Tässä on mun uus lelu:D pitää vaan vielä saada sen pinkiks, kun teen tärkeitä matkoja

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
eff
Ihan jees ainakin ulkoisesti.
Mä oon sen verran tylsä ihminen, että haluaisin vaan sellasen auton, johon meidän koko lössi mahtuisi kunnolla. Haaveissa joskus esimerkiksi VW Caddy (takaovet liukuovina).

Mut jos haaveliluasteelle kunnolla mennään, niin miehelle työajoon varmaan ois sopiva Volvo XC60 tai XC70 (tai joku sen tyylinen muunmerkkinen). Mä voisin ottaa kauppakassiksi vaikka Volvo C30:n. :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";25715594]Älä vaan pinkiksi värjää, teet autostasi naurettavan. Ihan hyvä vaalkosena.[/QUOTE]

Parempi, että värjää, niin osaa varoa sitä autoa täällä paremmin.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25717228:
Miten päädyit just tuohon autoon? Mikset ottanu mesen, audin tai volvon pikkumallia? Miksi Nissan?
Meillä on mersut, toyta, VW, hyndai, sitten en ees enää muista mitä merkkejä vielä:D en vaan muilla nyt ajaa, mä tarvinnut aluksi pienempi versio. Mies nyt itselle hae Hummeri vielä:) on hänelläkin autokuume, kun 2vkon aikana osti 2 autoa ja vielä yks halua + hummeri. APUA:D

"ihmettelen"
Venakko Milanna; Ymmärsitkö, kun vieras kysyi sinulta, että "vai oikein merssua", hän pilkkasi sinua siitä, että olit TAAS taivuttanut sanan aivan järjenvastaisesti? Miksi et kirjoita kunnolla?

Venakko Milanna
[QUOTE="ihmettelen";25718305]Venakko Milanna; Ymmärsitkö, kun vieras kysyi sinulta, että "vai oikein merssua", hän pilkkasi sinua siitä, että olit TAAS taivuttanut sanan aivan järjenvastaisesti? Miksi et kirjoita kunnolla?[/QUOTE]

kun en ole suomalainen siksi, en osaa

yksi ihmettelijä
voi jestas sentään. Yksi esittää mauttomuudessaan mitä omistaa ja kuinka on sitä ja tätä ja aina se, että rahaa on, on pääroolissa. Ketä kiinnostaa? Valitettavasti rahalla ei saa makua tai järkeä.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja yksi ihmettelijä;25718497:
voi jestas sentään. Yksi esittää mauttomuudessaan mitä omistaa ja kuinka on sitä ja tätä ja aina se, että rahaa on, on pääroolissa. Ketä kiinnostaa? Valitettavasti rahalla ei saa makua tai järkeä.
Miks pitää olla aina mersu tai audi?:) Siks että voi todista että on rahaa tai että muut ajattelee että nyt ajaat varmasti hyvällä autolla? Vai mistä syystä? Niin ja sanoinkin jo meillä esim. mersut löytyy, mutta ei audit vielä ole ehditty hakea jostain syystä

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25718510]Joko sua tai meitä on petetty! kerroit jo pari kuukautta sitten, että saat PINKIN auton! Loppuiko rahat vai miten se meni?[/QUOTE]

Mä sain sen nyt ja peruutin sen takia jo muuten yhden Helsinkin reissun:) nyt vast yliteipavat sen mulle pinkiks kun teen sen huomisen reissun pois, jos en synnyttää ja venyy taas väri laitaminen

Miks pitää olla aina mersu tai audi?:) Siks että voi todista että on rahaa tai että muut ajattelee että nyt ajaat varmasti hyvällä autolla? Vai mistä syystä? Niin ja sanoinkin jo meillä esim. mersut löytyy, mutta ei audit vielä ole ehditty hakea jostain syystä

Mun mielestä automerkki ei ole tässä nyt se oleellinen juttu - ei edes se, onko teillä yksi vai sata autoa ja minkä värisiä.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25718541]Mun mielestä ihan söpö auto. Mutta en laittais teippauksia, kun nehän naarmuuntuu tosi helposti, eikä kestä koneellista pesua?[/QUOTE]
ei narmu, se on vähän eri teippi=)

Yhteistyössä