Tässä se olis..kuvien perusteella

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11938189334880&.pkg=11938189621010&.pkg=11938189334680&list_id=11938189745190&itemcmd=move37&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.800765

www.etuovi.com ja kohdenumero 161799

tästä mennään hakemaan lappuja ja sopimaan näytöstä...
voi kumpa se olis tämä nyt sitten lopultakin...
ainakin kuvien perusteella molemmat ollaan myytyjä tuohon taloon...
okei...väri vois olla eri ja katto on tasakatto mut kumminkin

 
Siis hei! Älkää hyvät ihmiset tuijottako pintoja tai värejä! Pintaremontti on helppoa ja halpaa, ja jos muuten pohjaratkaisu miellyttää, niin mitäs sitä miettimään! Onnea vaan mahdolliseen kaupantekoon! Ja suosittelen tosiaan vaatimaan hinnanalennusta tasakaton perusteella, sen tod.näk. joudutte laittamaan harjaksi jossain vaiheessa. Ja olkaa tarkkoina ettei katto ole aiheuttanut vesivahinkoja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Toivottavasti tärppää =) Onkohan tuohon mitä remppoja tehty, kun ei mainita. Katto pitää varmaan lähiaikoina uusia ja putket ja kattila (jos ei jo oo).

se selvii ku käyn hakee ne paperit...
mä toivon että tähän olis tehty ne isommat rempat...et päästäs vaan vähän pintoja uusimalla..
katon nyt näkeekin..siitä tulis sellainen loiva harjamalli ku pitäs vaihtaa...mut se siirtyis kumminkin ensi kesään JOS tuo talo on se mitä me on haettu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Siis hei! Älkää hyvät ihmiset tuijottako pintoja tai värejä! Pintaremontti on helppoa ja halpaa, ja jos muuten pohjaratkaisu miellyttää, niin mitäs sitä miettimään! Onnea vaan mahdolliseen kaupantekoon! Ja suosittelen tosiaan vaatimaan hinnanalennusta tasakaton perusteella, sen tod.näk. joudutte laittamaan harjaksi jossain vaiheessa. Ja olkaa tarkkoina ettei katto ole aiheuttanut vesivahinkoja!!

pohjamallin vuoksi me ollaankin myytyjä..
keittiö vaihtuis alta aika yksikön...
ja muutakin varmaan..
pitäs vaan se näyttö saada sovittua..
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Salli:
Aika järkky..
No joo. Minun mielestä tuo on aivan tavallisen perheen tavallinen koti. Ei mitään turhaa prameilua, eikä 200 000 asuntolainaloukkuja.

Remontoimalla mieleisen näköinen ja tuntoinen. Piha on varmasti ihana.

Tuo putkiremontti voi tietenkin olla edessä. Eikö tuo putkistojen ikä ole yleensä noin 50 v.
 
Putkistojen ikä tuon ikäluokan taloissa on max. 30 vuotta, eli uusittava ois ja pian.. Itse asun vm.-71 talossa ja putket vetelee viimeseiään jo. On rakennettu sellaisista materiaaleista sillon ettei ne mahdottomia kestä. *kirvesmiehen vaimo tietää* :saint:

muoks. Niin ja kantsii katsoa myös onko ikkunat uusittu, ne kans on yleensä tuossa ikäluokassa kaksinkertasen lämmön hukkaan horottajat..
 
Tuonikäsissä taloissa ei kannata välttämättä teettää uutta kattoa, vaan korjata vanha, jos nimittäin on hyvä vanha peltikatto niin uutta ei nykyään saa enää yhtähyvää. Ja toi ei muuten ole mun käsittääkseni tasakattonen ja vaan loiva harjakatto. Mein porukoilla on samanmoinen talo suunnilleen 70-luvun alussa rakennettu.

