Tästä tuli rumaa, en halunnut että menee näin.

Olemme asumuserossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä on toimiut viikko/viikko systeemi kun asumme lähekkäin. Sunnuntaina vielä olin hänen luonaan puhumassa että jos jatkettais, yritettäis. Hänellä on jonkun tason naisystävä ja minä olen käynyt muutaman kerran treffeillä, ei todellakaan suuria tunteita pelissä mulla. Se ajaa mut illalla pois sieltä. Maanantaina se soittaa 4 krt peräkkäin, en kuule kun imuroin. Kun soitan takasin se vastaa et ihme että vastasin ja se alkaa pauhaamaan jotain pojan kengista ja lippiksestä. Sanon et en uusia saa tähän hätään kun on pyhä. Soitan illalla, ei vastaa. Aamulla käyn viemässä pojan puhelimen ja lenkkarit sen oven taa, ei avaa vaikka soitan kelloa kaksi krt. Alan huolestua lapsista ja laitan viestiä ja yritän soittaa. Viestiä tulee vaan että tyttö muuttaa pysyvästi sun luokse, älä häiriköi enä, mee niiden miestes luo. Mä haluan myös pojan sitten, sisaruksia ei eroteta. Käyn poraan työpaikkalääkärille ja saan sairaslomaa viikon. Soitan lastenvalvojalle ja saan ajan vasta 17.5. Hoidan pankkiasiat ettei se tyhjennä mun tiliä..Nyt mua pelottaa ettei se tuo lapsia mulle la niinkuin on sovittu. Mihin mä sitten otan yhteyttä!?! Mitä mä teen? Poraan täällä vaan koko ajan ja pelkään lasten puolesta:'(
 
Jos kyseessä on arki-aika ja lastensuojelun saa kiinni, soita ensisijaisesti sinne, mutta muutoin soitat poliisille, jos et saa muutoin lapsia silloin kuin pitää.

Ja unohdat KAIKEN sen tulevaisuuden, jota olit suunnitellut tuon ukon kanssa.
 
"juu"
Eipä ole vaikea arvata,kerta uusi hänellä kuvioissa.
Eiköhän sieltä ole tullut käsky olla sun kanssa vähäisissä tekemisissä.

En kuitenkaan usko et voit nyt muuta kuin odotella. Poliisi ei tee mitään,eikä sossukaan voi mitään tehdä.
 
äiti, eronnut
Kiitos! Pojalla huomenna neuvola enkä tiedä viekö se sen sinne kun ei vastaa mitään. Mä en tajua miks se käänty näin..
Neuvolaan voit mennä samaan aikaan kuin ex ja poika. Tuskin se siellä alkaa raivota.
Meet vaan hymyissä suin koska sulle "sattui sopimaan tää aika".

Lastensuojelu ei voi sinua auttaa, vaikka joku sinua niin neuvoikin. Voit tietenkin tehdä ls-ilmoituksen, mutta se varmaan vain sotikisi asioitanne.

Poliisi voi ulosmitata lapsesi, jos lapset ovat kirjoilla sinun luonasi ja teillä on lastenvalvojalla tai käräjäoikeudessa vahvistettu tapaamissopimus ja exäsi jättää palauttamatta lapset sopimuksen mukaisesti. Tuskin poliisi kovin helposti kuitenkaan reagoi.

Sinuna ottaisin nyt etäisyyttä mieheen. Eihän hän selvästikään halua olla sinun kanssasi missän tekemisissä. Hoida tapaamis-, huoltajuus-, elatus- ja asumisjärjestelysopimukset kuntoon lastenvalvojan luona mahdollisimman nopeasti. Jos mies alkaa hankalaksi tai sinusta tutuntuu, että sinua painostetaan epäoikeudenmukaisiin sopimuksiin, ota yhteys asianajajaan. J usko mitä asianajaja sinulle sanoo siitä minkälaisiin sopimuksiin sinulla on mahdollisuus. Älä åitkitä asioita. Yritä saada asiat lopullisesti sovttua mahdollismman pian, jotta pääset rakentamaan uutta elämääsi.
 
"äiti"
En kyllä ymmärrä intoa ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Kyse on sinun ja exäsi välisestä riitelystä, ei siitä, että lapset olisivat vaarassa. Voi olla, että vain sekoitat asianne. Lastenvalvoja voi antaa teille ohjeita ja kertoa kuinka tapaamiset yms järjestetään. Vähän särähti korvaan tuo, että olet ollut viikonloppuna keskustelamassa siitä, että palaisitte yhteen, mutta exälläsi on kuitenkin suhde toisen naisen kanssa. Oletkohan itse ymmärtänyt tilanteen oikein? Onko sinulla tarve pitää yllä toivetta yhteen palaamisesta tai vedättääkö exäsi sinua jotenkin?

Jos haluat neuvotella exäsi kanssa tapaamisista ja lapsien kasvattamisesta, kannattaa ottaa yhteys perheneuvolaan. Sieltä saatte apua neuvotteluihin.
 
Sillä on jotain säätöä sen työkaverin kanssa, joka on tahollaan eroamassa. Mutta se ei ollut varma haluaako se sen kanssa jotain vai yritetäänkö me vielä, mutta väliäkö sillä enää. En mihinkän lastensuojeluun ole soittamassa, en usko että lapsilla hätää.
 
Sillä on jotain säätöä sen työkaverin kanssa, joka on tahollaan eroamassa. Mutta se ei ollut varma haluaako se sen kanssa jotain vai yritetäänkö me vielä, mutta väliäkö sillä enää. En mihinkän lastensuojeluun ole soittamassa, en usko että lapsilla hätää.
Siis nyt et ole soittamassa?
Huoh voi laps raukat tuollaisen riitelyn keskellä..eikä pahalla.
Laitat tiedon exsälles että hoidatte asiat viranomaisten kautta ettei tule sekaisempaa=/
 
"äiti"
[QUOTE="vieras";23657580]eikö se lapsikaan vastaa puhelimeen?[/QUOTE]

Miksi lapsen pitäisi vastata puhelimeen? Miksi lapselle pitäisi edes soittaa? Tämähän on eronneiden vanhempien sekolua. Ei ole lasten asia ottaa kantaan tähän mitenkään tai edes tietää tuollaisesta sekoilusta mitään.
 
[QUOTE="äiti";23657653]Miksi lapsen pitäisi vastata puhelimeen? Miksi lapselle pitäisi edes soittaa? Tämähän on eronneiden vanhempien sekolua. Ei ole lasten asia ottaa kantaan tähän mitenkään tai edes tietää tuollaisesta sekoilusta mitään.[/QUOTE]

pesaan, tuskin on puhelin päälläkään.
 

Yhteistyössä