Tässä on nyt teille se kaikkien vihaama lasten näköinen joulukuusi :D:D

vieras
meilläkin on lastennäköinen joulukuusi :) joulu on lasten juhla ja kuusenkoristelu lapsille tärkeetä. hommasta menee maku jos joku seisoo määräämässä miten koristeet kuuluu laittaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:
:D Onhan tuo aika hellyyttävä. <3 Kauhean vähän koristeita teillä - vai eikö lapset halunneet laittaa enempää?
Ei meillä ole ton enempää koristeita :(
Täytynee ensi jouluksi hankkia enemmän, kun noi oli hetkessä laitettu. Tosin jokatoisesta oli lanka irti niin äidin nakkisormet oli kovilla :D
 
Liliana
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:
:D Onhan tuo aika hellyyttävä. <3 Kauhean vähän koristeita teillä - vai eikö lapset halunneet laittaa enempää?
Ei meillä ole ton enempää koristeita :(
Täytynee ensi jouluksi hankkia enemmän, kun noi oli hetkessä laitettu. Tosin jokatoisesta oli lanka irti niin äidin nakkisormet oli kovilla :D
:) Nyt on hyvin puoleen hintaan kaikenmoisia paketteja missä on palloja ja tähtiä - osta nyt niin ei tartte ensi jouluna ostaa täydellä hinnalla. Niitä riippuviahan ne lapset tykkää ja osaa parhaiten laittaa. :) Ne langat on tosiaan ärsyttäviä - meilläkin on palloja tuolla ullakolla, jotka ei oo ikinä olleet kuusessa kun en vain oo jaksanut enempää lankoja laitella.

 
Apua. Mulla menis joulumieli, jos tuollaista pitäis kattoa. Anteeksi vaan.

Meilläkin lapset koristeli kuusen mun kanssa, mutta jotenkin mulla kai on fiksuja lapsia... Laittavat nimittäin niitä koristeita, joita kotiin olen ostanut. Eli muuhun olkkarin joulusisustukseen mätsääviä. Lisäksi ne ymmärtää puhetta kun sanoo, että laittakaa eri puolille kuusta niitä palloja. Yhtään ei tarvinnut jälkiä korjailla, pienempi laittoi 2 palloa samalle oksalle ja sitä naurettiin kaikki yhdessä, mutta toki se sai jäädä silleensä. 3v. siis tajusi itsekin, että nyt meni hassusti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kauhistele niinkään kuusta kuin tuota boordi ja puolipaneelin yhdistelmää :eek:
Joo en mäkään ihan tajua, tää on vuokra-asunto ja omistaja sanoi et alkoi erotuskissaan tekee remonttia. Täällä on myös maalattuja kultaisia tähtiä pitkin seiniä ja kaikke muuta tositosi tyylikästä. Tarvittiin heti asunto ja niinpä tehtiin tähän vuoden sopimus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Siis koristeet ja lasten koristelemana ihana, mutta miksi ihmeessä MUOVIKUUSI?! En tiedä mitään kamalampaa... Sen toki ymmärrän jos on allergisia.
Tässä on se pointti miksi meillä juuri muovikuusi! Samoin hankittiin mummolaan tänä jouluna, kun poika teki tukehtumista viime aattona.
Myös siks on ihan sama, kun huomenna reissuun ja takas tullaan niin kuusi nakataan takas varastoon :LOL:
En ole oikein jouluihmisiä :whistle:
 

Yhteistyössä