Putket varmaan menee uusiksi, muttei välttämättä tarvii tehdä heti. Toisaalta jos haluaa sisustuksen uusia niin putkiremppa kannattaa tehdä samaan aikaan ja vetää ne putket pintavetoina ja koteloida sitten huoneisiin ennen pintamateriaaleja.
 
minävain
tässäkin olisi nätti talo. ja varmaan kuusamoa tuntien hinta tippuisi, ja remonttiakaan ei tarvisi tehdä.

tuohon näyttämääsi taloon menisi jo pelkkään kattoon 10t

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11938220072070&.pkg=11938220504710&.pkg=11938219778201&.pkg=11938220505800&list_id=11938219945130&itemcmd=move5&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.782002
 
No mä pyrin olemaan aina rehellinen. Ja mun mielestä tuo talo on kamala. Anteeksi :ashamed: Mut eihän täällä mun mielipidettä kysyttykään. Joten olen hiljaa :snotty:
Mutta teille tsemppiä talokauppoihin :)
Ehkä voimme kohta toivotella onnea uuteen kotiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
tässäkin olisi nätti talo. ja varmaan kuusamoa tuntien hinta tippuisi, ja remonttiakaan ei tarvisi tehdä.

tuohon näyttämääsi taloon menisi jo pelkkään kattoon 10t

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11938220072070&.pkg=11938220504710&.pkg=11938219778201&.pkg=11938220505800&list_id=11938219945130&itemcmd=move5&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.782002
hieno on tämäkin

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
No mä pyrin olemaan aina rehellinen. Ja mun mielestä tuo talo on kamala. Anteeksi :ashamed: Mut eihän täällä mun mielipidettä kysyttykään. Joten olen hiljaa :snotty:
Mutta teille tsemppiä talokauppoihin :)
Ehkä voimme kohta toivotella onnea uuteen kotiin :D
en mäkään oo kaikista taloista tykänny mitä on esitelty
mä en yleensä oo vanhojen talojen perään mutta näistä kuvista jo tuli sellainen olo että se saattaa olla tässä..
mistä sitä tietää..sehän saattaa olla läpi mätä ku haetaan paperit..ja se tyssää sit siihen...

 
Varmasti tulee hieno kun sen laittaa.
Ja arvostelijoille: joillakin ihmisillä on kyky nähdä kämppä sellaisena kun se on remontin jälkeen (varmasti todella upea) ja joiltakin se vain puuttuu eli näkee heti vain ruman talon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
No mä pyrin olemaan aina rehellinen. Ja mun mielestä tuo talo on kamala. Anteeksi :ashamed: Mut eihän täällä mun mielipidettä kysyttykään. Joten olen hiljaa :snotty:
Mutta teille tsemppiä talokauppoihin :)
Ehkä voimme kohta toivotella onnea uuteen kotiin :D
en mäkään oo kaikista taloista tykänny mitä on esitelty
mä en yleensä oo vanhojen talojen perään mutta näistä kuvista jo tuli sellainen olo että se saattaa olla tässä..
mistä sitä tietää..sehän saattaa olla läpi mätä ku haetaan paperit..ja se tyssää sit siihen...
Toivotaan parasta :) Ihan pienelläkin rempalla kyllä tekee ihmeitä ja saatte kodista omanne näköisen. Minua aina hirvittää juuri mahdolliset putkirempat ja tuollaiset katon uusimiset. Mutta toisaalta: kun ne kerran tekee, niin siinä teille taloa on sitten asuttavaksi vaikka loppuelämäksenne!
Eikä kaikkea tarvi heti tehdä. Parempi onkin asennoitua niin, että pikkuhiljaa...
Mutta pohditaan näitä sitten jos talokauppanne toteutuu :)
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Harjakatto KANNATTAA laittaa.
Siinähän on loiva harjakatto! Katsokaa sitä toista ulkokuvaa!!!!

Ihana talo, pientä pintaremppaa, toivottavasti vain pientä.

Teettäkää sitten home ja kosteusmittaukset ennen kaupantekoa! Vessan tapetti kupruilee, miksi?
Vaikka mittaukset voi maksaa jonkun verran, ne maksaa itsensä varmasti takaisin. (lukekaa ketju ei tule meille joulua, ap: surullinen....)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
tässäkin olisi nätti talo. ja varmaan kuusamoa tuntien hinta tippuisi, ja remonttiakaan ei tarvisi tehdä.

tuohon näyttämääsi taloon menisi jo pelkkään kattoon 10t
Miten te saatte kuviteltua kattoremppaa pakolliseksi? Onko teillä silmissä vikaa? Siinähän on harjakatto!

 

Yhteistyössä