Haluan myös laittaa oman testini tänne todisteeksi siitä, että aina viiva ei ole edes yhtä paksu tai tummempi kuin kontrolliviiva, vaikka ovulaatio olisikin tulossa normaalisti. Mulla nää testit ei siis ikinä oo antanut täydellistä tummaa viivaa, vaan lh-huipussa aina vaan se viivan vasen reunus on yhtä tumma/tummempi ku kontrolliviiva ja muuten saattaa olla jopa haaleempikin loppuviiva.
Tätäkin ovisplussaa edelsi huomattavasti vaaleampi viiva edellisenä päivänä ja seuraavina päivinä viiva haaleni päivittäin.
Kävin kaksi päivää tuosta vahvimmasta testistä gynellä ja ultralla nähtiin vastikään tapahtunut ovulaatio munasarjasta (oli selkeä repalainen musta alue rakkuloiden keskellä ja valuttanut myös nestettä siihen lähelle). Ovis oli siis niihin aikoihin kun sain alla olevan ovisplussan ja lisäksi mulla oli tosta testistä alkaen kovat nipistykset ja mahakivut, joita pelkäsin kohtutulehdukseksi.
Lapsikin mulla on, eli pitäisi olla ihan normaaleja ovulaatioita
kannustan siis myös luottamaan siihen, että jos sieltä testailujen keskeltä löytyy välistä yksi muita selvästi tummempi viiva (lähes plussa) niin kyllä siihen voi uskoa, että ovis on niihin aikoihin, jos on vieläpä ovisoireita samaan aikaan (esim mulla oli noi kivut ja sit runsas vv).