Tässä on mun uus lelu:D pitää vaan vielä saada sen pinkiks, kun teen tärkeitä matkoja

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Linnea";25718552]Muista sitte täytellä ajopäiväkirjaa, jos auto on firman...[/QUOTE]

ei mun tarvi, kun ei ole=) jos nyt oot tytyväinen kun sait vastauksen

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25718700]Okei, luulin että ne teipit on muovia.[/QUOTE]

en tiedä mikä ne on, mutta auto kauppias sanoi että se on parempi kun maalaus, kuulema just kestävyden suhteen ja myös jos halua että valkoinen väri jää

Venakko Milanna
[QUOTE="what";25718767]Itse päivästä päivään levittelet pelkkiä rahajuttujasi tänne. Ja niitä ei saa kommentoida?[/QUOTE]

miks pitää kaikist kamalin mahdollinen komentti heitä? Jos et tiedä mistään mitään? Miks ihmisistä muutenkin pitää paska levittää?:) Mä niiiin inhoan sellaisia ihmisiä, jotka just levittää paska. Tosielämässäkin pitää vaan komentoida sellaisille, että oo prkle hilja jos et tiedä

"just"
Kuulehan venakko! On ihan tasan satavarmaa, ettei teidän (lue sun), elintasoa pidetä yllä minkään raksayrittäjän liksoilla, puhumattakaan noista automääristä, niiden hankinnoista, ylläpidoista ja kuluista!!!
Syötte miehen säästöjä tai perintörahoja, mut yrittäjän palkoilla noita ei hommailla.
Paitsi velaksi... Käytä nyt vähän järkeä mitä tänne suollat, ja tule sitten itkemään jos joku kommentoi rahojen alkuperää.

"vieras"
[QUOTE="just";25718822]Kuulehan venakko! On ihan tasan satavarmaa, ettei teidän (lue sun), elintasoa pidetä yllä minkään raksayrittäjän liksoilla, puhumattakaan noista automääristä, niiden hankinnoista, ylläpidoista ja kuluista!!!
Syötte miehen säästöjä tai perintörahoja, mut yrittäjän palkoilla noita ei hommailla.
Paitsi velaksi... Käytä nyt vähän järkeä mitä tänne suollat, ja tule sitten itkemään jos joku kommentoi rahojen alkuperää.[/QUOTE]

Pääs kiinni sorsa, nyt sukelletaan.

Venakko Milanna
[QUOTE="just";25718822]Kuulehan venakko! On ihan tasan satavarmaa, ettei teidän (lue sun), elintasoa pidetä yllä minkään raksayrittäjän liksoilla, puhumattakaan noista automääristä, niiden hankinnoista, ylläpidoista ja kuluista!!!
Paitsi velaksi... Käytä nyt vähän järkeä mitä tänne suollat, ja tule sitten itkemään jos joku kommentoi rahojen alkuperää.[/QUOTE]

Ole varma, ei se mua kiinnosta, koska mun ei ole pakko kenellekään tänne huuta, mistä meillä on rahaa tai onko ollenkaan:), eikö se on meijän asia, miks teidän pitää pohtia siitä?

Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";25718828]Mitä tärkeitä matkoja sä muka teet?[/QUOTE]

Huomenna mallikuvaukseen esim. Helsinkiin ja perjantaina Loimaan ja Loimasta vielä 100km etenpäin

Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";25718883]Mikäli Hesan matkakin olisi ollut oikeasti tärkeä, olisit jo matkustanut sinne taksilla tai junalla. Jos matka on tärkeä, ei auton mallilla tai värillä ole väliä.[/QUOTE]

en halua junalla enkä halua taksilla. Koska mulle helpompi tehdä ostokset omalla autolla, sekä aika menee nopeammin kun itse ajaa, sekä mun pitää mukaan ota paljon vaateita, 2lle lapselle kuvauksen varteen

Yhteistyössä