa enää tarvita. Uskon nudistisaunaan sopivan samoja piirteitä.
 
Jaa
Pari ensimmäistä vaihtoehtoa sopii nudistisaunan kannattajille. Nudistisauna ei sovi lapsille (eivät ymmärrä eikä tarvikkaan esim: miksi ainakin osalla miehistä seisoo jne.)
Pyyheliina tai vastaa on ainut järkevä ja tervehenkinen vaihtoehto nudistisaunassa. Ennen huomion puutteessa olevat naiset ottivat ensimmäisenä etelänuimarannalla bikinin yläosan pois. Nyt naisten seksi elämä on vapaampaa, eikä moista tapaa enää tarvita. Uskon nudistisaunaan sopivan samoja piirteitä.
Tuonhan nyt kaikki tietää, sitä on turha enää jauhaa. Toiset nyt on viettiensä vietävissä ja toiset ei ja toiveet on sen mukaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Pia
Katinkullasta saadaan vielä hyvä lapsiperheet huomioiva kylpylä. Saunamaailman uudistus oli hyvä alku ja lisää on tulossa. Allasosastokin pian uudistetaan enemmän lasten viihtyvyyttä ajatellen. Luultavasti naiset ja miehet saavat omat erilliset pukutilat. Nudistisaunaa ei todellakaan perhekylpylässä kaivata!!!
 
Perheenäiti..
Katinkullasta saadaan vielä hyvä lapsiperheet huomioiva kylpylä. Saunamaailman uudistus oli hyvä alku ja lisää on tulossa. Allasosastokin pian uudistetaan enemmän lasten viihtyvyyttä ajatellen. Luultavasti naiset ja miehet saavat omat erilliset pukutilat. Nudistisaunaa ei todellakaan perhekylpylässä kaivata!!!
Katinkullassa OIKEASTI käyneet tietävät kuinka helppoa on, kun vanhemmat voivat yhdessä mennä lasten kanssa eikä toisen tarvitse vahdata kaikkia.

Miten stressaavaa onkaan, jos joutuu yksin huolehtimaan, että vaatteet tulevat kaappiin eivätkä muksut karkaile.

Tietysti jos on vain pari mukulaa, niin on eri helppo ilman puolisoakin.

Tää on jotenkin hullua, että siveetön alastomuus lisääntyy joka puolella, mutta kylpiessä alastomuus onkin sitten jotenkin paheksuttua.

Nimenomaan lapsiperheiden paikka tuo nakupuoli on aina ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Neljän lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenäiti..;11597033:
Katinkullassa OIKEASTI käyneet tietävät kuinka helppoa on, kun vanhemmat voivat yhdessä mennä lasten kanssa eikä toisen tarvitse vahdata kaikkia.

Miten stressaavaa onkaan, jos joutuu yksin huolehtimaan, että vaatteet tulevat kaappiin eivätkä muksut karkaile.

Nimenomaan lapsiperheiden paikka tuo nakupuoli on aina ollut.
Voi Luoja, miten pihalla jotkut ihmiset ovat?!!? Minulla ei ole ollut koskaan mitään vaikeuksia hoitaa yksin neljän lapsen järjestelyitä. Olen kokenut todella ahdistavaksi erityisesti eri-ikäisten miesten pervon tuijottelun omaa vartaloani, mutta erityisesti teini-ikäisiä tyttöjäni kohtaan. Nyt voimme sentään rauhassa olla rentoutumassa kun pervojen mielenkiinto on korkeintaan muodoissa. Aikaisemmin eivät tahtoneet saada silmiään irti kun katsoivat meidän perhekatraan naisten erilaisia karvoitusmalleja.

Nuo nakuiluun tarkoitetut kimppasaunat eivät ole enää tätä päivää. Pois vain kaikkialta ja perustettakoon nimenomaan nudisteille omia paikkoja, joissa voivat syödä ja juoda ravintolassakin aivan nakuna. Tanssikoon baareissakin nakuna, mutta ei meidän perheen sinne tarvitse tulla.
 
