"turusta"
Hyviä kuvia olivat! Ja kyllä ovat tytöt kasvaneet siitä kun viimeksi heidät olen sinun kanssasi Turun kaupungilla joskus nähnyt.
:heart:Ja vielä ihmetellään ja päivitellään lasten kiusauskeissejä. Ei uskois että sivistysvaltiossa elelemme. Näitä palstoja kun olen lukenut, alkaa inho olla kohtuullisen kova tietynlaisia ihmisiä kohtaan. Ymmärrän että joku purkaa omaa paskaansa toisia haukkumalla ja ivaamalla mutta se vain osoittaa näiden kyseisten olioiden pikkusieluisuuden. Pahaa oloa voi purkaa myös niin ettei loukkaa muita. Ilkeydelle ja tyhmyydelle vaikeampi tehdä mitään. Surullista.
Lapsia haukutaan julkisesti ja äitiä vaan naurattaa!!? Surullista, että äiti haluaa altistaa tieten tahtoen lapsensa "sairaalla maailmalle" ja julkiselle kritiikille.Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Peache kiitos muuten sulle:heart:
Mutta melko varmasti tulevat näkemään koska äitinsä teki sen mahdolliseksiMää toivon ettei Milannan lapset tuu koskaan näkemään tätä ketjua.
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Enpä usko että lapsiasi naurattaa Olisit ajatellut kaksi kertaa ennenkuin lastesi kuvat laitoit nettiin????
Ja sinähän olet ainut terve tässä porukassa? Kun laitat näitä kuvia tänne niin altistat itsesi tälle sonnalle, joka tulee niskaan? Ja moni kommentoi tosissaan ja ovat lastesi puolella, vaikka et itse sitä huomaa! On lapsen suojelua varjella häntä medialta ja mielestäni olet ajattelematon laittaessasi lastesi kuvia julkisesti nettiin. Kuvista en kommentoi mitään. Siinä sulle ajattelemisen aihetta ihan tavalliselta palstan käyttäjältä, joka ei halua mitään pahaa sinulle eikä tyttärillesi.Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Peache kiitos muuten sulle:heart:
Tasan tarkkaan venakko tiesi etukäteen mitä tuleman pitää!!! Mutta ei minkäänlaista suojeluvaistoa lastensa puolesta, pakko oli laitta lastensa kuvat yleiselle keskustelupalstalle????Voi jumalauta. Rumaa puhuvat, lapsia haukkuvat aikuiset ihmisethän tässä ne väärintekijät on!!! Oikeesti: kuinka ilkeä ja paha pitää aikuisen olla että ruotii lasten ulkonäköä ikävään ja jopa herjaavaan sävyyn?
Todella monen nikin lapset on nähty täällä. Mutta kertoohan se jo tosi paljon, että vain yhden nikin lasten kuvista alkaa tämä äidin vastuuttomaksi syyttely.Ainoat lasten kuvatko ne täällä ovat?
Kuvapinojahan täällä riittää.