Tänne kaikki helteestä nauttijat!

  • Viestiketjun aloittaja ketkä tykkää?
  • Ensimmäinen viesti
ketkä tykkää?
Käsi sydämelle jokainen helteestä nauttija: pystyisittekö olemaan viikkokaupalla 24/7 25 asteen keskilämpötilassa. Tarkoittaen päivällä olevan ulkona sitä tasaista 30 astetta ja öisin sitten hieman "viileämpää".

Sisälämpötila asunnossanne helteen aiheuttamasta lämmön keräämisestä johtuen olisi päivisin sen päälle 30 ja öisin laskisi sinne 25 asteeseen. Ainoana virkistäytymismahdollisuutena oman asuntonne suihku.
 
Keittiönoita
Pystyisin, jos ei tarvitsisi tehdä mitään. Tosin nyt olen viime päivinä huomannut, että tähän helteeseeen alkaa jo tottua. Aluksi koitin kaikin mahdollisin keinoin viilentää oloani, mutta enää en viitsi. Öisinkin saan nukuttua ilman viilennyksiä. Ja meillä ei siis ole sen paremmin jäähdyttimiä kuin tuulettimiakaan, joten lämpötila asunnossa on siellä kolmenkympin tietämissä eikä yölläkään ehdi siitä paljon laskea.
 
vieras
minä!! :) ei haittaa vaikka ois 40 lämmintä, mä niin nautin näistä keleistä että otan ihan nokkiini jos joku uskaltaa valittaa... ihanaa kesä, pysy kauan luonamme <3
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä!! :) ei haittaa vaikka ois 40 lämmintä, mä niin nautin näistä keleistä että otan ihan nokkiini jos joku uskaltaa valittaa... ihanaa kesä, pysy kauan luonamme <3
Kova oot kyllä, mikäli mainitsemiani helpotuskeinojakaan ei käytössäsi ole. Hienoa!:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä!! :) ei haittaa vaikka ois 40 lämmintä, mä niin nautin näistä keleistä että otan ihan nokkiini jos joku uskaltaa valittaa... ihanaa kesä, pysy kauan luonamme <3
Kova oot kyllä, mikäli mainitsemiani helpotuskeinojakaan ei käytössäsi ole. Hienoa!:)
Ei ole ilmastointia.. Yöllä on ehkä hippusen kuuma mutta nukumme takaovi auki, kiitos koiramme että uskaltaa nukkua, asumme kuitenkin pääkaupunkiseudulla mutta tervetuloa jos joku uskaltaa tulla 10v saksanpaimenkoiran reviirille :p paljon vaan nesteytystä. mii laik!
 

Yhteistyössä