Lomaosakkeen omistaja
Nyt saa Katinkullan kylpylästä edullisesti lomaviikon, vielä vaikka hiihtolomaksi. Niin paljon on tullut peruutuksia saunamaailman muutoksen takia (peruuttajat ovat lomaviikon omistajia). Heinäkuullakin on vielä vapaita viikkoja saatavilla. Aiemmin viikot ovat menneet jo vuotta aikaisemmin ja vain hyvällä onnella on saanut viikon vielä sitä myöhemmin. Tilanteen näkee helposi RCI sivuilta. Alastomuuteen tottuu aika nopeaan, eikä ne miehet välttämättä sillä silmällä katso, mitä monet luulevat.
 
HAH
Nyt saa Katinkullan kylpylästä edullisesti lomaviikon, vielä vaikka hiihtolomaksi. Niin paljon on tullut peruutuksia saunamaailman muutoksen takia (peruuttajat ovat lomaviikon omistajia). Heinäkuullakin on vielä vapaita viikkoja saatavilla. Aiemmin viikot ovat menneet jo vuotta aikaisemmin ja vain hyvällä onnella on saanut viikon vielä sitä myöhemmin. Tilanteen näkee helposi RCI sivuilta. Alastomuuteen tottuu aika nopeaan, eikä ne miehet välttämättä sillä silmällä katso, mitä monet luulevat.
Mistäs kuules tiedät että juuri se on ollut lomaviikon peruutuksen syynä ettei näe alastomia ihmisiä? Ja tajuatko ollenkaan kirjoituksesikin jo paljastavan, että nimenomaan jos lomaviikon tärkein valintakriteeri on alastomien ihmisten katsomaan pääsy niin kyseessä on jo sairas perversio eikä mikään lomapalveluiden käyttäminen, joita löytyy lähettyviltä? Eiköhän oikea peruutusten syy ole oikeasti ihmisten taloudellinen tilanne ja lumitilanne ympäri Suomea: mitä järkeä matkustaa pohjoiseen, kun etelää myöten pääsee hiihtämään ja laskettelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Lomaosakkeen omistaja
Mistäs kuules tiedät että juuri se on ollut lomaviikon peruutuksen syynä ettei näe alastomia ihmisiä? Ja tajuatko ollenkaan kirjoituksesikin jo paljastavan, että nimenomaan jos lomaviikon tärkein valintakriteeri on alastomien ihmisten katsomaan pääsy niin kyseessä on jo sairas perversio eikä mikään lomapalveluiden käyttäminen, joita löytyy lähettyviltä? Eiköhän oikea peruutusten syy ole oikeasti ihmisten taloudellinen tilanne ja lumitilanne ympäri Suomea: mitä järkeä matkustaa pohjoiseen, kun etelää myöten pääsee hiihtämään ja laskettelemaan.
Tarkennan hieman kirjoitustani. Meidän perheen lomasuunnitelmaan ei saunamaailmalla ole vaikutusta. Johtopäätökseni perustuu osakastilaisuuksien puheisiin "Ilman saunamaailmaa ei ole asiaa enää Katinkultaan jne.", sekä osakkaiden omien keskustelupalstojen kirjoituksiin. On totta, että ainakin osan osakkaan lomaosakkeen ostoon Katinkullasta, on vaikuttanut saunamaailma. Varmasti osa syynä on kirjoittamasi perustelut vapaisiin lomaviikkoihin. Ihmisiä on tietenkin moneen junaan, eikä kaikilla ole syynä "alastomien ihmisten katsomaan pääsy", vaan yhteissaunominen.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Samalla perusteella voitaisiin kieltää taide alastomuudesta, kun sinnekin mennään katsomaan alastomuutta.

Entä jos sinne yhteissaunaan haluaakin mennä siksi, kun tahtoo tulla nähdyksi?
 

Yhteistyössä