Lunatic
Länsi-Suomessa. En kerro tarkemmin. Kesäasunto on Hangossa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26010664:Ihanan näköstä teillä =) missä päin asutte?
Länsi-Suomessa. En kerro tarkemmin. Kesäasunto on Hangossa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26010664:Ihanan näköstä teillä =) missä päin asutte?
kai se on rantatontilla..uima-allasta ei ainakaan näy.Ja tässä kesäasunto
Meren rannalla Hangossa.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26010688:kai se on rantatontilla..uima-allasta ei ainakaan näy.
Onko jo joku uus kiikarissa? Laita sen kuva, jos et partasuusta viitsi laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;26010727:Mä en nyt viitti laittaa kuvaa, kun oon tässä vähän miettiny pitäskö laittaa ukko vaihtoon. Toi on alkanu kasvattaa partaa enkä mä tykkää sit lainkaan...
Mut jos nyt haluutte nähdä, minkä näköinen mun ukko on, sen löytää melko helposti googlella. Hakee vaan sanoilla Brad Pitt...
Ooo, olet saanut miehesi mukaan kuntokuuriisi Olette kyllä molemmat NIIN tiukassa kunnossa ettäNo mulla ei kyllä yleensä ole ollut tapana esitellä kuvia perheestäni, mutta ehkä mä nyt sitten tän kerran.
No on tota sutinaa nyt vähän parinkin kanssa... Mut on niin alussa vasta, etten osaa päättää, kuka ois kivin.Onko jo joku uus kiikarissa? Laita sen kuva, jos et partasuusta viitsi laittaa
Kai se sitten olen minä....En vaan muista mitä olen kirjoitellut ja minneAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26010911:Ahaa eli taidatkin olla se joka av:lla kertoi miehensä ehdottavan seksiä "raapaisemalla" ilmaa ja sanovan GRRRRR? Hienosti olet saanut napattua kuvan juuri oikealla hetkellä!
Nii,s e on sellainen hupsuttelija aina välilläAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;26010676:Tunnen sun miestäsi..se ahdistelee mua aina ostarilla. pistäisit sitä hei ojennukseen. kiitos. :kieh: