tässäkö tämä.....

jotain 5 viikolla mennään ja nyt tuli pientä vuotoa ja alavatsa vähän kipeä.... keskenkö menee vai mikä???? tai oon kyllä kuullu kiinnittymis vuodosta....
onko muilla kokemusta...???? esikoinen 4kk... tuliko tää liian nopeesti niin ei vielä pysy....
-äippä-

enkeli prinsessa
eihän se välttämättä km:ää tarkoita toi pieni vuoto. Itselläni oli ensimmäisessä raskaudessa vuotoa ja meni kesken ja toisen raskauden alussa vuotoa, mutta ei mennyt kesken...tytär kyllä kuoli kohtuuni kun olin kuudennella kuulla, mutta se vuoto ei ollut syynä... :'(
Kannattaa silti ottaa ihan rauhallisesti ja lepäillä paljon...ja jos kesken menee niin kyllä tunnet sen. Kipu selässä ja mahassa ovat todella voimakkaat.
Toivottavasti sinun pikkuisella olisi tarrasukat jalassa ja pysyisi matkassa loppuun asti!!!

kiitos kiitos=) toi tarrasukka juttu oli ihana, sai minut nauramaan!!! tosin mä en ole romahduksen partaalla. meillä tosiaan esikoinen "vasta" 4kuukautta niin ei ole tämän asian kanssa niin paha olo. jos olisi eka raskaus niin olisin varmaasti huolesta soikeena enkä nukkuisi enkä voisi olla hetkeekään rauhassa. nyt otan asian niin että jos menee kesken niin sitten se menee... siis en todellakaan toivo sitä, mutta sillehän ei voi mitään jos se on mennäkseen.... kuitenkin pikkukakkonen olisi jo tervetullut!!!!!!! mä sain joulukuun 7pv ajan tk:lle raskaustestiin (verikokeella) ja ultraan niin sitten nähdään onko tämä vuoto saanut aikaan jotain.... vai onko kaikki hyvin!!!! kiitos, ja jakselemisia kaikille!
:hug: :hug: :hug: :hug:

Minulla oli rv6 veristä vuotoa ja olin ihan varma että menee kesken. Lähdin siltä istumalta kättärille ja pääsinkin heti ultraan jossa totesivat että kaikki hyvin. Olin tosi onnellinen että pääsin sinne ultraan ja sain itselleni mielenrauhan!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2005 klo 23:16 minä kirjoitti:
Minulla oli rv6 veristä vuotoa ja olin ihan varma että menee kesken. Lähdin siltä istumalta kättärille ja pääsinkin heti ultraan jossa totesivat että kaikki hyvin. Olin tosi onnellinen että pääsin sinne ultraan ja sain itselleni mielenrauhan!!!
Aivan sama juttu mulla, ultrassa syke näkyi ja pian ultran jälkeen vuotokin loppui. Pelkäsin pahinta, oli yksi km takana.
Lääkäri sanoi että hänen mielestään pitäisi helposti päästä näissä tapauksissa ultraan, että saisi olla rauhassa. Varmaan aika yleistä kuitenkin tuo jkv vuotaminen on.

Toivotaan parasta, teille, ei vuoto välttämättä tarkoita keskenmenoa. Itselläni yksi keskenmeno takana, silloin oli paljon kipuja ja viikolla 9 tuli runsaahko vuoto. Sairaalassaa kaikki näytti olevan hyvin ja sydän sykki. Vuoto loppuikin seuraavana päivänä, mutta parin viikon päästä ultrassa vauva oli kuollut. Vuodon yhteyttä tähän on vaikea sanoa. Nyt olen yhdeksännellä viikolla raskaana ja viime viikolla minulla oli parina päivänä tiputteluvuotoa ja menkkamaisia kipuja. Sairaalasta sanottiin, ettei vielä huolta. Jos vuoto tai kipu olisi yltynyt olisin mennyt ultrattavaksi. Tiputtelu loppui ja raskausoireet ovat säilyneet voimakkaina, joten täytyy luottaa, että kaikki on masussa hyvin. Huoli on kuitenkin takaraivossa koko ajan. Ultraan pääsen parin viikon päästä, joten hillittömän tuskaisia päivää.

Voimia ja tarrasukkia kaikille :) tyttimaaria ja hippunen 8+1

Yhteistyössä