Tässä nyt hyvinkin epäonnistunut kuva siitä epäonnistuneesta hammassillasta

vv
[QUOTE="aloittaja";23389789]Kyllä mullakin tuntui, että luhistun. Eihän näin huonoa tuuria vaan voi olla. Toivoin rahallani saavani kauniit hampaat... vaan ei.[/QUOTE]

Mulla mennöö n.10000 euroa etuhampaisiin,,toivottavasti tulee hyvät..

"eee"
Musta ei oikeastaan näytä siltä, että hampaissa olisi mitään vikaa. En tuosta viimeisestä kuvastakaan oikein ymmärrä, että miksi niitten etuhampaitten nyt pitäisi pitemmät olla.
Enemmän näyttää siltä, että ensinnäkin sun ylähuuli roikkuu aika alhaalla, ja toiseksi - taidat olla kovin tottunut itsesi/hampaittesi/hymysi häpeilemiseen, sillä et uskalla edes hymyillä leveästi ja kunnolla, vaan hymyilet tuolla lailla pienesti ja hampaasi kätkien.

"vieras"
Mä en kyllä edes ymmärtänyt mikä tuossa oli vikana.
Tuossa mallin kuvassahan on selkeästi täysin ehjät luonnonhampaat, jotka on oiottu täydelliseen riviin ja valkaistu. Nuohan eivät olisi yhtä täydelliset, jos niissä olisi yksikään paikka, saati jos jotain yksiristikahta korjataan sillalla...
Tuossa ap:n laittamassa ekassa kuvassahan ei edes näy hampaita, kun suu on niin pieni ja siihen nähden huulet isot ja "kireät" eli eivät nouse hymyillessä paljastamaan hampaita. Eihän nuo jutut hampaita korjailemalla mihinkään muutu vaan siihen tarvitaan reilummalti plastiikkakirurgiaa. Vai toivoiko aloittaja sitten jotain ylipitkiä majavan hampaita, jotta näkyisivät riittävästi huulen alta? :) Sellaisia ei kai kukaan itseään kunnioittava lääkäri suostuisi tekemäänkään, saattaisi vielä ässäkin sössöhtää puhuessa.

"vieras"

Tässä vissiin on mun oikea hymyni. Osaako kukaan aatella, minkä ikäinen olen?
Minusta sulla on nuoren ihmisen sileä iho, joten et ole kovin vanha. Sun suu on ilmeisesti muuhun massaan nähden aika pieni? Sori jos menee metsään tai lisään ulkonäköongelmia, mutta sun kasvot vaikuttaa tuossa kuvassa aika leveiltä ison ihmisen kasvoilta, ja siihen nähden suu on pieni. Jos sulla on reilusti ylipainoa niin suu ja hampaat näyttäisivät varmaan sopusuhtaisemmilta päästyäsi normaalipainoon?

No minähän elin lapsuuteni mummoni ja pappani kanssa.. Äiti ja isä erosivat ollessani vauva. Mua jotenkin paapottiin sen takia, että olin niin unohdettu lapsi ja sitä kautta kaikki kiikutti mulle kauheesti karkkia.

Isä joskus vei mua yksityiselle hammaslääkärille, mutta hän töiltään ei aina kerinnyt ja mummo ei taas tiennyt mikä ees oli hammasharja.

[QUOTE="kiinnostunut";23390495]Tosiaan, kun vertailee ekaa ja tokaa kuvaa, niin eka näyttää lähinnä irvistykseltä ja toinen ihan hymyltä.[/QUOTE]
Ilmeitä ei pidä ajatella. Voi olla irvistyksiä, kun en osaa kuvata ja haluaisin teiltä kuitenkin arvion.

Yhteistyössä