tänne ovulaatiotesti kuvia.

Kiitos Merenaalto vastauksestasi! Tuossa sinun(kin) testissä tuo testiviivan toinen reuna on tummempi ja vaikeuttaa musta tulkintaa. Voi olla että saat myöhemmin tänään tai huomenna vieläkin selkeämmän viivan. Mun tän päivän pregcheck on musta tuota edellistä eilistä tummempi, mutta siinäkin viiva on tommonen toispuoleinen...20150812_100727.jpg
 
Kyllä toi Merenaalto on musta nyt aika selkee plussa! Heti hommiin vaan! Mun toi aiempi "plussa" ei sitten ollutkaan oikeasti plussa. Kävin ultrassa eikä ovulaatiota ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Ovuloimaton kierto ja keltarauhashormonikuuri aloitettu. Huoh.
 
Moikka!
Ekan kerran ovistikuttelen ja en oikein saa selkoo näistä.. Kp 20/33-35 menossa ja oireet tuntus sopivan siihen että nyt olis ovis ja laskujen mukaan se pitäis ollakkin nyt lähipäivinä. Aloitin tikuttaan kp 16 ja näytti että sen jälkeen haalenee vaan haalenemistaan kunnes tänään taas tummempi viiva, muttei silti plussa(?) Käytin herkkiä sofi ovulaatioliuskoja.. Voiko olla että ei ton tummempaa viivaa oo tulossakaan vai mikä on vikana :(image.jpg
 
Haluan myös laittaa oman testini tänne todisteeksi siitä, että aina viiva ei ole edes yhtä paksu tai tummempi kuin kontrolliviiva, vaikka ovulaatio olisikin tulossa normaalisti. Mulla nää testit ei siis ikinä oo antanut täydellistä tummaa viivaa, vaan lh-huipussa aina vaan se viivan vasen reunus on yhtä tumma/tummempi ku kontrolliviiva ja muuten saattaa olla jopa haaleempikin loppuviiva.
Tätäkin ovisplussaa edelsi huomattavasti vaaleampi viiva edellisenä päivänä ja seuraavina päivinä viiva haaleni päivittäin.

Kävin kaksi päivää tuosta vahvimmasta testistä gynellä ja ultralla nähtiin vastikään tapahtunut ovulaatio munasarjasta (oli selkeä repalainen musta alue rakkuloiden keskellä ja valuttanut myös nestettä siihen lähelle). Ovis oli siis niihin aikoihin kun sain alla olevan ovisplussan ja lisäksi mulla oli tosta testistä alkaen kovat nipistykset ja mahakivut, joita pelkäsin kohtutulehdukseksi.

IMG_20180320_081130.jpg
Lapsikin mulla on, eli pitäisi olla ihan normaaleja ovulaatioita :D kannustan siis myös luottamaan siihen, että jos sieltä testailujen keskeltä löytyy välistä yksi muita selvästi tummempi viiva (lähes plussa) niin kyllä siihen voi uskoa, että ovis on niihin aikoihin, jos on vieläpä ovisoireita samaan aikaan (esim mulla oli noi kivut ja sit runsas vv). :)
 
Ovista aloin testaamaan aika mututuntumalla. Kun imetän ja kierto ei ole vielä alkanut. Kuitenkin kun tuo poitsu on nyt aikahyvin yöt nukkunut niin arvelin, että kierto saattaa käynnistyä. Ja nyt sit eilen sain pysyvät hymynaaman tuohon kahta hormoonia mittaavaan.
Tänä aamuna sit tein viel pelkän tikun ja ton halpis liuskan(huvikseen vain, koska pysyvä hymynaamahan pysyy 48t eikä voi testata koneella sen aikana)
Pupuiltu nyt useammin, 11päivä muistaakseni pupuiltiin ja eilen illalla. Aina yhtä alottelijaolo kun näitä miettii.
Olisi nii huikea, kun tietäisi miten nopeasti sitä ovuloi kun tavottaalh huipun. Täytynee vaan luottaa että siellä on nyt simpat vastassa oikeaan aikaan
Eilen ilalla muuten mulla posket punotti ja kuumotti aivan hulluna, ennen en ole huomannut. Mutta johtuiko sit romantiikasta vaiko mistä, sitä en tiedä
 

Attachments

Hei vaan kaikille! :D Tein tänään hätäpäissäni ovulaatiotestin vaikka aikomuksena ei ollut vielä testata, sillä laskelmien mukaan ovulaation pitäisi olla vasta kymmenen päivän päästä... Olen kuitenkin malttamaton ja ajattelin ettei ainakaan mene ohi jos tuleekin aikasemmin. Sain jo nyt haalean haamun o_O Voiko ovulaatiotesti antaa haamun jo 10 päivää ennen ovulaatiota vai onko mun ovulaatio tulossa tällä kertaa aikasemmin? Eli pitääkö tässä nyt alkaa testailemaan päivittäin vai uskallanko odottaa vielä joitain päiviä ennen uutta testiä?
 

Attachments

Apustaja. Mä en oo saanu juur koskaan tota sun kp16 tummempaa viivaa ja olen niistä kierroista raskautunu.

Tiutiti. Ovistestit antaa suurimmalle osalle jos minkälaista haamua koko kierron. Joskus jopa vahvistuvaa ja sit haaleampaa. Kun plus tulossa niin viiva alkaa selkeemmin tummua ja sitte tummuu kunnolla kun plus
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti
Kiitos vastauksesta @Tammityttö. Mulla on aiemmin ovisplussat ollu tummempia ku testiviiva ja yleensä myös selvä ovikseen liittyvä kipu tuntuu useiden tuntien ajan. Onko sinulla kivulias ovis?
 
Kp 20 aamusta lähtien oli tommosta vahvaa viivaa. Tasavahvoja viivoja ei kuitenkaan tullut. Että kyllä se ovis sieltä ainakin yritti tulla. :) Tänä aamuna oli viiva vähän lähtenyt haalistumaan.
 

Attachments

Auttakaa nyt tyhmää... Oon tikuttanut ovista.. kp 11-14, ei juuri mainittavaa viivaa... kp 15 lähes yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva, mutta ei yhtä tumma. Tänään kp 16 kaksi viivaa, mutta haaleampi kun eilen. Menikö se ovis jo? Vai voiko olla vielä tulossa? Eilen ja tänään runsasta valkovuotoo, nippailuja nyt ollut koko alkukierron... Kierto 28-31 (yks kierto ollut 26 kierukan poiston jälkeen).
 
@minttu-82 tais olla ovis ;)





Tässä mun tämän päivän testit.
Ylin raskauskeijulta 20ui
Keskellä digi 10ui?
Alin rsfu 25ui

Koskahan tuo rsfu mahtaa olla +?
Mulla ovis huomenna luultavasti ja oletettavasti; lh - huippu tulee ja menee nopeasti ohi.

Eipä tuolla rfsu:n testillä tosiaan niin väliä oo, mut tänne sen ajattelin laittaa jos joku etsii tietoa.

Pe ja eilen talletettiin, ja nyt mietin että hoidetaanko tänäänkin hommat vai jätetäänkö huomiseen... Huomenna toki..:p Isännän siementen laadusta ei tietoa, mut just oli kauheessa flunssassa kuukauden ajan. Vähän arveluttaa vaikuttiko laatuun..

Tähän vertailuna (rsfu:n?) liuskat kp9-kp15. Eli ton digin sain kp15 klo 13. Ovulaatio tapahtui samana iltana 21-22.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä