Tässä ovat Suomen oudoimmat lastennimet - katso lista

  • Viestiketjun aloittaja "Vesta"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiitu"
Kaneli on muuten kiva, mutta sen voi kuulla helposti kameliksi.. uhmaikäsen Ihanan kanssa olisi mukavan ironista, kun toteaisi " kyllä oot sitten ihana!" Paris, Muna ja Kalja.. järkyttäviä. vaikka
nuohan sopisivat nätisti samaan pötköön, jos äiti on juonut kaljaa pariisissa ja saanut sitten munaa...
 
"vieras"
"Myös näpäsäkät Pi (46-25), My (410-15) ja Ia (155-15) muistetaan varmasti."

Tunnen itse asiassa kaikkien noiden nimien kantajia, kaikki ruotsinkielisiä. Ne eivät heidän keskuudessaan ole mitenkään kummallisia enkä osaa itsekään niitä sellaisina pitää. Ihan norminimiä.
Mä tunnen Pin. On ihan suomenkielinen, eikä nimi ole mielestäni outo. Lausutaan "pii".
 
"vieras"
[QUOTE="tirppa";24772662]No löytyihän sieltä meidänkin tyttären nimi listalta.

Yleinen nimi ainakin englanninkielisissä maissa tuo Eden nimittäin. Maailman kaunein nimi![/QUOTE]

Mulle tulee mieleen kylpylä, tai puutarha. Ei mun mielestä todellakaan kaunis nimi.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24773817:
Harvinaisen idioottimainen mielipide.
Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Ei kaikkien lasten tarvitse olla Aino- tai Veeti-nimisiä mutta en silti ymmärrä miksi antaa lapselle nimi josta aivan varmasti saa kuraa niskaansa. Kas näin, se on MUN mielipiteeni ja sun mielestä se on idioottimainen, tiedetään.
 
"Mona"
Tajuatteko, että Suomessa asuu muunkin kielisiä kuin suomen. Esim Muna on todella kaunis arabiankielinen nimi...ei se tietenkään kuulosta hyvältä kun arabiankieltä taitamaton sen sanoo.
 
Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Ei kaikkien lasten tarvitse olla Aino- tai Veeti-nimisiä mutta en silti ymmärrä miksi antaa lapselle nimi josta aivan varmasti saa kuraa niskaansa. Kas näin, se on MUN mielipiteeni ja sun mielestä se on idioottimainen, tiedetään.
Kyse ei ollut nimistä vaan siitä että vanhemmat eivät rakastaisi lapsiaan antamansa nimen vuoksi. Se on idioottimainen mielipide.
 
"vieras"
Mä olisin antanut Timjami nimeksi jos olisi syntynyt poika. En tiedä onko sitä nimeä kellään? Varmaan kuitenkin kelpaisi nimeksi, kun Tim ja Jami ovat molemmat tunnustettuja nimiä :D

Siihen sopisi sitten siskoksi Kaneli...
 

Yhteistyössä