Voi olla.. kaikki ei elä palstalla 24/7 B)Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Ääh, tää oli jo
Ponteva lapsukainen..liiankin
Epäilen ylisyöttämistä tai cushingin tautia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sitä vaivaa?
ja hän kasvoi ihan vain rintamaidollaAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:Huh!
itse näin kuukausi sitten nelikuisen vauvan, joka painoi melkein 10kiloa. oli muuten tuhti!
mun rintaruokittu poikani oli 4kk 10200g . 1v neuvolassa 11800g. Niin se tasoittuu .Alkuperäinen kirjoittaja mangopapu:ja hän kasvoi ihan vain rintamaidollaAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:Huh!
itse näin kuukausi sitten nelikuisen vauvan, joka painoi melkein 10kiloa. oli muuten tuhti!
meidän 3 vuotias painaa 12kg eikä ole yhtään alipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:heh mun 2v painaa 18kg. minkähän pitunen tuo lapsi on?
No huh! mun tyttö painoi 4kk ikäisenä 4800gAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:ja hän kasvoi ihan vain rintamaidollaAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:Huh!
Ja mun 4v painaa 18kg, hoikka ja pitkä poika.Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:meidän 3 vuotias painaa 12kg eikä ole yhtään alipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:heh mun 2v painaa 18kg. minkähän pitunen tuo lapsi on?
lapset on niin erilaisia, toinen syntyy 5kiloisena ja painaa 4kuisena sen 10kiloa, joku toinen taas syntyy reilu 2kiloisena ja painaa 4kuisena sen 6kiloa, suhteessahan se paino siis nousee kummallakin lapsella ihan yhtä paljon.Alkuperäinen kirjoittaja maisa:No huh! mun tyttö painoi 4kk ikäisenä 4800gAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:ja hän kasvoi ihan vain rintamaidollaAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:Huh!
mulle tulee taas ekana mieleen won wille brand vai mikä se sairaus oli missä lapsi ei tunne ollenkaan olevansa täynnä vaan hänellä on aina nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epäilen ylisyöttämistä tai cushingin tautia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sitä vaivaa?
:wave: x 3Alkuperäinen kirjoittaja mangopapu:ja hän kasvoi ihan vain rintamaidollaAlkuperäinen kirjoittaja mangopapu:Huh!