Tässä ne nyt on kaikki sitten.

Kun mua ottaa suunnattomasti ohimolohkoon, kun täällä on ollut paljon ketjuja joihin olisin lisännyt kuvan tai pari.
Ja siinä kameran piuhan USB-päässä on edelleen taikataikinaa, enkä siis saa kuvia koneelle muuten kuin silloin, kun on miehen korttipaikallinen duuniläppäri käytössä.

Nyt en jaksaa kaivaa niitä ketjuja, joten tässä nämä nyt on:

Tämä oli siihen johonkin "päivän sää kuvineen päivineen"-ketjuun:




Nämä niihin loputtomiin jouluaskartelu-näpertely-diipadaapa-ketjuihin:






Ja tämä niihin lemmikki-, ja "pitäkää kissat kaukana vauvoista"-ketjuihin:




Nyt olen saanut tyrkyttää teille kaikki, mitä halusin, ja mua sieppaa huomattavasti vähemmän.
Laittakaa nyt muutkin tänne ihan mitä vaan ja ketä vaan, vaikka karvaiset hanurinne jos ei muuta löydy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ihana toi vauva ja kissa kuva..näyttäis pikemminkin :LOL: että vauva puolustaa kissaa että siihenhän ei kosketa :D
Meillä on siis vessassa seinän mittainen alakaapisto, sen päällä on lavuaari, mutta myös niin paljon tilaa, että tehtiin siihen hoitopöytä.

Koska se on myös talon lämpimimpiä koppeja, niin kissa viihtyy siellä.

Eikä näytä häiriintyvän, vaikka käyn välillä vieressä vaippaa vaihtamassa. Tykkää vaan ja hakee parempaa asentoa kun vauva vähän "paijaa" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Onko noi molemmat hepat siun?
Hienoja kuvia kyllä, ton koiran kuvan laittasin kyllä portille kera kyltin "täällä vartioin minä". :D
Toi lv on mun, ja russi pantiin esikoisen nimiin (se on ollu meillä vasta päivää vaille viikon) :D Mutta minähän ne hoidan.

Koirakuva on kyllä niin hassu. Ihan tilannenäpsäys. Se leikkii tossa kuvassa meidän esikoisen ja vesiletkun kanssa, ei siis oikeasti ollenkaan niin hurja, kuin miltä näyttää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
onpas ihanan näkönen heppa! :heart: :heart:

ja poni just sellasen PONIN näköinen... *rypesinpäs, hähhää!* :D :heart:
Se heppa ei edelleenkään saa mitenkään liikaa liikuntaa tässä... *vink,vink* :D
turskati, älä nyt virnuile siellä. :D

tahto ois kova, mut toi mun selkä :( pasana edelleen...iskias kipu sietämätön välillä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
onpas ihanan näkönen heppa! :heart: :heart:

ja poni just sellasen PONIN näköinen... *rypesinpäs, hähhää!* :D :heart:
Se heppa ei edelleenkään saa mitenkään liikaa liikuntaa tässä... *vink,vink* :D
turskati, älä nyt virnuile siellä. :D

tahto ois kova, mut toi mun selkä :( pasana edelleen...iskias kipu sietämätön välillä....
No mutta eihän se tosta mihinkään karkaa (tai jos karkaa, niin otetaan kiinni :D). Tarjous on voimassa. Jos se selkä jossain vaiheessa on parempi, niin tule kokeilemaan.
 
Finttu
Ihana toi poni (ja koira ja kissa ja vaavi). Mäkin voisin ens vuoden puolella kyllä liikuttaa ihan mielelläni ponia ja hepoa. On niin kauhee kaipuu takas selkään.
Missä päin te asustatte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
onpas ihanan näkönen heppa! :heart: :heart:

ja poni just sellasen PONIN näköinen... *rypesinpäs, hähhää!* :D :heart:
Se heppa ei edelleenkään saa mitenkään liikaa liikuntaa tässä... *vink,vink* :D
turskati, älä nyt virnuile siellä. :D

tahto ois kova, mut toi mun selkä :( pasana edelleen...iskias kipu sietämätön välillä....
No mutta eihän se tosta mihinkään karkaa (tai jos karkaa, niin otetaan kiinni :D). Tarjous on voimassa. Jos se selkä jossain vaiheessa on parempi, niin tule kokeilemaan.
selevä :D

*hihkuu riemusta* :D :saint:
 

Yhteistyössä