Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

Eli eilen tapahtunutta:

kuudenmaissa äiti tuosta naapurikadulta soittaa, että meiän sälli (7v,ekaluokkalainen) tuli serkkunsa ja kaverinsa kanssa sinne,ja itkee täällä vaan hysteerisenä eikä hän ymmärrä mitä on sattunut, ei uskalla lähteä kotiin kun hokee vaan että "poliisi vie mut,pyörä osu autoon,poliisi tulee.."

Minä säikähin niin että meinas taju lähtee. Lähin juokseen äitille.

Siellä pikkujätkä itkee yhä lohduttomasti.

Aloin sit rauhoitella poikaa ja lopulta saatiin selville kavereidensa avustuksella mitä on tapahtunut.

Pojat ajeli fillareilla. Tuossa mein vieressä menee tie, jossa on vaan pihoihin ajo sallittu, eli ei edes läpiajoa. Pojat pyöräili mäkeä ylös. Mäen päältä kääntyy tälle pihatielle auto,ja pojat menee sivuun. tTie on juuri laitettu uuteen hiekkaan ja on tosi pehmee. Pojan fillarin takapyörä mutkasee ja hän katuu tien reunassa. Autokuski jatkaa vaan matkaa, AJAA POJAN FILLARIN TAKAPYÖRÄN PÄÄLTÄ (mein poika yhä maassa kaatuneena,toinen jalka fillarinsa alla), AVAA IKKUNAA VÄHÄN JA HUUTAA "SAATANA SOITAN POLIISIT TEILE!!!" Ja JATKAA MATKAA!!! Parkkeeraa siihen parkkikselle ja kävelee tyynesti kotiinsa viereiseen rivariin :eek: :eek: :eek:

Siis JUMALAUTA!!! |O |O |O

Pojan takavanne kierossa ja pinnat mutkilla.

Mulla keitti totaalisesti.

Marssittiin sinne tädin ovelle, ja hän jopa tuli avaamaan. Kysyin enstöikseni että onko sulla kotivakuutukset kunnossa, koska lasku seuraa perässä. Tää alkaa väkyttään, että nämä pojat ovat ennenkin tukkineet tietä siinä ja olleet hulomattomasti ajelemassa siinä. Hän halusi ANTAA POJILLE OPETUKSEN, ETTÄ AUTO VOI AJAA PÄÄLLE!!!!!!!!!!! Perkele sentään, sanoin et aikakyseenalaiset on konstit opettaa lapsia! Sanoin, että et edes vaivautunut kysymään, että sattuiko sua?! Ei kuulemma,koska " hän kyllä tiesi tasan tarkkaan,mitä teki" (sanatarkasti sanoi noin) Eli sanoin et siis ihan jumalauta tietentahtoen ajoit mun pojan päälle autolla!?!?!
"no en minä ketään tappaa aikonut!" oli akan vastaus! :eek:

Väkytti, että teidän pitää opettaa lapsille liikennekäyttäytymistä yms. Joo, mäsanoin, että tottakai lapsia saa, ja pitääkin komentaa kun aihetta on! Mutta ei sitä jumalauta mennä kenenkään päälle ajamaan opetusmielessä!!

Mein poika itki vaan siinä yhä ihan hirmusti, ja sanoin akalle että kiitos vaan,tässä näet miten lapsen säikytit. Ei sille mitään käynyt, sanoi ämmä. Jumalauta oikeesti siinä vaiheessa meinasin käydä sen akan kurkkuun kiinni!!
Sain hillittyä itteni,ja sanoi että anna perkele olla viimenen kerta kun uhkailet mun lasta. Ja että sä tasan tarkkaan tiedät keitä nää pojat on, asuvat kaikki ihan naapureinas tässä.Seuraavala kerralla tulet sanomaan meille vanhemmille jos pojista on haittaa.

Sanoin myös, että asia ei jää tähän.
Teen hänestä ilmoituksen poliisille. Juu soita vaan, et hyödy mitän, oli akan vastaus.Sitten hän ilmoitti, että hänellä on parempaa tekemistä kuin keskustella tästä asiasta, ja PAM, ovi kiinni.

Meiän sälli ei viimeyönä oo nukkunut tuntia enempää. Näki painajaisia ja käveli ympäriinsä ja itkeskeli.Koko illan sai yrittää vastata pojan hokemaan kysymykseen, että "MIKSI aikuiset sit saa ajaa tahalteen toisten päälle..?"

Illalla vasta tuli äitillekkin itku, kun oikeesti tajusin mitä oli tapahtunut...

Ja nyt mietin että kohta pitää soittaa sinne poliisilaitokselle...

Näin. Kiitos ja kumarrus, kun sain purkaa.. :|
 
Ensinnäkin, voi v*ttu mikä ämmä |O |O |O :headwall: :headwall: |O |O

Toisekseen, karseeta. Mä oisin saanu sydärin ja sitten käyny kimppuun. :hug: :hug: :hug:
Soita sinne laitokselle, jos ei muuten niin ihan muuten vaan.. kiusa se on pienikin kiusa ja naapurisopu on jo selkeästi mennyttä. Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa :kieh:
 
TheUnforgiven
:eek: ei jumalauta,,mä olen täällä nyrkit pystysä sun puolesta..itse en tiedä oisinko pystyny hillitä itseäni..hyvä että pystyit kaikesta huolimatta..ja nyt soitat sinne poliisille..ei tommonen vetele:: :kieh: :kieh: :hug:
 
Mä olisin varmaan niin raivoissani että järki sumenisi.

Aivan ehdottomasti teet poliisille ilmoituksen. Lapsille pitää opettaa tavat ja säännöt mutta niin myös jumankauta aikuisille.

Olen niin pahoillani pienen poikasi puolesta, voin kuvitella miten järkyttynyt on :hug:
 
vieras
Todella ajattelematonta ja törkeetä naapuriltasi. Ilmanmuuta pitää ilmoittaa poliisille. Mutta koita hyvä ihminen rauhottua. Et auta lastasi tippaakaan, jos huudat ja kiroat isoon ääneen, pelotat lastasi vaan lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Siis voi jumalauta!
Ihan uskomaton ämmä teillä siellä naapurissa!
Herää vain kysymys että miksi et soittanut kytille jo eilen?
Mä yritin soittaa, mutta meiän tuo naapurikaupungin polliisiasema on kii, ja ainoa "päivystävä" numero ois ollut 112. Tänään saan sinne soitettua vasta.
Ja odottelin tähän asti, kunnes hoitolapset nukahtaa päikkäreille.
 
Ihme ku et jo eilen soittanut poliiseja siinä samantien. Mää ainakin olisin soittanut samantien heidän läsnäollessa, koska jos akka ajaa toisen polkupyörän tuohon kuntoon ja vielä tuollaisella tiellä niin saattaa joutua korvausvelvolliseksi vähintään pyörästä!
 
taustalt
ilmoitat poliisille ilmanmuuta. Samalla lapsesi huomaa sen ettei tuollainen ole luvallista ketään kohtaan,että poliisit puuttuu juuri tuollaisiin asioihin.
Tsemppiä paljon pojalle.
 

Yhteistyössä