"vieras"
Aivan. Yhtä tosi siis on tuo väittämäsi.En ole kyllä ikinä nähnyt lentäviä lehmiä:O
Aivan. Yhtä tosi siis on tuo väittämäsi.En ole kyllä ikinä nähnyt lentäviä lehmiä:O
Päättelin siitä epänormaalista kyseisen toosan pesusta. Miksi muuten ihminen kuuraisi römpsäänsä saippualla sisältäkin ja monta kertaa päivässä?Sullahan (tai jollain muulla vieraalla) tässä tuntuu olevan jotain salattua tietoa Milannan alapäänkäyttötiheydestä. Mä tiedän vain sen minkä hän on kertonut, enkä koe tarvetta sitä kyseenalaistaa.
Ihme ettet palstalla asuvana huomannut aloitustansa aiheesta. Ketju oli kuitenkin monisivuinen.Tuo tieto on multa mennyt kokonaan ohi ja yritän parhaani mukaan unohtaa sen nyt, kun asiasta tiedän.
Milannalla ei ole faneja. On vain ihmisiä, jotka hullun venakon ansiosta tuntevat oman elämänsä hallinnan olevan edes joten kuten handussa.En yleensä lue niitä aloituksia, jotka ei kiinnosta, ja joista ärsyyntyisin.
(ja suosittelisin samaa myös monelle muulle täällä, etenkin Milannan "faneille" )
Me kaikki, jotka emme pese toosaamme saippualla sisältä, olemme sikoja.Ai oletko tosissaan että mä hinkan alapään monta kerta äivässä ei hevetti SAIRASTA. Täällä joku ajattelee niin kuin itse halua ajatella, luulotauti?
Mä pesen itseä aamulla ja illalla. Sorry kun lapsesta asti tottunut tähän, en voi elää ilman suihkua päiväkään, enkä halua olla kuin sika
pitää jostain tappelu jatkaa, kun en reagoi muutenAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25791100:Aika hyvin ootte pysyneet aiheessa..
Miten alapääjutut liittyy Milannan lasten kuviin?
Minä tiedän venakosta hänen itsensä ansiosta:Emmä tiiä, mutta se saattaa häritä, että äidistä on ongittavissa aika paljon muutakin tietoa, kuin pelkät lastensa kuvat. Vai haittaisko sua, että voisit lukea omasta äidistäsi kaikkea kivaa faktaa, kuten esimerkiksi vaginaaliset terveystiedot?
Älä reagoi ollenkaan niin pääsemme sinusta.pitää jostain tappelu jatkaa, kun en reagoi muuten
Käytähän sinä saippuaa miehen edessä. Käytä vaikka mäntysuopaa.Mä en pystyy ilman saippua sen pestää, vaikka kaikki hyödylliset bakteerit lähtee, ei kiinnosta, mä tunnen itseä puhdaksi jos käytän saippua, myös miehen edessä
Ei tähän vihkoa tarvita. Asiat jää mieleen, kun niitä lukee.Onko sulla joku Venakko Milanna vihkokin vielä olemassa... Mutta on kiva tietä ettei sulla oo oma elämää, kiitos tiedosta:xmas: