Tässä nyt hyvinkin epäonnistunut kuva siitä epäonnistuneesta hammassillasta

"memmu"
Mun mielestä tossa ekassa kuvassa näky jotenki omituisesti koko kalusto.. mutta tuossa toisessa kuvassa oli oikein sievä rivistö. Ja luettuani tuon toisen ketjun...sanoisin, että kyllä olisi ehkä kannattanut tehdä valitus heti eikä hetken päästä... joo sairastuit masennukseen, mutta hei...kolme VUOTTA!?

[QUOTE="vieras";23389369]Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi nyt ottaa yhteyttä sinne hammaslääkäriin missä tuo tehtiin. Mahdollisesti voisit heti kysyä myös kuluttaja-asiamiehen kommenttia asiaan.

Kun tuo virhe on nimenomaan tuossa muodossa eli alun perin väärin tehty, ei sille minusta ole takarajaa koska sitä ei korjattaisi tekijän piikkiin. Toki se voidaan sulle vaikeaksi tehdä mutta uskoisin että korvaavat tuon kun ilmaiset heti soittaessasi että olet tosissasi asian kanssa ja tietoinen oikeuksistasi asiakkaana. Voit myös mainita ne syyt miksi otat yhteyttä vasta nyt ja vaikka sanoa, että mitä pidempään tuo virheellinen silta on ollut, sitä enemmän se on alkanut häiritsemään. Muista myös sanoa että ei sovitettu. Mutta näkeehän sen heti että liian lyhyeksi etuhampaat on viilattu. Tuolla hinnalla pitää saada juuri sellainen kuin haluat, ei sinne päin.

Voit muuten myös sanoa, että kysyit tutun hammaslääkärin mielipidettä ja hän sanoi että tuo on väärin tehty ja huonon/epäsopivan näköinen.[/QUOTE]

Kiitos tästä vastauksesta. Yritän toimia noin ja itsekin ajattelin vaan en tiennyt, että uskaltaisinko enää vuosien jälkeen.

"ehkäpä"
eok - eurooppalaisen oikeusturvan keskusliitto.
jäsenmaksu on noin 20 e /vuosi.
Käsittääkseni tämän tapaisiin asioihin voi saada apua - voi olla kyllä että ei koske yksityisiä lääkäreitä. Kannattaa tarkistaa heidän nettisivuiltaan.

Kuulun itse (kuten palstan valo hra Majurikin) tuohon liittoon.
Kuluttajalautakunnat, potilasasiamiehet...??

"ehkäpä"
eli tuohon ketjun kopioimista koskevaan kommenttiin -
Varmaan on parempia tapoja hoitaa asiasi, kuin ketjun kopsaaminen,,,

lisäksi - yksityiset lakimiehet, yleinen oikeusaputoimisto :)

"eee"
Olenko nyt ihan pihalla? Kuka kopio ketä?
No sähän sanoit näin:
"Ajaekseni hammasasiaani eteenpäin, kysyn, saanko lainata tätä keskusteluketjua ja kopioida sen? Jos joku ei halua kommenttiaan julkaistuksi niin voi sanoa. En tosiaan kenenkään mielipiteitä julkaise."

Ja tähän mä vastasin, että tottakai nää keskustelut saa täältä kopioida, kun on julkinen palsta.

En kyllä ymmärrä mihin tarkoitukseen sä näitä oikein kopioisit, tai kenelle? Tuskin nettikommentit lääkäriä kiinnostaa?

"ehkäpä"
Ehkä teen näin. Luultavasti en uskalla. Mulle tulee sitten syytteet, että olen lainaillur teidän kommenttejanne.

Kiitos kuitenkin vastauksistanne. Olen niin yksin, että on mukavaa lukea juttujanne.
No kyllä huomattiin, heti ketjun alusta, että jotain on...
En viitsi enää nykyään joka aloitusta provoksi haukkua, niin laitan sitten vähän asiaa mieluummin.
Siinähän se yksinäisyys lievittyy, kun juttelet täällä palstalla...

[QUOTE="ehkäpä";23390830]eli tuohon ketjun kopioimista koskevaan kommenttiin -
Varmaan on parempia tapoja hoitaa asiasi, kuin ketjun kopsaaminen,,,

lisäksi - yksityiset lakimiehet, yleinen oikeusaputoimisto :)[/QUOTE]
Kiitos. Näin ajattelin itsekin.

[QUOTE="ehkäpä";23390972]No kyllä huomattiin, heti ketjun alusta, että jotain on...
En viitsi enää nykyään joka aloitusta provoksi haukkua, niin laitan sitten vähän asiaa mieluummin.
Siinähän se yksinäisyys lievittyy, kun juttelet täällä palstalla...[/QUOTE]
No eihän siinä. Hyvää yötä kaikille. Moni muukin on yksinäinen tällä palstalla.

"vieras"
Minusta ei kannata mitään ketjua kopioida asian tueksi, että siis täältä mielipiteitä laittaisit suoraan asian tueksi. Ei anna hyvää kuvaa. Laita vaan perustelut ylös ja kuvat niiden vuoksi haet sitten oikaisua asialle, jos tarvitsee. Toisen hammaslääkärin lausunto on hyvä olla, jos selkeästi virhe tapahtunut. Ensin valittaisin kyllä ihan sille lääkärillle, jonka vastaanotolla hampaat on tehty ja kysyisin mitä mieltä ja voidaanko korjata, jos ei ole tyytyväinen. Harmi, että aikaa on kulunut näin paljon.

Yhteistyössä