Tässä ois nyt mun parin kuukauden dieetin tuloksia teille:)

• Viestiketjun aloittaja ex-läski
  • Ensimmäinen viesti
ex-läski
Eli maaliskuussa aloitin kiristelyn ja painoi silloin 72kg. Olen 169cm pitkä. TÄnään aamupaino oli sitten 58kg:) Ala olla tavoitteessa. Pikkuisen on muuten vanhat vaatteet jäänyt pieniksi, kun koko on laskenut 40-->34-36:D Pitää varmaan lähteä kohta ostoksille, hassua vaan kun eilenkin sovitin yhtä paitaa ja automaattisesti vein koppiin koon 40 vaatteita ja nehän pyöri päällä. Pientä totuttelua.

"mä"
kumma kun laihtuu ja vaatteet käy pieniksi :D

Ei vaan, mahtava tulos sulla, Onnea!! Mulla ois sama eessä kunhan vaan saisin otettua itteeni niskasta kiinni..jotenki se vaan on niin vaikeeta

"tiina"
Jopa on hienosti pudonnut noin pienessä ajassa, vaikka lähtöpainoakaan ei hirveästi ollut ylimääräistä? Millanen dieetti sulla oikein on? Ootko lisännyt liikuntaa?

"jippii"
Sellainen eräänlainen fitnessdieetti eli syödään ihan normaalia ruokaa perusraaka-aineista ja paljon, mutta kaikki marinoimattomana, sokeroimattomana jne, tietty saa maustaa. Siis ihan normaali ruokavalio, mut kaikki sokeri pois ekaksi kuukaudeksi.

"vieras"
No minä olen tiputtanut karppaamalla parissa kuukaudessa 5 kg ja homma jatkuu. Ollut liikaa juhlia, muuten olisi tippunut enemmän, en ole hysteerisesti karpannut, olen syönyt munkkia ja kakkua yms. tilanteen mukaan.

"jippii"
[QUOTE="tiina";23785785]Jopa on hienosti pudonnut noin pienessä ajassa, vaikka lähtöpainoakaan ei hirveästi ollut ylimääräistä? Millanen dieetti sulla oikein on? Ootko lisännyt liikuntaa?[/QUOTE]

Joo, en mä ihan näin hurjia tuloksia itsekään odottanut:D Mut ilmeisesti se kaikesta sokerista luopuminen buustasi mun aineenvaihduntaa aika paljon, ja säännöllinen ruokailu. Liikuntanan harrastan kävelylenkkejä mieluiten aamuisin, ei siis saisi juosta rasvan polton takia ja sitten lihaskuntoa.

hy
Joo, odotahan vaan kun alat syömään taas normaalisti niin kiloista suurin osa tulee takaisin. Ei ole järkeä pudottaa noin paljon noin lyhyessä ajassa, varsinkin kun sulla ei edes varsinaisesti ollut oikeata ylipainoa. Ehkä on sitten kivempi olla kuiva luuviulu. Sinuna lisäisin painoa pari kiloa, oot varmaan aika kuivassa kunnossa.

"Lissu"
mutta joo mahtavaa... mä oon samalla systeemillä pudottanu, eli normaali ruokaa mutta aterioiden pienentäminen ja välipalat ananasta tai muuta ehdelmää kasvista...ei herkkuja, silleen aika kovalla kurilla kumminki... liikunnan lisääminen, olen 170cm ja paino oli 65kg ja nyt 57kg, olen ollut aina hoikka ja lasten saamisesta jäi muutama kilo ja nyt oon ne saanu pois ja kiinteytys treeniä pitäis alkaan tekeen :) mahtava on fiilis ku on taas omaittensä eikä mikään nesteen j a rasvan täyttämä hyllyvä vauvamoottori...

"vieras"
Joo, odotahan vaan kun alat syömään taas normaalisti niin kiloista suurin osa tulee takaisin. Ei ole järkeä pudottaa noin paljon noin lyhyessä ajassa, varsinkin kun sulla ei edes varsinaisesti ollut oikeata ylipainoa. Ehkä on sitten kivempi olla kuiva luuviulu. Sinuna lisäisin painoa pari kiloa, oot varmaan aika kuivassa kunnossa.
katkera?

mulla ylipainoa 60 kiloa ja remontti kokoajan meneillään. sain mielettömästi lisäpotkua tästä ap:n alotuksesta koska mun mielestä on vaan mahtavaa lukea onnistumisista!

AP:lle mielettömästi onnea urakan tässä vaiheessa! olet loistavasti onnistunut ja terveellisesti syönyt! :flower:

"ihmettelen"
Siis miten toi voi olla mahdollista? Noin paljon kun ylipainoa ei edes ollut paljon... Hieno pudotus, mutta onkohan toi ihan terveellistä laihduttaa noin paljon parissa kk?

Yhteistyössä